ik heb net weer een heerlijke verse bak gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs de koffie hielp nietIk twijfel of ik nog even een uurtje zal gaan slapen
Toek!quote:
Wat heerlijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig tot aan mijn ogen onder de dekens!
Lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net weer een heerlijke verse bak gemaakt![]()
![]()
ik zit nou toch in de zaak te wachten tot ze de volvo komen ophalen.
STquote:
Nou, genieten he?quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
ik heb net even jouw debuut op 3fm zitten luisteren
en dan gelijk vragen: thijs.dat?quote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Mama, tisdat? Oooh, tijggggggggggggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
* goldfinger1963 geeft marijke een lekker kopje koffiequote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGeef mij er ook eens eentje
Ah, de Volvo wordt dus vandaag verkocht?
Ja, want eerst was dat natuurlijk gewoon een poesje, maar nu een tijggggggerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 1 november 2010 13:03 schreef PeZu het volgende:
en dan gelijk vragen: thijs.dat?
En dan: tijgggggerrrr
Zo leuk heh
ik had een andere soort stem verwachtquote:
jij ook al?quote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had een andere soort stem verwacht
quote:
welnee man, past prima bij het plaatjequote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had een andere soort stem verwacht
toen mijn nichtje ong 3 was heb ik haar het verschil geleerd tussen vissen en walvissen en dolfijnenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want eerst was dat natuurlijk gewoon een poesje, maar nu een tijggggggerrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om terug te lezen
HOI!
pffffff ik zit
Wil hij nu al lezenquote:
jawel was erg gezelligquote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey GIERtjuh
Fijn weekend gehad?
halloooooooowquote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om terug te lezen
HOI!
pffffff ik zit
ja, maar ik lijk ook veel jonger, zegt 'men', dus dan klopt het welquote:
zegt diegene die ook een andere stem verwachtequote:Op maandag 1 november 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee man, past prima bij het plaatje
Je doet je sig weer eer aanquote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil hij nu al lezen?
Of moet je hem voorlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |