quote:
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, de vampiers hadden niet veel trek dit keer![]()
Ik denk dat ik vanaaf dit eens ga maken: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=626118
Heb nog een kleine kilo lamsvlees liggen waar ik wat mee wil. Als iemand nog betere recepten heeft dan hoor ik het graag.Ik zit niet zo ruim in de lams-recepten..
Grappig is dat, want ik vind die typische smaak helemaal niet zo sterk. Ik vind het erg op rund lijken vaak. Op Terschelling had ik gemarineerde lamsboutschijven gebakken en dat was echt heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik zag ineens een rood veld en dacht O nee
Afijn.. ik ben ook niet van lam, moet er niet aan denken .... ik houd niet van die typische smaak zeg maar.
Hmm, ik maak Irish stew geloof ik liever met rundvlees..quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Precies waar lammetjes thuishoren
[..]
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.html
Lamsvleesquote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik moet nog ff iets te lunchen verzinnen.. liefst zonder carbs.. maar heb geen inspiratie geloof ik
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef kahlie het volgende:
Sommige bedrijven.... *grumble* Mailen ze je: de deadline is 2 Nov. Ok, prima, was van plan vandaag aan de slag te gaan. Krijg ik vandaag een mail waarin ze claimen, dat ze hadden geschreven dat de deadline 27 Oktober was...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is al de 3de keer dat er problemen zijn... had ik al gezegd dat ik een hekel had aan PR?!
Jawel, maar goed, ik baal d'r gewoon van dat het telkens zo slecht geregeld is. 1e keer alles goed, gelijk opdracht gegeven voor 3x.quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??
Nee is het ook nietquote:
logisch toch? meeste mensen willen broodquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Over low carb gesproken, het valt me op hoe carberig de Nederlandse lunch wel niet is in bedrijfkantines. Brood brood brood brood en nog meer brood.
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.quote:Op maandag 1 november 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ruzie met de kalender. heb em al 3x vastgetapet en weer opgehangen en hij valt iedere keer na 3 minuten weer naar beneden
hmm best mogelijk. dan laat ik em nu lekker liggen en probeer ik t morgen weerquote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.
Daarom zijn de meeste mensen dikquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
logisch toch? meeste mensen willen brood
mensen worden niet dik door carbsquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen dik![]()
Overigens heb ik een heerlijke LAMScurry![]()
gegeten. Met gekookte aardappel (carbs)
en Sarabi koolrabi
Indirect welquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
En waardoor dan wel volgens jou?quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
hallo, jij zit tenminste thuisquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
Wat is het stom donker weer trouwens!
Ik moet bijna lampen aan doen in huis![]()
Mijn nieuwe kussentjes voor op de bank zijn de enige lichtpuntjes
Ik was ziek hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, jij zit tenminste thuis
volkoren brood verzadigd toch?quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Indirect wel
carbs --> onverzadigd gevoel --> meer carbs
Beter meer eiwitten eten voor een verzadigderder gevoel.
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste redenquote:
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volkoren brood verzadigd toch?
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste reden
maar vezels zijn wel belangrijk. Las laatst nog dat mensen te weinig vezels eten. Dat doe ik vast ook.quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.
dat wel ja maar algemeen. Zat mensen bij wie t in de genen zit of n lichamelijke afwijking. Printse! Leef je uit!quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.
Het was een hele briljante jaquote:
onee als het over dieten enzo gaat doe maar niet. zoveel weet ik er toch niet vanquote:Op maandag 1 november 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een hele briljante jaMaar ik heb echt geen zin in oeverloze discussies
quote:Beste Future Farytale,
Ik lees je berichtje op het forum. Erg vervelend dat je van ons product misselijk bent geworden. Theoretisch zou dit niet kunnen vanwege de dubbele verhitting die plaatsvindt bij dit broodje.
Desalniettemin is het waarschijnlijk toch gebeurd.
Zou je me willen mailen om welke vestiging het gaat? En zou je me je Adresgegevens willen sturen zodat we je in ieder geval een tegoedbon van 5 euro kunnen opsturen.
Alvast dank en hoop dat je je in ieder geval weer beter voelt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BakkerBart
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onee als het over dieten enzo gaat doe maar niet. zoveel weet ik er toch niet van
Heel goed van jouquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
Ik low carb me suf, en dat bevalt goed, maar na het nuttigen van een pizza dit weekend, zat ik plots tegen de 62 (wat dus betekende dat ik was afgevallen) aan. Toch af en toe de boel even weer wakkerrammelen met wat carbs, blijkbaar!![]()
Maar nu weer braaf aan de eiwitten heur. Straks een lekker kippetje verorberen.
Pizzaquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
Ik low carb me suf, en dat bevalt goed, maar na het nuttigen van een pizza dit weekend, zat ik plots tegen de 62 (wat dus betekende dat ik was afgevallen) aan. Toch af en toe de boel even weer wakkerrammelen met wat carbs, blijkbaar!![]()
Maar nu weer braaf aan de eiwitten heur. Straks een lekker kippetje verorberen.
quote:
hoor je dit P?quote:Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pizza![]()
En dat idee heb ik ook wel eens. Dan doe ik tijden heel braaf met alles wat ik eet, en dan sta ik stil. En dan eet ik een weekend heel slecht en dan val ik daarna plots weer af.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
My god, big brother Bart is watching you
Nee. Bij afwijkingen gaat het er ook om dat je óf meer/minder verbrandt, óf dat je niet alle voedingsstoffen opneemt uit je voedsel (zoals waarschijnlijk bij TARA).quote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wel ja maar algemeen. Zat mensen bij wie t in de genen zit of n lichamelijke afwijking. Printse! Leef je uit!
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltquote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Bij afwijkingen gaat het er ook om dat je óf meer/minder verbrandt, óf dat je niet alle voedingsstoffen opneemt uit je voedsel (zoals waarschijnlijk bij TARA).
De regel:
vetopslag of vetvermindering in je lichaam = energie in - energie verbruik
is fundamenteel.
Meer bewegen (en iets meer eten) óf minder eten.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltTerwijl het dus 14-16k gestaag zakte
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.quote:Op maandag 1 november 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouHoe gaat-ie verder?
Ik vroeg me steeds al af of ik het gewoon niet begrijp, maar het is dus gewoon niet ingewikkelderquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.![]()
(Wat is een universitaire studie toch een hoop gelul. Ik lach me elke keer suf. Denk ik dat ik iets heel gecompliceerds moet doen, is het een kwestie van suf wat literatuur bij elkaar zetten en een conclusie trekken. Mijn hemel, laat mij maar gewoon lekker écht aan de slag gaan met iets. Maargoed, even doorbijten maar.)
En met u, heer de Hoog?
Wat voor studie doe je tegenwoordig dan?quote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.![]()
(Wat is een universitaire studie toch een hoop gelul. Ik lach me elke keer suf. Denk ik dat ik iets heel gecompliceerds moet doen, is het een kwestie van suf wat literatuur bij elkaar zetten en een conclusie trekken. Mijn hemel, laat mij maar gewoon lekker écht aan de slag gaan met iets. Maargoed, even doorbijten maar.)
En met u, heer de Hoog?
Wat bij mij helpt (en misschien Dr.Frank jij dit ook al hoor): de alcohol laten staan. Elk glaasje is weer een bult aan calorieën en ik dacht dan wel dat ik vrij braaf aan het low carben was, maar toen ik het eens een weekje bijhield, bleken er aardig wat glaasjes wijn binnen te 'druppelen'.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltTerwijl het dus 14-16k lang gestaag zakte
Heel goed van dat bruine brood! Dat ouderwetse leert je ook dat je niet teveel naar de McD moet gaanquote:Op maandag 1 november 2010 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik heb gewoon altijd geleerd om (bruin) brood te eten en niet teveel te snoepen. niet dat ik heb geluisterd maar ik hou het graag bij het ouderwetse. al die nieuwe wetenschappelijke dingen over wat nou wel en niet gezond is word je gek van op een gegeven moment. je mag geen kaas, geen melk, geen brood pff
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.quote:Op maandag 1 november 2010 14:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt (en misschien Dr.Frank jij dit ook al hoor): de alcohol laten staan. Elk glaasje is weer een bult aan calorieën en ik dacht dan wel dat ik vrij braaf aan het low carben was, maar toen ik het eens een weekje bijhield, bleken er aardig wat glaasjes wijn binnen te 'druppelen'.![]()
Daar ben ik gewoon een paar weken mee opgehouden (drie maar of zo) en toen zakte ik zo weer deur mijn plateautje. *BOEM*
Jaquote:
Zijn je MacKortingsbonnen al op?quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.
Ja, je moet dat geen week volhouden, dan helpt het niet meer. Af en toe twee dagenquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn dat komt me erg bekend voor
Maar ik ben in de afgelopen week toch weer iets van 1 kg aangekomen door al dat gezeik dus ik moet deze week ff weer goed aan de slag
Heeft me maaaaanden gekost om zo ver te komen ja!quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vroeg me steeds al af of ik het gewoon niet begrijp, maar het is dus gewoon niet ingewikkelder
ja, en dat natuurlijkquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.
Alles tegelijkquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ben je je verdriet aan het verdrinken of geniet je gewoon van het bourgondische limburgse leven?
Ja maar, ja maar.... emotie-eter hier hequote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, je moet dat geen week volhouden, dan helpt het niet meer. Af en toe twee dagen
Vervelend he? Ik heb ook vaak het idee dat ik het niet snap voor een tentamen, maar achteraf blijkt dan van wel.quote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft me maaaaanden gekost om zo ver te komen ja!![]()
Ging ik hartstikke onzeker naar mijn eerste tentamen (want ik snapte het vast niet helemaal), haalde ik een tien. Voor een hoop geblaat en herhaling van wat anderen al een keer van anderen hadden samengevat. Ik wil zélf dingen uitvinden verdorie.
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik herken het heel goedquote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... emotie-eter hier he![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik herken het heel goed
Anthraxx kom er maar in!quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vervelend he? Ik heb ook vaak het idee dat ik het niet snap voor een tentamen, maar achteraf blijkt dan van wel.
Maar als ik dan teksten moet schrijven gebruik ik heel vaak eigen conclusies en lul ik met m'n eigen verstand alinea's vol. En dat klinkt dan net zo logisch als al die andere teksten, maar ik heb er geen bronnen bij, dus ik heb het niet nagezegd, dus is het fout
Onderwijskunde.quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je tegenwoordig dan?Ik heb wat gemist volgens mij
Wel leuk
En hier gaat alles ook wel ok en zijn gangetjeAfgelopen week zullen we maar even vergeten en zo
Dat bovenste ken ik: faalangstquote:
Vraag het die honderden depressieve mensen in Maasstrichtquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Duderella het volgende:
Steer, als ik inMaastricht
zou wonen, zou ik ook onmiddellijk bourgondisch gaan leven hoor. Hoe kun je nou sobertjes en verstandig door het leven gaan in
Maastricht
.
Ik bedoelde meer dat je bij betastudies geen 'alinea's vol kunt lullen' met verhalen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat bovenste ken ik: faalangst.
Anna vervloekt mij nog steeds omdat ik steeds sip terug kwam van tentamens en een week later een 9 of hoger had.
dat is wel jammer jaquote:Op maandag 1 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van dat bruine brood! Dat ouderwetse leert je ook dat je niet teveel naar de McD moet gaan
Ja, ik snapte je post al toen ik op invoeren had gedruktquote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je bij betastudies geen 'alinea's vol kunt lullen' met verhalen.Als je de wiskunde niet snapt, snap je de wiskunde niet.
Dus je bent straks een gecertificeerde jufquote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Onderwijskunde.
Terwijl ik al het werk doe dat een Onderwijskundige doet. Maar ja, toch maar dat papiertje hè?Met een bulk boerenverstand en wat liefde voor studenten, kom je volgens mij net zo ver. Maar daar ga ik na afloop van de studie nog wel eens een pittig epistel over schrijven.
Nou, ik denk dat jouw ex-collega's in de minderheid zijn bij mijn toekomstige ex-collega'squote:Hoe is het in de Alexanderpolder? Zie je mijn ex-collega's al huilend naar buiten lopen aan het einde van de dag? Moeten er dertig uit!
Bestaan die?quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vraag het die honderden depressieve mensen in Maasstricht.
Stop maar een half jaartje met dansen, tennissen en zwemmenquote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel jammer ja![]()
maar het gekke is; al mn waardes zijn goed. suiker, bloeddruk, hartslag, cholesterol, vetpercentage... allemaal lage waardes van een sporter zegt de dokter. misschien werk ik op vet
Nee, dat ben ik al lang! En studieadviseur! Maar straks kan ik in het management zitten en leerplannen ontwerpen en opleidingen oprichten! O wacht, dat doe ik ook al lang!quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus je bent straks een gecertificeerde juf
Jemig Pee.quote:[..]
Nou, ik denk dat jouw ex-collega's in de minderheid zijn bij mijn toekomstige ex-collega'sEr wordt binnen nu en een half jaar een afdeling opgedoekt en er gaan dus ongeveer 60-70 man uit. Het werk gaat naar het buitenland alwaar ze weer nederlanders gaan werven
Volgend boekjaar wordt er nog verder gereorganiseerd.
Duderella? Heb je dan al Pabo of andere onderwijsbevoegdheid gehaald? M'n zus heeft eerst PABO gedaan en later onderwijskunde (in Leiden). Ze vond het volgens mij wel leuk, maar het niveau vond ze idd niet dramatisch hoger liggen. Ik zit ook in de BETA hoek dus ik weet het niet...quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dus je bent straks een gecertificeerde juf
Ooh... je doet dus al precies hetzelfdequote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik al lang! En studieadviseur! Maar straks kan ik in het management zitten en leerplannen ontwerpen en opleidingen oprichten! O wacht, dat doe ik ook al lang!Nu er alleen nog de juiste bronnen bijzoeken en die overschrijven en dan is de academische goegemeente weer tevree.
![]()
Nee gek... ik en kinderen....quote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Duderella? Heb je dan al Pabo of andere onderwijsbevoegdheid gehaald? M'n zus heeft eerst PABO gedaan en later onderwijskunde (in Leiden). Ze vond het volgens mij wel leuk, maar het niveau vond ze idd niet dramatisch hoger liggen. Ik zit ook in de BETA hoek dus ik weet het niet...
Fijn hè, zo'n FOK! Adviespanel.quote:Op maandag 1 november 2010 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de (mij reeds bekende) adviezen![]()
Drukjes hier
quote:
Nog niet, maar ik begreep dat er binnen IT ook het nodige nog gaat veranderen......quote:
Ja. Nogal. Vooral als je ook kijkt waarom eigenlijk. En het gaat er echt niet subtiel aan toe als ik de verhalen zo hoor. Wij als IT hadden als voordeel dat er relatief veel externen rondhangen dus die zijn er als eerste uit gegaan. Verder hebben ze ook de neiging om al ons werk onder te brengen in de wat goedkopere landen. Maar goed...voorlopig heb ik nog een baan dus we wachten het maar af! De sfeer wordt er iig niet beter op binnen het bedrijf.quote:Triest hè, zulke reorganisaties. In dat soort gevallen ben ik wel blij dat Arty gedetacheerd is. Als er dan weer ergens een afdeling wordt omgekieperd, verhuist hij gewoon 'vrolijk'.
Nou ja, ik denk altijd dat ik het wel weet, maar het is fijn als het bevestigd wordt.quote:
Dan alquote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Duderella het volgende:
Ik doe 'm aan de Open Universiteit. Masters verschillen natuurlijk per uni. De mijne heet 'Actief Leren'. Op mijn lijf geschreven mensen. Ik schat dat ik over veertien jaar klaar ben in dit tempo.
Hier nog eentjequote:Op maandag 1 november 2010 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk altijd dat ik het wel weet, maar het is fijn als het bevestigd wordt.
Ik ben DOL op bevestiging en vragen naar de bekende weg
Dus het aktieve hierin zit niet in de jufquote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee gek... ik en kinderen....
Ik ben een omgeschoolde journalist en geef nu les op HBO en uni. Moest daar nog wel een papiertje voor halen (een didactische aantekening), maar dat was zo gepiept.
En ik kan me haast niet voorstellen (maar ik weet het niet zeker!) dat de PABO op mijn studie onderwijskunde lijkt. Bij mij gaat het veel over de organisatorische kant van (hoger) onderwijs, maatschappelijke ontwikkelingen en natuurlijk een deel psychologie. Maar ik krijg geen taal en rekenen of les over hoe een peuter zich motorisch ontwikkelt.
Ik doe 'm aan de Open Universiteit. Masters verschillen natuurlijk per uni. De mijne heet 'Actief Leren'. Op mijn lijf geschreven mensen. Ik schat dat ik over veertien jaar klaar ben in dit tempo.
Gaaf hoor! Nee, PABO lijkt niet op onderwijskunde volgens m'n zus, alhoewel sommige dingen elkaar aanvullen. Misschien las je er over heen, maar ze heeft *eerst* de PABO gedaan en daarna de studie onderwijskunde op de Universiteit van Leiden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee gek... ik en kinderen....
Ik ben een omgeschoolde journalist en geef nu les op HBO en uni. Moest daar nog wel een papiertje voor halen (een didactische aantekening), maar dat was zo gepiept.
En ik kan me haast niet voorstellen (maar ik weet het niet zeker!) dat de PABO op mijn studie onderwijskunde lijkt. Bij mij gaat het veel over de organisatorische kant van (hoger) onderwijs, maatschappelijke ontwikkelingen en natuurlijk een deel psychologie. Maar ik krijg geen taal en rekenen of les over hoe een peuter zich motorisch ontwikkelt.
lekkere patattenquote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm, ik ga zo beginnen met het klaarmaken van een beenhammetje. Wat zal ik erbij maken voor het eten?
Vandaag he Dude, fietste ik net weg van mijn huis langs een vuilnisman die de vuilnisbakken in het centrum aan het legen was. Hij had de radio in z'n vuilniswagentje aan staan met carnavalsmuziek, en hij was gewoon aan het meezingen, tijdens het legen van de vuilnisbakken.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Duderella het volgende:
Steer, als ik inMaastricht
zou wonen, zou ik ook onmiddellijk bourgondisch gaan leven hoor. Hoe kun je nou sobertjes en verstandig door het leven gaan in
Maastricht
.
Eej Pee, ik zat Laura Marling te luisteren. Is wel tof, maar toen kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat er geen Regina Spektor in je last.fm lijst staat.quote:
Aan wie ligt hetquote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en net bespreking gehad met begeleider. Hij begint me al niet te snappen geloof ikdus het grote Zelfstandige Werken is al bijna begonnen...
Mijn studieadviseur is de reden waarom ik nu toch nog na al die jaren aan het afstuderen ben. Ze is heel erg niet van het pappen en nathouden, maar schopte me meteen naar de studiespiegoloog om de brei in mijn hoofd los te weken (in haar tweede werkweek op de faculteit), en da's aardig gelukt.quote:
Dat is niet hetzelfde als slb'er toch?quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn studieadviseur is de reden waarom ik nu toch nog na al die jaren aan het afstuderen ben. Ze is heel erg niet van het pappen en nathouden, maar schopte me meteen naar de studiespiegoloog om de brei in mijn hoofd los te weken (in haar tweede werkweek op de faculteit), en da's aardig gelukt.
Hulde aan het beroep der studieadviseurs.
Ik vind mezelf oraal vrij matig. Mijn tong doet nooit wat mijn hoofd wil.quote:
Wat is een SLB'erquote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als slb'er toch?
Oh. En uh. Da's meer zeg maar in welk beroep je uiteindelijk terechtkomt ofzo?quote:
Gaat over een tijdje vast beter... maar ik heb er ook een beetje laaas vaaanquote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mezelf oraal vrij matig. Mijn tong doet nooit wat mijn hoofd wil.Dus daar kan het ook aan liggen.
Schriftelijk ben ik veel beter.
Nee, over de Loopbaan van je Studiequote:Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. En uh. Da's meer zeg maar in welk beroep je uiteindelijk terechtkomt ofzo?
Ik vind jouw orale kwaliteiten prima functioneren hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Gaat over een tijdje vast beter... maar ik heb er ook een beetje laaas vaaan
Géén ideequote:Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Oh. En uh. Da's meer zeg maar in welk beroep je uiteindelijk terechtkomt ofzo?
jammer voor de vrouwenquote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mezelf oraal vrij matig. Mijn tong doet nooit wat mijn hoofd wil.Dus daar kan het ook aan liggen.
Denk niet dat het veel verbetert vanaf hier, anders had het al een jaar of 20 geleden moeten doen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat over een tijdje vast beter... maar ik heb er ook een beetje laaas vaaan
Ah okee. Maar da's dan toch hetzelfde als de studieadviseur die ik bedoelquote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, over de Loopbaan van je Studie
Ja, dat kan! Maar dan geen hulde voor studieadviseurs in het algemeen. Ik heb nu een lapzwans.quote:Op maandag 1 november 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee. Maar da's dan toch hetzelfde als de studieadviseur die ik bedoel
ik zing ook vaak carnavalsmuziek hoor. dus ik woon vast ook in een gezellig dorpquote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag he Dude, fietste ik net weg van mijn huis langs een vuilnisman die de vuilnisbakken in het centrum aan het legen was. Hij had de radio in z'n vuilniswagentje aan staan met carnavalsmuziek, en hij was gewoon aan het meezingen, tijdens het legen van de vuilnisbakken.Dáárom vind ik deze stad leuk.
Kop hem nou niet zo in sketquote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef golfer het volgende:
Ik vind jouw orale kwaliteiten prima functioneren hoor.
Dan ga ik nu maar wat energie verbrandenquote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat klopt, de vorige 3 die ik versleten had herkenden de ernst van mijn blokkades ook niet.quote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat kan! Maar dan geen hulde voor studieadviseurs in het algemeen. Ik heb nu een lapzwans.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar wat energie verbranden
Genoeg energie binnengekregen dit weekend
maar nu leer je toch het efficientstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eej Pee, ik zat Laura Marling te luisteren. Is wel tof, maar toen kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat er geen Regina Spektor in je last.fm lijst staat.Haar muziek ga je zeker wel tof vinden. Het leek erg veel op elkaar, namelijk. Alleen speelt de ene gitaar en de ander piano
![]()
Nu snap ik waarom jij niet in Dordt bent zaterdagquote:Op maandag 1 november 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Vrijdag een dagje Maastricht
Dan kan ik lekker genieten want zijn de tentamens achter de rug
Hooo, minimeet. Samen eten? Vriendje hoeft niet maar is ook welkom.quote:Op maandag 1 november 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Vrijdag een dagje Maastricht
Dan kan ik lekker genieten want zijn de tentamens achter de rug
Dat dusquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooo, minimeet. Samen eten? Vriendje hoeft niet maar is ook welkom.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar wat energie verbranden
Genoeg energie binnengekregen dit weekend
succes met je tentamen, je kunt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
die meet op 6 nov gaat dus helemaal niet meer door?quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij niet in Dordt bent zaterdag![]()
Dus dan sowieso geen sushi he
Volgende keer beter
Word je er moe van?quote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig, want zijn jullie allemaal intelligent op de maandag!
En op dinsdag en op woensdag en op donderdag en op vrijdag, zelfs op zaterdag en zondag.quote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet alleen op maandag hoorquote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Kloptquote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die meet op 6 nov gaat dus helemaal niet meer door?
Ik zit er aan te denken om zelf nog een scheutje port erbij te gooien.quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik hoop dat je slager's peertjes lekkerder zijn dan de waterige troep die ik er vorige week heb gekocht. Ik kan zelf toch echt veel lekkerdere peertjes maken zeg.
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
Ik zit er aan te denken om zelf nog een scheutje port erbij te gooien.
Dat las je iddquote:
Ze nou eerlijk: Den Haag of Steer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dat las je iddIk zou zaterdag samen met Sarabi sushi gaan scoren in Den Haag en dan zouden we er een meet van maken, maar ik geloof dat mevrouw Maastricht een dag eerder toch leuker vind
Je hebt nog gelijk ook. Die is inderdaad op.quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : dat hebben we niet meer(dacht ik)
quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze nou eerlijk: Den Haag of Steer?
Om sushi te eten ja.quote:
Klaar om TAV thuis te ontvangen hm.quote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu de lamsstoof in elkaar draaien en ondertussen de keuken opruimen en dan mag ik met de benen omhoog!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sja, ik heb al een man waarmee ik samen een huis ga kopen, sorry
Het kan ook zijn dat ik het nog niet verteld heb. Kaas en ik hebben morgen een gesprek bij de bank om een hypotheek te proberen te regelen voor een heel leuk huisje in Rotterdamquote:
Lein en Kaas waren al min of meer aan het kijken toch? Alleen niet zo actief en geen haast?quote:
Definitiever de knoop knopen dan trouwen, imhoquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:58 schreef Isabeau het volgende:
En Sarabi, tentamen is zo voorbijEr tegen op zien heeft helemaal geen zin joh! Gewoon blijven geloven in jezelf dat je het echt wel kan, anders deed je die opleiding niet
quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze nou eerlijk: Den Haag of Steer?
Yesquote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij niet in Dordt bent zaterdag![]()
Dus dan sowieso geen sushi he
Volgende keer beter
Ik heb het over de steden, waar heb jij het dan over?quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was daar ook
En ik ben toffer dan Den Haag en Steer samen
quote:
Je valt in herhaling of zo?quote:
Leuk plekje ookquote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Het kan ook zijn dat ik het nog niet verteld heb. Kaas en ik hebben morgen een gesprek bij de bank om een hypotheek te proberen te regelen voor een heel leuk huisje in Rotterdam
Ik ga mijn best doen......meer kan ik toch niet meer doen nuquote:Op maandag 1 november 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes met je tentamen, je kunt het
Over mezelfquote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het over de steden, waar heb jij het dan over?
Dat dusquote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk plekje ookHopen dat het lukt, ik duim voor jullie alvast
Daar gaat mijn MMF trio droomquote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
& Steernu is vriendje erbij dus misschien andere keer meeten
Bij Steer op zijn kamerquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry
Edit; nog tips waar we lekker kunnen lunchen en dineren?
jaaa zegquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry
Edit; nog tips waar we lekker kunnen lunchen en dineren?
quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik het nog niet verteld heb. Kaas en ik hebben morgen een gesprek bij de bank om een hypotheek te proberen te regelen voor een heel leuk huisje in Rotterdam
yeaahhhhhhhhquote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaaa zeg![]()
![]()
Dineren aan het Vrijthof is wel leuk. En dan maakt het eigenlijk niet uit welke toko je neemt. Daar waar het wat drukker is, is wel goed. Niet te prijzig ook.
Lunchen kan ook bij één van de tentjes aan het Onze Lieve Vrouweplein. Daar heb je ook een klein Maria kapelletje die je gezien moet hebben.
Oh! Ik heb er ook eentje in de oven liggen! Wij eten er spruiten bij uit de wok (met sjalot en spekjes) en gebakken krieltjes.quote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm, ik ga zo beginnen met het klaarmaken van een beenhammetje. Wat zal ik erbij maken voor het eten?
Vertel maar naar welk restaurant je gaat. Dan reserveer ik de tafel achter jullie.quote:Op maandag 1 november 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthoudenen te vinden
![]()
Hopelijk is het wel een beetje lekker weer vrijdag
Spannend!quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
lees nu terug; ik snap er ook niks vanquote:
Nu al dement aan het wordenquote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lees nu terug; ik snap er ook niks van
heb ik een geest die mijn posts herhaald?
Aahquote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel maar naar welk restaurant je gaat. Dan reserveer ik de tafel achter jullie.
Awwquote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel maar naar welk restaurant je gaat. Dan reserveer ik de tafel achter jullie.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww![]()
Wat is je telefoonnummer dan laat ik het weten
aaw Steer!!quote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja als het via de telefoon moet dat hoef ik niet meer hoor.
Nah wat liefquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat vast sokjes breien voor de babietjes van Lein en Kaas de nu ongetwijfeld ook snel zullen komen.
Wow lijkt me gaaf wonenquote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Midden in de MaasNoordereiland
quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja als het via de telefoon moet dat hoef ik niet meer hoor.
Ja. Ik hoop dat je van appelmoes houdt, want daar zal ik je gemalen pillen in verstoppen voor jequote:
Ja er is wel een linkje, maar ik wil het niet open en bloot op fok hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef MissHobje het volgende:
Wow lijkt me gaaf wonen![]()
zijn er al linkjes
PMquote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja er is wel een linkje, maar ik wil het niet open en bloot op fok hebbenIk PM je een linkje van het huis.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja er is wel een linkje, maar ik wil het niet open en bloot op fok hebbenIk PM je een linkje van het huis.
Yeah ik ga meteen glurenquote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Nou nee. Ik heb absoluut niets met katten.quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het huisje live gezien toen we wegreden vrg week zondag
Nemen jullie ook een poes?
Ik ben hartstikke aardigquote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens wat aardiger tegen FF allemaal
Waarom? Die muts is toch al ongesteld.quote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens wat aardiger tegen FF allemaal
Een consternatiequote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hartstikke aardigIk doe alleen een constatering
Vandaaaag is rooooodquote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom? Die muts is toch al ongesteld.
U wordt daar door de hazenpeper met open armen en benen opgewacht.quote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Een consternatie
Ik mag zo naar huis *Joepie
Dan moet je juist aardig zijnquote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de bovenkant zei ze vanmorgenquote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
heb al 3 bloedneuzen gehad vandaagquote:Op maandag 1 november 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan de bovenkant zei ze vanmorgenSnappen we gelijk waarom ze dement doet
heerlijk tochquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef Tezz het volgende:
Wat zijn we toch nieuwsgierig met z'n allen he....
quote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb al 3 bloedneuzen gehad vandaag
das niet goed he..quote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb al 3 bloedneuzen gehad vandaag
ik blijf enorm respect houden voor mensen die nachtdiensten draaien.quote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heerlijk tochmoet kunnen op zijn tijd hehe
Ik ga ff bakkie doen en zo maar eens koken en dan komt manlief en dan euh weer naar werk\
Kreeg een ipv avond shift 3 nachten in mijn maag gesplitst maar komt op zich wel uit.
periodes ja. ene keer blijft het zitten en zit mn neus vol met bloed, andere keer stroomt het er ineens uit en zijn mn kleren altijd viesquote:
Thanksquote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik blijf enorm respect houden voor mensen die nachtdiensten draaien.
mie toe!quote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
sowieso mensen die in diensten werken, niet echt een vast ritme hebben lijkt me echt zo vervelendquote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, cliffhanger. En nu? Wat heeft ze?quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hahahaha hier op de gang net niestte de vrouwelijke arts heel erg. Andere arts van de kamer hiernaast: 'Gaat het allemaal goed daar?'
'Nee, al lang verkouden'
'Kom eens hier, dan ga ik ff luisteren' *stethoscoop pakt
Wordt vrouwelijke arts ter plekke onderzocht
Ikke ook.quote:
Wisten ze niet.quote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, cliffhanger. En nu? Wat heeft ze?
Aziaten-allergie.quote:
Graag, blijft ze uit m'n buurt.quote:
Toffe locatiequote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Midden in de MaasNoordereiland
Volgens mij heb ik dr gisteren nog gezienquote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
Is alles wel met darkElf trouwens? Toch geen enge dingen of zo? Of is ze er gewoon niet als ik er ben?
Owja, ik ging alweer gelijk van het positieve geval uitquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Rijst: voorlopig moeten we eerst maar eens zien of we dat huis kunnen betalenMaar als er klussers nodig zijn, zal ik hier om hulp vragen
Naast de hoek.quote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
Is het de hoekwoning op de begane grond of die ernaast Lein?
Ja heh! Ik hoop dat t wat gaat worden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef Duderella het volgende:
Tof Lein! En zelfs een tuintje middenin Rotjeknor. Gaaf!
Hoe bedoel je, slopen? We wilden er zo intrekkenquote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, gok dat er eerst wat gesloopt moet worden![]()
Verder tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hehquote:
we douwen het vol met ballonnen als jullie weg zijnquote:Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh![]()
Maar even zonder dollen: als we het huis kopen, niet zomaar onverwacht op de stoep staan hoor, allemaal
Midden in de Maas, op het Noordereilandquote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
Dat gaat ook niet. Ik weet niet eens waar het is
Is dit een verkapt verzoek om een PM?quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
Dat gaat ook niet. Ik weet niet eens waar het is
Het blijft wel Rotterdam hequote:Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh![]()
Maar even zonder dollen: als we het huis kopen, niet zomaar onverwacht op de stoep staan hoor, allemaal
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek om een PM?
Gewoon weer een nieuwe verzinnen, dan raak je het nooit zatquote:
Denk dat kaas er wel iets moois van kan maken waarbij je niet zomaar inkijk hebtquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein, heb pm van golfer gekregen, die inrichting en die badkamer/keuken![]()
Wát een werkVind je het niet vervelend dat iedereen dan in jullie tuin kan kijken?
Precies. Zo 1x per jaar maximaal in die k*tstad is wel weer genoeg.quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef borisz het volgende:
Het blijft wel Rotterdam he, dus ik kom alleen als ik er echt moet zijn
.
De tuin is aan de achterkant, ligt niet echt in het zicht. Je moet ook echt je best doen om de tuin te bereiken, tis nogal een eindje weg.quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Wát een werkVind je het niet vervelend dat iedereen dan in jullie tuin kan kijken?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Precies. Zo 1x per jaar maximaal in die k*tstad is wel weer genoeg.
Bluezz, die meid woont straks middenin een wereldstad. De hele wereld kijkt dan in je tuin, so whatquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
De enige tip die ik je kan geven is te trouwen met een ICT'er, zoals ik heb gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef LieLie het volgende:
Computermensen! Help!
Ik wil een afbeelding als achtergrond gebruiken in een word-document.
Maar als ik er dan iets overheen wil plakken, dan schuift ie de afbeelding helemaal onder de tekst. Terwijl hij staat op 'achter tekst'.
Kan ik de afbeelding niet vergrendelen of iets dergelijks? Of is er een manier waarop ie wel blijft staan waar ik hem wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |