Ik wil ook niet afdoen aan andere landen. Mijn punt is meer dat de rondweg op Ijsland ook echt ijsland is en laat zien. Er zijn veel landen waar je tussen populaire bezienswaardigheden bijvoorbeeld alleen maar op de snelweg rijdt (Nederland bijvoorbeeld) en je dus weinig mee krijgt van het land.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Zoals? Ik vond IJsland geweldig hoor, maar dat doet niet af aan wat er in andere landen te zien is.
3 a 4 weken, budget kan enorm variëren, slaap je in een tentje, in een hostel of in een hotel? Kook je zelf, haal je simpel eten of ga je uit eten? Ga je dure excursies maken of zelf veel ontdekken? Ga je er heen met het vliegtuig en rond fietsen of rij je naar Denemarken en ga je met je eigen auto het land door?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef Belthaus het volgende:
Hoelang zou je nodig hebben om Ijsland gewoon op een aangenaam tempo te verkennen en ontdekken, zonder er een haastige trip van te maken? En aan wat voor budget moet je dan denken?
Ligt er denk ik beetje aan of je het bij de rondweg houdt of nog naar de west-fjorden gaat en geregeld ergens een dag gaat wandelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:56 schreef Uncle het volgende:
4 weken is wel heel ruim hoor... In twee weken kom je ook een heel eind. Dan kun je niet elke uithoek meepakken maar een haastklus is het dan ook allerminst!
wanneer vlieg je? En wat voor camera?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
Over een week naar Ijsland toe. Super zin in....
Nieuwe camera aangeschaft dus na de reis komen de foto,s
Het enige wat ik ook van IJsland ooit heb gezien was het vliegveld tijdens druilerig weer ergens in beginjaren 70.(regenval).Voor de rest heb ik het gevoel dat IJsland een veredelde Atol is en wat je in een zucht en een scheet hebt gezien na een dag rond te rijden.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Uncle het volgende:
Ik wil ook niet afdoen aan andere landen. Mijn punt is meer dat de rondweg op Ijsland ook echt ijsland is en laat zien. Er zijn veel landen waar je tussen populaire bezienswaardigheden bijvoorbeeld alleen maar op de snelweg rijdt (Nederland bijvoorbeeld) en je dus weinig mee krijgt van het land.
Dat maakt Ijsland voor mij een beter land om een crashtour te maken. Hoewel ik ook iedereen zou adviseren om goed de tijd te nemen hoor
Dat heb je foutquote:Op zondag 20 april 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het enige wat ik ook van IJsland ooit heb gezien was het vliegveld tijdens druilerig weer ergens in beginjaren 70.(regenval).Voor de rest heb ik het gevoel dat IJsland een veredelde Atol is en wat je in een zucht en een scheet hebt gezien na een dag rond te rijden.
quote:Op zondag 20 april 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het enige wat ik ook van IJsland ooit heb gezien was het vliegveld tijdens druilerig weer ergens in beginjaren 70.(regenval).Voor de rest heb ik het gevoel dat IJsland een veredelde Atol is en wat je in een zucht en een scheet hebt gezien na een dag rond te rijden.
Als je alleen al wat foto's opzoekt dan weet je dat het niet klopt.quote:Op zondag 20 april 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zaterdag 26 april vliegen wij en de foto's zullen genomen worden met een Olympus omd E-M10quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wanneer vlieg je? En wat voor camera?
Wat een gefundeerde mening!quote:Op zondag 20 april 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vlieg een dag later. maar blijf je heel de vakantie in 1 huisje?quote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zaterdag 26 april vliegen wij en de foto's zullen genomen worden met een Olympus omd E-M10
We willen de bekendste dingen gaan zien zoals de Golden Circle, Blue Lagoon, vestmannaeyjar, Vik en Jokulsarlon ijsmeer.
Onze hut met heetwaterbron jacuzzi
[ afbeelding ]
Don't feed the trolls!quote:In Norse mythology, trolls were known as dim-witted gigantic man-eating creatures who lived in caverns in the mountain and hollow hills. They were ugly and quite evil fighting along side the giants in the battle of Ragnarök (the end of the world). These trolls often guarded treasures and were good at metal-working. They eventually evolved into different types of trolls not as strong or blood thirsty as their predecessors.
Ja, we hebben een auto gehuurd en ervoor geKozen de zuidelijke helft te verkennen ipv elke dag te verkassen zoals bij een rondtrip.quote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vlieg een dag later. maar blijf je heel de vakantie in 1 huisje?
Ik zit steeds 3 dagen in een huisje en gaan dan door naar het volgende huisjequote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ja, we hebben een auto gehuurd en ervoor geKozen de zuidelijke helft te verkennen ipv elke dag te verkassen zoals bij een rondtrip.
Deze gaan we een andere keer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |