eens. ze moeten wel vies durven wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Laffe borrelende ballen en corpsmeisjes die echt geen idee hadden op wat voor feest ze waren. Super aardig allemaal en lekkere chicks inderdaad, maar niet voor op een technofeest. Ik ga zelf ook wel om met ballen maar liever niet op een feest waar gedanst moet worden
Man wat lekkerquote:
Ja he?quote:
Techno?! Alles behalve man.. iets van lounge ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef laucas het volgende:
TVP
Techno .. ? Nevermind, ik vind 'm heerlijk.
Deze man kent z'n films én z'n muziek...quote:
tering wat een rukplaat..quote:
zo lekker minimal ook...quote:
wat een grafplaat. zal het goed doen in de Monuta top 10.quote:
Iets te saai naar mijn smaak, maar heb sowieso ff een andere muziekbui (Reggaetonquote:
niet alles hoeft snel te gaan he foefquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat een grafplaat. zal het goed doen in de Monuta top 10.
nee skatje maar er mocht gerust -iets- te horen zijn..quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet alles hoeft snel te gaan he foef
het heet niet voor niets minimalquote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee skatje maar er mocht gerust -iets- te horen zijn..
dit is wel heel doods.
Alles behalve, maar wel een lekker plaatje! Hoort ook niet thuis in het topic Hardstyle of Top40.. Er is helaas geen techno topic. Daarom maar hier.. geef toe, je vond het niet ergquote:
Dat is er wel, maar dat staat in UVT i.p.v. MUZ.quote:
Bedankt, had 'm net toevallig zelf gevonden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar dat staat in UVT i.p.v. MUZ.
Wij houden van Techno# 66 vroeger was alles beter
vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
Toch kan die hedendaagse minimal me veel minder bekoren dan klassiekers als deze...
@laucas, sorry geen idee.
Sommige dingen wel ja, maar lang niet alles. Er komt nog steeds goed spul uit hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef jimjim1983 het volgende:
vroeger was alles betergez varley/g-man heeft sowieso toffe platen gemaakt.
Meer gewone techno dan minimal in ieder geval wat hedendaagse releases betreft.quote:
Die is wel nice.quote:
Ja man heerlijkquote:
die van Karmakar? helemaal nergensquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef laucas het volgende:
Weet iemand waar die docu van Ricardo Villalobos is te bekijken?
Lekker, wel kort...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Hagelkaas het volgende:
Opbokken met dit soort rare progressive ambient met gay vocals
NORMAAL DOEN JONGEquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Hagelkaas het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Hagelkaas het volgende:
Ondanks dat het meer techno is, toch wel om aan te horenquote:
Goeie shit man!quote:
oh een heleboelquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie shit man!
Meer van dit soort tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |