quote:
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, de vampiers hadden niet veel trek dit keer![]()
Ik denk dat ik vanaaf dit eens ga maken: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=626118
Heb nog een kleine kilo lamsvlees liggen waar ik wat mee wil. Als iemand nog betere recepten heeft dan hoor ik het graag.Ik zit niet zo ruim in de lams-recepten..
Grappig is dat, want ik vind die typische smaak helemaal niet zo sterk. Ik vind het erg op rund lijken vaak. Op Terschelling had ik gemarineerde lamsboutschijven gebakken en dat was echt heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik zag ineens een rood veld en dacht O nee
Afijn.. ik ben ook niet van lam, moet er niet aan denken .... ik houd niet van die typische smaak zeg maar.
Hmm, ik maak Irish stew geloof ik liever met rundvlees..quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Precies waar lammetjes thuishoren
[..]
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.html
Lamsvleesquote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik moet nog ff iets te lunchen verzinnen.. liefst zonder carbs.. maar heb geen inspiratie geloof ik
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef kahlie het volgende:
Sommige bedrijven.... *grumble* Mailen ze je: de deadline is 2 Nov. Ok, prima, was van plan vandaag aan de slag te gaan. Krijg ik vandaag een mail waarin ze claimen, dat ze hadden geschreven dat de deadline 27 Oktober was...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is al de 3de keer dat er problemen zijn... had ik al gezegd dat ik een hekel had aan PR?!
Jawel, maar goed, ik baal d'r gewoon van dat het telkens zo slecht geregeld is. 1e keer alles goed, gelijk opdracht gegeven voor 3x.quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??
Nee is het ook nietquote:
logisch toch? meeste mensen willen broodquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Over low carb gesproken, het valt me op hoe carberig de Nederlandse lunch wel niet is in bedrijfkantines. Brood brood brood brood en nog meer brood.
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.quote:Op maandag 1 november 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ruzie met de kalender. heb em al 3x vastgetapet en weer opgehangen en hij valt iedere keer na 3 minuten weer naar beneden
hmm best mogelijk. dan laat ik em nu lekker liggen en probeer ik t morgen weerquote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.
Daarom zijn de meeste mensen dikquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
logisch toch? meeste mensen willen brood
mensen worden niet dik door carbsquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen dik![]()
Overigens heb ik een heerlijke LAMScurry![]()
gegeten. Met gekookte aardappel (carbs)
en Sarabi koolrabi
Indirect welquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
En waardoor dan wel volgens jou?quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
hallo, jij zit tenminste thuisquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
Wat is het stom donker weer trouwens!
Ik moet bijna lampen aan doen in huis![]()
Mijn nieuwe kussentjes voor op de bank zijn de enige lichtpuntjes
Ik was ziek hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, jij zit tenminste thuis
volkoren brood verzadigd toch?quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Indirect wel
carbs --> onverzadigd gevoel --> meer carbs
Beter meer eiwitten eten voor een verzadigderder gevoel.
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste redenquote:
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volkoren brood verzadigd toch?
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste reden
maar vezels zijn wel belangrijk. Las laatst nog dat mensen te weinig vezels eten. Dat doe ik vast ook.quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.
dat wel ja maar algemeen. Zat mensen bij wie t in de genen zit of n lichamelijke afwijking. Printse! Leef je uit!quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.
Het was een hele briljante jaquote:
onee als het over dieten enzo gaat doe maar niet. zoveel weet ik er toch niet vanquote:Op maandag 1 november 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een hele briljante jaMaar ik heb echt geen zin in oeverloze discussies
quote:Beste Future Farytale,
Ik lees je berichtje op het forum. Erg vervelend dat je van ons product misselijk bent geworden. Theoretisch zou dit niet kunnen vanwege de dubbele verhitting die plaatsvindt bij dit broodje.
Desalniettemin is het waarschijnlijk toch gebeurd.
Zou je me willen mailen om welke vestiging het gaat? En zou je me je Adresgegevens willen sturen zodat we je in ieder geval een tegoedbon van 5 euro kunnen opsturen.
Alvast dank en hoop dat je je in ieder geval weer beter voelt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BakkerBart
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onee als het over dieten enzo gaat doe maar niet. zoveel weet ik er toch niet van
Heel goed van jouquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
Ik low carb me suf, en dat bevalt goed, maar na het nuttigen van een pizza dit weekend, zat ik plots tegen de 62 (wat dus betekende dat ik was afgevallen) aan. Toch af en toe de boel even weer wakkerrammelen met wat carbs, blijkbaar!![]()
Maar nu weer braaf aan de eiwitten heur. Straks een lekker kippetje verorberen.
Pizzaquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
Ik low carb me suf, en dat bevalt goed, maar na het nuttigen van een pizza dit weekend, zat ik plots tegen de 62 (wat dus betekende dat ik was afgevallen) aan. Toch af en toe de boel even weer wakkerrammelen met wat carbs, blijkbaar!![]()
Maar nu weer braaf aan de eiwitten heur. Straks een lekker kippetje verorberen.
quote:
hoor je dit P?quote:Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pizza![]()
En dat idee heb ik ook wel eens. Dan doe ik tijden heel braaf met alles wat ik eet, en dan sta ik stil. En dan eet ik een weekend heel slecht en dan val ik daarna plots weer af.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
My god, big brother Bart is watching you
Nee. Bij afwijkingen gaat het er ook om dat je óf meer/minder verbrandt, óf dat je niet alle voedingsstoffen opneemt uit je voedsel (zoals waarschijnlijk bij TARA).quote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wel ja maar algemeen. Zat mensen bij wie t in de genen zit of n lichamelijke afwijking. Printse! Leef je uit!
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltquote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Bij afwijkingen gaat het er ook om dat je óf meer/minder verbrandt, óf dat je niet alle voedingsstoffen opneemt uit je voedsel (zoals waarschijnlijk bij TARA).
De regel:
vetopslag of vetvermindering in je lichaam = energie in - energie verbruik
is fundamenteel.
Meer bewegen (en iets meer eten) óf minder eten.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltTerwijl het dus 14-16k gestaag zakte
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.quote:Op maandag 1 november 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouHoe gaat-ie verder?
Ik vroeg me steeds al af of ik het gewoon niet begrijp, maar het is dus gewoon niet ingewikkelderquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.![]()
(Wat is een universitaire studie toch een hoop gelul. Ik lach me elke keer suf. Denk ik dat ik iets heel gecompliceerds moet doen, is het een kwestie van suf wat literatuur bij elkaar zetten en een conclusie trekken. Mijn hemel, laat mij maar gewoon lekker écht aan de slag gaan met iets. Maargoed, even doorbijten maar.)
En met u, heer de Hoog?
Wat voor studie doe je tegenwoordig dan?quote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed. Ik heb mijn huiswerk voor de studie af.![]()
(Wat is een universitaire studie toch een hoop gelul. Ik lach me elke keer suf. Denk ik dat ik iets heel gecompliceerds moet doen, is het een kwestie van suf wat literatuur bij elkaar zetten en een conclusie trekken. Mijn hemel, laat mij maar gewoon lekker écht aan de slag gaan met iets. Maargoed, even doorbijten maar.)
En met u, heer de Hoog?
Wat bij mij helpt (en misschien Dr.Frank jij dit ook al hoor): de alcohol laten staan. Elk glaasje is weer een bult aan calorieën en ik dacht dan wel dat ik vrij braaf aan het low carben was, maar toen ik het eens een weekje bijhield, bleken er aardig wat glaasjes wijn binnen te 'druppelen'.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dokter wat is jouw advies dan aan mij? Ik de lowcarber die niks meer afvaltTerwijl het dus 14-16k lang gestaag zakte
Heel goed van dat bruine brood! Dat ouderwetse leert je ook dat je niet teveel naar de McD moet gaanquote:Op maandag 1 november 2010 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik heb gewoon altijd geleerd om (bruin) brood te eten en niet teveel te snoepen. niet dat ik heb geluisterd maar ik hou het graag bij het ouderwetse. al die nieuwe wetenschappelijke dingen over wat nou wel en niet gezond is word je gek van op een gegeven moment. je mag geen kaas, geen melk, geen brood pff
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.quote:Op maandag 1 november 2010 14:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt (en misschien Dr.Frank jij dit ook al hoor): de alcohol laten staan. Elk glaasje is weer een bult aan calorieën en ik dacht dan wel dat ik vrij braaf aan het low carben was, maar toen ik het eens een weekje bijhield, bleken er aardig wat glaasjes wijn binnen te 'druppelen'.![]()
Daar ben ik gewoon een paar weken mee opgehouden (drie maar of zo) en toen zakte ik zo weer deur mijn plateautje. *BOEM*
Jaquote:
Zijn je MacKortingsbonnen al op?quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.
Ja, je moet dat geen week volhouden, dan helpt het niet meer. Af en toe twee dagenquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn dat komt me erg bekend voor
Maar ik ben in de afgelopen week toch weer iets van 1 kg aangekomen door al dat gezeik dus ik moet deze week ff weer goed aan de slag
Heeft me maaaaanden gekost om zo ver te komen ja!quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vroeg me steeds al af of ik het gewoon niet begrijp, maar het is dus gewoon niet ingewikkelder
ja, en dat natuurlijkquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar gaat best wel veel suiker/energie in zitten in je glaasje wijn. Heb in de twee weken dat ik hier woon méér wijn naar binnen gegoten dan voorheen in het afgelopen jaar en ik plateau nu ook erg lekker.
Alles tegelijkquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ben je je verdriet aan het verdrinken of geniet je gewoon van het bourgondische limburgse leven?
Ja maar, ja maar.... emotie-eter hier hequote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, je moet dat geen week volhouden, dan helpt het niet meer. Af en toe twee dagen
Vervelend he? Ik heb ook vaak het idee dat ik het niet snap voor een tentamen, maar achteraf blijkt dan van wel.quote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft me maaaaanden gekost om zo ver te komen ja!![]()
Ging ik hartstikke onzeker naar mijn eerste tentamen (want ik snapte het vast niet helemaal), haalde ik een tien. Voor een hoop geblaat en herhaling van wat anderen al een keer van anderen hadden samengevat. Ik wil zélf dingen uitvinden verdorie.
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik herken het heel goedquote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... emotie-eter hier he![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik herken het heel goed
Anthraxx kom er maar in!quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vervelend he? Ik heb ook vaak het idee dat ik het niet snap voor een tentamen, maar achteraf blijkt dan van wel.
Maar als ik dan teksten moet schrijven gebruik ik heel vaak eigen conclusies en lul ik met m'n eigen verstand alinea's vol. En dat klinkt dan net zo logisch als al die andere teksten, maar ik heb er geen bronnen bij, dus ik heb het niet nagezegd, dus is het fout
Onderwijskunde.quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je tegenwoordig dan?Ik heb wat gemist volgens mij
Wel leuk
En hier gaat alles ook wel ok en zijn gangetjeAfgelopen week zullen we maar even vergeten en zo
Dat bovenste ken ik: faalangstquote:
Vraag het die honderden depressieve mensen in Maasstrichtquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Duderella het volgende:
Steer, als ik inMaastricht
zou wonen, zou ik ook onmiddellijk bourgondisch gaan leven hoor. Hoe kun je nou sobertjes en verstandig door het leven gaan in
Maastricht
.
Ik bedoelde meer dat je bij betastudies geen 'alinea's vol kunt lullen' met verhalen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat bovenste ken ik: faalangst.
Anna vervloekt mij nog steeds omdat ik steeds sip terug kwam van tentamens en een week later een 9 of hoger had.
dat is wel jammer jaquote:Op maandag 1 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van dat bruine brood! Dat ouderwetse leert je ook dat je niet teveel naar de McD moet gaan
Ja, ik snapte je post al toen ik op invoeren had gedruktquote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je bij betastudies geen 'alinea's vol kunt lullen' met verhalen.Als je de wiskunde niet snapt, snap je de wiskunde niet.
Dus je bent straks een gecertificeerde jufquote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Onderwijskunde.
Terwijl ik al het werk doe dat een Onderwijskundige doet. Maar ja, toch maar dat papiertje hè?Met een bulk boerenverstand en wat liefde voor studenten, kom je volgens mij net zo ver. Maar daar ga ik na afloop van de studie nog wel eens een pittig epistel over schrijven.
Nou, ik denk dat jouw ex-collega's in de minderheid zijn bij mijn toekomstige ex-collega'squote:Hoe is het in de Alexanderpolder? Zie je mijn ex-collega's al huilend naar buiten lopen aan het einde van de dag? Moeten er dertig uit!
Bestaan die?quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vraag het die honderden depressieve mensen in Maasstricht.
Stop maar een half jaartje met dansen, tennissen en zwemmenquote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel jammer ja![]()
maar het gekke is; al mn waardes zijn goed. suiker, bloeddruk, hartslag, cholesterol, vetpercentage... allemaal lage waardes van een sporter zegt de dokter. misschien werk ik op vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |