dan klopt het dus welquote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik lijk ook veel jonger, zegt 'men', dus dan klopt het wel
er stond een kameleon in een boekjequote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil hij nu al lezen?
Of moet je hem voorlezen?
quote:Op maandag 1 november 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
welnee man, past prima bij het plaatje
Altijdquote:
Oooow, het beest, niet de bootquote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er stond een kameleon in een boekje
iddquote:
heul niet, voldeed prima aan mijn verwachtingen, in het echt is ze ietsje zwoelerquote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt diegene die ook een andere stem verwachte
nee, dat was friemelquote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt diegene die ook een andere stem verwachte
Men meldt zichquote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik lijk ook veel jonger, zegt 'men', dus dan klopt het wel
ik was nu ook een beetje zenuwachtigquote:Op maandag 1 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
heul niet, voldeed prima aan mijn verwachtingen, in het echt is ze ietsje zwoeler
i second that motionquote:
en niet in de slaapkamerquote:Op maandag 1 november 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was nu ook een beetje zenuwachtig
over mijn kleinemeisjesstemmetjequote:Op maandag 1 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Waar gaat het over?
* LovelyLady is er niet helemaal bij
st der jonge looks en stemquote:Op maandag 1 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Waar gaat het over?
* LovelyLady is er niet helemaal bij
je stem is wel schattig maar kleine meisjes nietquote:Op maandag 1 november 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over mijn kleinemeisjesstemmetje
kleine meisjes zijn echt wel schattigquote:Op maandag 1 november 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stem is wel schattig maar kleine meisjes niet
ja maar andersquote:Op maandag 1 november 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn echt wel schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |