quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
O ja! Lunchquote:
Ode aan kan ook zonder eigen katten hoor, snoetquote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Solique het volgende:
Heb geen kat meer sinds paar jaartjes, dus tt gaat niet op.
Brood met gebakken ei opquote:
Ik heb ook geen kat, maar daarom verdienen ze nog wel een odequote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Solique het volgende:
Heb geen kat meer sinds paar jaartjes, dus tt gaat niet op.
Jij hapt wel enorm snelquote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ode aan kan ook zonder eigen katten hoor, snoet
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kat, maar daarom verdienen ze nog wel een ode.
Haha. Nou, dat vind hij nu nog veel te saai. Plaatjes wil hij zien!quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
Dan weet je wat je de komende tijd kunt voorlezen.
Dat was niet happen..als ik hap dan gaat dat heel andersquote:
Zie je welquote:Dat kan altijd natuurlijk.
ook leuk samen lezenquote:Op maandag 1 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Nou, dat vind hij nu nog veel te saai. Plaatjes wil hij zien!
In mijn Kameleonboeken staan ook plaatjes hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Nou, dat vind hij nu nog veel te saai. Plaatjes wil hij zien!
Ja, te weinig in verhouding tot de tekstquote:Op maandag 1 november 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn Kameleonboeken staan ook plaatjes hoor.
twee en een beetje (bijna + 3 maanden)quote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
de kameleon heb ik nooit gelezen..
hoe oud is thijs??
ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
ik heb echt moeite met wakker worden
en leren als een malle!quote:
Zelfs de koffie hielp nietquote:
ik lig tot aan mijn ogen onder de dekens!quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs de koffie hielp nietIk twijfel of ik nog even een uurtje zal gaan slapen
Hmhmquote:
ik heb net weer een heerlijke verse bak gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs de koffie hielp nietIk twijfel of ik nog even een uurtje zal gaan slapen
Toek!quote:
Wat heerlijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig tot aan mijn ogen onder de dekens!
Lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net weer een heerlijke verse bak gemaakt![]()
![]()
ik zit nou toch in de zaak te wachten tot ze de volvo komen ophalen.
STquote:
Nou, genieten he?quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
ik heb net even jouw debuut op 3fm zitten luisteren
en dan gelijk vragen: thijs.dat?quote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Mama, tisdat? Oooh, tijggggggggggggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
* goldfinger1963 geeft marijke een lekker kopje koffiequote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGeef mij er ook eens eentje
Ah, de Volvo wordt dus vandaag verkocht?
Ja, want eerst was dat natuurlijk gewoon een poesje, maar nu een tijggggggerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 1 november 2010 13:03 schreef PeZu het volgende:
en dan gelijk vragen: thijs.dat?
En dan: tijgggggerrrr
Zo leuk heh
ik had een andere soort stem verwachtquote:
jij ook al?quote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had een andere soort stem verwacht
quote:
welnee man, past prima bij het plaatjequote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had een andere soort stem verwacht
toen mijn nichtje ong 3 was heb ik haar het verschil geleerd tussen vissen en walvissen en dolfijnenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want eerst was dat natuurlijk gewoon een poesje, maar nu een tijggggggerrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om terug te lezen
HOI!
pffffff ik zit
Wil hij nu al lezenquote:
jawel was erg gezelligquote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey GIERtjuh
Fijn weekend gehad?
halloooooooowquote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om terug te lezen
HOI!
pffffff ik zit
ja, maar ik lijk ook veel jonger, zegt 'men', dus dan klopt het welquote:
zegt diegene die ook een andere stem verwachtequote:Op maandag 1 november 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee man, past prima bij het plaatje
Je doet je sig weer eer aanquote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil hij nu al lezen?
Of moet je hem voorlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |