quote:
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, de vampiers hadden niet veel trek dit keer![]()
Ik denk dat ik vanaaf dit eens ga maken: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=626118
Heb nog een kleine kilo lamsvlees liggen waar ik wat mee wil. Als iemand nog betere recepten heeft dan hoor ik het graag.Ik zit niet zo ruim in de lams-recepten..
Grappig is dat, want ik vind die typische smaak helemaal niet zo sterk. Ik vind het erg op rund lijken vaak. Op Terschelling had ik gemarineerde lamsboutschijven gebakken en dat was echt heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik zag ineens een rood veld en dacht O nee
Afijn.. ik ben ook niet van lam, moet er niet aan denken .... ik houd niet van die typische smaak zeg maar.
Hmm, ik maak Irish stew geloof ik liever met rundvlees..quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Precies waar lammetjes thuishoren
[..]
http://www.receptjes.be/recept_irish_stew.html
Lamsvleesquote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik moet nog ff iets te lunchen verzinnen.. liefst zonder carbs.. maar heb geen inspiratie geloof ik
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef kahlie het volgende:
Sommige bedrijven.... *grumble* Mailen ze je: de deadline is 2 Nov. Ok, prima, was van plan vandaag aan de slag te gaan. Krijg ik vandaag een mail waarin ze claimen, dat ze hadden geschreven dat de deadline 27 Oktober was...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is al de 3de keer dat er problemen zijn... had ik al gezegd dat ik een hekel had aan PR?!
Jawel, maar goed, ik baal d'r gewoon van dat het telkens zo slecht geregeld is. 1e keer alles goed, gelijk opdracht gegeven voor 3x.quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je die 1e mail nog? Dan is het snel opgelost toch??
Nee is het ook nietquote:
logisch toch? meeste mensen willen broodquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Over low carb gesproken, het valt me op hoe carberig de Nederlandse lunch wel niet is in bedrijfkantines. Brood brood brood brood en nog meer brood.
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.quote:Op maandag 1 november 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ruzie met de kalender. heb em al 3x vastgetapet en weer opgehangen en hij valt iedere keer na 3 minuten weer naar beneden
hmm best mogelijk. dan laat ik em nu lekker liggen en probeer ik t morgen weerquote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De kalender ontkent gewoon nog dat het alweer november is.
Daarom zijn de meeste mensen dikquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
logisch toch? meeste mensen willen brood
mensen worden niet dik door carbsquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen dik![]()
Overigens heb ik een heerlijke LAMScurry![]()
gegeten. Met gekookte aardappel (carbs)
en Sarabi koolrabi
Indirect welquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
En waardoor dan wel volgens jou?quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen worden niet dik door carbs
hallo, jij zit tenminste thuisquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
Wat is het stom donker weer trouwens!
Ik moet bijna lampen aan doen in huis![]()
Mijn nieuwe kussentjes voor op de bank zijn de enige lichtpuntjes
Ik was ziek hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, jij zit tenminste thuis
volkoren brood verzadigd toch?quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Indirect wel
carbs --> onverzadigd gevoel --> meer carbs
Beter meer eiwitten eten voor een verzadigderder gevoel.
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste redenquote:
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volkoren brood verzadigd toch?
Voor iedereen gelijk: meer energie tot je nemen dan je verbrandt.quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor iedereen verschillend. Veel en vet en weinig beweging denk de grootste reden
maar vezels zijn wel belangrijk. Las laatst nog dat mensen te weinig vezels eten. Dat doe ik vast ook.quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah. Voedingsvezels imo toch minder dan eiwitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |