quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
mooi gesproken![]()
ik had niet verwacht dat fokkers ook emotie hadden
alsof jij op signatures van anderen letquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren.
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren.
zou wat zijn als de signature van de wedstrijdleider zou winnenquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.
Ik hoef ook niet genomineerd te worden. Dit soort wedstrijden zijn goatse.quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.
Ik zie het verband tussen signatures en goatsie niet helemaalquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet genomineerd te worden. Dit soort wedstrijden zijn goatse.
Ja als ik eerlijk ben let ik wel op die van anderen. Ik kan een goede glimlach op den duur wel waarderen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
alsof jij op signatures van anderen let
Wat heeft mijn reactie hiermee te maken?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
zou wat zijn als de signature van de wedstrijdleider zou winnen
Ik wel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen signatures en goatsie niet helemaal
Dit topic is goed bezig zeg... Niemand begrijpt elkaar.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie hiermee te maken?
dat onder je postquote:
ff teruglezen: ik voorspel dat als jij weggaat, dit topic gewoon goed looptquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit topic is goed bezig zeg... Niemand begrijpt elkaar.![]()
Ik ben net een paar keer weggeweest en jij bent de enige die er steeds nieuw bijkomt met een post. Dat noem ik niet vooruitgang.quote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
ff teruglezen: ik voorspel dat als jij weggaat, dit topic gewoon goed loopt
het is iig geen bagger van mijquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben net een paar keer weggeweest en jij bent de enige die er steeds nieuw bijkomt met een post. Dat noem ik niet vooruitgang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |