staat het nou al genoteerd dat ik me eigen sig heb genomineerd?quote:
Geen idee, ik organiseer dit niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
staat het nou al genoteerd dat ik me eigen sig heb genomineerd?
Ik noteer jouw sig woensdag gewoon in de poll hoorquote:
Volgens mij mogen moderators niet meedoen, omdat ze té veel invloed hebben op users. Haal eerst dat blauwe kleurtje maar wegquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand mij al genoemd? Gewoon omdat ze mij lief vinden?
Nah, vooruit danquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand mij al genoemd? Gewoon omdat ze mij lief vinden?
Moderators en invloed.quote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij mogen moderators niet meedoen, omdat ze té veel invloed hebben op users. Haal eerst dat blauwe kleurtje maar weg
dat onder al je posts staatquote:
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...quote:
heb je nou alles genoteerd?quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...
Nostalgie noemt men dat . Toen Jackass nog undergound en in 1 Dimensie te beleven was.quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...
post hier ff de username + de sig die hij nu heeft. Als hij het supervaak verandert post dan de sig erin die hij morgen 17:55 heeftquote:
hij moest ook de sig postenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef ThaTim het volgende:
Hoezo staat mijn sig er niet in?
Stemde PeZu
aanmeldenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef Snaavel het volgende:
Holy shit, waarom sta ik er niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
zeer onterechtquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Wat leuk! Ik sta voor![]()
![]()
Zeer terecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |