Wel jammer, maar bedankt voor je moeite. Ik ga m vast later gebruiken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kheb niet al zijn haar netjes weggewerkt![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand iets voor Sinterklaas/kerst voor mij?
[ afbeelding ]
Krijg de sneeuw helaas niet helemaal hoe ik wil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:38 schreef Dalando het volgende:
Kan er een sinterklaas hoedje op mijn muis? Met sneeuw ofzo? Alvast bednakt!
Ik heb geprobeerd de haren netjes weg te werken. Wat een klote werkquote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel jammer, maar bedankt voor je moeite. Ik ga m vast later gebruiken.
Iets voor de kerst ?quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand iets voor Sinterklaas/kerst voor mij?
[ afbeelding ]
quote:Ja, leuk
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef static het volgende:
Ik had deze vroeger met sneeuwvlokjes erdoorheen, maar die ben ik kwijt. Iemand die het aandurft?
[ afbeelding ]
Welk programma gebruik je om gifs te combineren?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Doe ik ook met Jasc Animation Shopquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je om gifs te combineren?
Hmmmm, zit al een tijdje te zoeken naar die functie maar ik kan alleen tekst toevoegen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Doe ik ook met Jasc Animation Shop
Thanks!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou iemand deze kunnen aanpassen in het formaat die fok hanteert met sneeuwvlokjes?
[ afbeelding ]
Ah is al opgelost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |