Nou nou nou, de grap van het weglaten van de op is wel grappig wilde je zeggen?quote:
Iig al wat maandjes over de datumquote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou nou nou, de grap van het weglaten van de op is wel grappig wilde je zeggen?![]()
Nu Tombolafan ook nog een keer!quote:Op maandag 1 november 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
OMDAT HET KAN![]()
![]()
quote:
Wat is het dan?quote:
Je staat er ook niet in, je staat er bijquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm die doet ook de vooroordelen geen eer aan als hij zo vroeg al wakker is
Waar bij?quote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je staat er ook niet in, je staat er bij
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHHA
Oh, dat is alletwee primaquote:Op maandag 1 november 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Ohja, volgende vraag. Hoe laat waar morgen.
Ehm... wil je bij Shabu afspreken Tombo? Of ergens buiten de stad, zodat we met de Smart de stad in kunnen duiken? Die kan ik na het eten dan makkelijk voor de deur bij het Oude Luxor kwijt, daar is altijd plek voor
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is alletwee primaIs het een beetje te doen qua files rond die tijd van Amsterdam naar Rotterdam?
Of moet ik rond een uur of 12 vertrekken?
Oh dat wordt helemaal een chaosquote:Op maandag 1 november 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
En wie rijdt er nou met wie en wat van waar naar dáár zaterdag?
De caravans of de hoeren?quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds niet
En APK heeft hem niet uitgelegd
Ehm... ehm... ik zit te denken, volgens mij kunnen we het beste bij de carpool plaats afspreken bij vliegveld Zestienhoven. Rond half vijf ofzo. Als je op de A-dinges rijdt (ik weet die nummers nooit, A4 ofzo?) van Amsterdam langs Den Haag naar Rotterdam, zie je vanzelf ergens voor Rotterdam de borden van het vliegveld.
Daar ga je er af, links over de snelweg heen en dan als je er overheen bent ipv rechtsaf naar het vliegveld, linksaf naar carpool plaatsje. Vroeger stonden daar caravans met hoeren, maar die zijn tegenwoordig weg geloof ik
Grap van de Heinekenfabriek?quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds niet
Ehm... ehm... ik zit te denken, volgens mij kunnen we het beste bij de carpool plaats afspreken bij vliegveld Zestienhoven. Rond half vijf ofzo. Als je op de A-dinges rijdt (ik weet die nummers nooit, A4 ofzo?) van Amsterdam langs Den Haag naar Rotterdam, zie je vanzelf ergens voor Rotterdam de borden van het vliegveld.
Daar ga je er af, links over de snelweg heen en dan als je er overheen bent ipv rechtsaf naar het vliegveld, linksaf naar carpool plaatsje. Vroeger stonden daar caravans met hoeren, maar die zijn tegenwoordig weg geloof ik
Ja, wordt er nu afgewerkt in de openlucht, of is er geen bal meer te doen in caravans?quote:
*noteert*quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je ook mee dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Is dat de A13 ja?
Wat is de A4 dan? Loopt die alleen van Amsterdam naar Den Haag en gaat het daarna over in de A13?
quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom jij morgen maar eens een gesprek met ons voeren jaquote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waarmee ik uiteraard bedoel dat jullie vele malen leuker gezelschap dan hoeren. Want ik kom uiteraard voor een leuk gesprek. Natuurlijk.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Moet ik daar helemaal heen?quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)
Hij durft vast nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Je mag best mee morgen hoor.
Ik zag gisteravond op het reserveringsgebeuren dat er nog plaatsen vrij zijn naast ons in het theater.
Maar ik geloof niet dat je daarop zit te wachten. Want lullig dansje
Dat gaat toch helemaal nergens overquote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)
quote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, ik maakte maar een grapjeIk moet leren enzulks
quote:
Ja klopt, dat is dus dat ontbrekende stukje A4 wat ze nu eindelijk na >60 jaar gesteggel eens aan gaan leggen. Hij loopt tot net voorbij Delft (de andere kant van Delft dan, de A13 ligt aan de ene kant). En hij eindigt nu in de middle of nowhere, en straks loopt hij dus door en sluit het weer aan op de A4 bij Schiedamquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over
Dat het dan verderop ineens weer wel een stukje A4 heet??
quote:Op maandag 1 november 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Tombo, misschien dat F. bij ons aansluit als we na het eten naar het theater gaan.
Hoor ik vanmiddag. Maar daar heb je geen last van hoor, die is heel goed in lullige dansjes
Dan gooien we hem in het gangpad.quote:Op maandag 1 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die is toch lang?Dan valt ie zo op (en wij ook als wij naast hem staan te lullige-dansjes-doen
)
Nee hoor prima, leuk
Die afslag die Tombo moet hebben heeft niet eens een naamquote:
Ja volgens mij ook. Maar er staat daar op de snelweg ook Airport aangegeven.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bedoelt Berkel en Rodenrijs volgens mij
Ja een of andere faalnaamquote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Maar er staat daar op de snelweg ook Airport aangegeven.
Trouwens, het heet geen Rotterdam Airport meer, maar The Hague Rotterdam Airport oid
quote:
Goed planquote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Dan gaan we na afloop toch nog ff bij die Mac wat drinken een half uurtje, voor degenen die willen? Het bezoek is tot vier uur, als we dan nog even wat gaan drinken bij de Mac is iedereen op tijd weer thuis.
quote:Op maandag 1 november 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
En wie rijdt er nou met wie en wat van waar naar dáár zaterdag?
Lijkt mij primaquote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Dan gaan we na afloop toch nog ff bij die Mac wat drinken een half uurtje, voor degenen die willen? Het bezoek is tot vier uur, als we dan nog even wat gaan drinken bij de Mac is iedereen op tijd weer thuis.
quote:Tombo, van mij mag ie ook wel mee eten, maar dat vind ik met zijn tweeën ook wel gezellig eigenlijk. F is echt enig, maar wel nogal aanwezig (op een leuke manier hoor). Maar dan kunnen wij amper een woord meer wisselen, zeg maar
Niemand eet meequote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Werken op maandag![]()
Ik rij zaterdag alleen en heel mss gaat Zusje nog mee en ik eet niet mee
Was dat die City Drink dat Ll zo lam was?quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Roddelen kan op zich wel hoor, hij kent Ll van The City Drink
Er wordt na het bezoek toch niet gedineerdquote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
Ja volgens mij welquote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was dat die City Drink dat Ll zo lam was?Dan wordt het heerlijk roddelen
LIES!quote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Of niet, Ll? Ik weet het niet meer.
Dat kan ook, maar Q had ze met korting dacht ik?quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Wat moeten we nou met die kauwstaven?
Is het niet handiger als ik van de week ff hier in het dorp een berg haal daarvan?
Dan hoeft er ook niemand naar Den Helder om ze te gaan ophalen.
quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt mij prima
We kunnen altijd nog een keer naar blijdorp ofzo gaan en daarna eten met zn allen toch?
[..]
Prima joh, jij kent hem het beste
En met hem erbij kunnen we natuurlijk minder makkelijk roddelen over de reste van FFSC
Jupquote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Of niet, Ll? Ik weet het niet meer.
quote:
Ja goed, maar is het dat beetje korting waard om helemaal voor naar Den Helder te rijden?quote:Op maandag 1 november 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar Q had ze met korting dacht ik?
PM elkaar anders even
Gaat Maes nou eigenlijk nog? en F_R? Die loopt natuurlijk zwanger te zijn enzoquote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet een week rust houden met haar enkel.
Bummer
Ik zal Maes wel ff smsen zometeen.quote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat Maes nou eigenlijk nog? en F_R? Die loopt natuurlijk zwanger te zijn enzo(die laatste dan )
Hoe ga(an) jij/jullie dan?quote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
Maes gebeld, die gaat gewoon mee zaterdag.
Jammertquote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet een week rust houden met haar enkel.
Bummer
Ik zei dat ik dat nog met jou moest overleggenquote:
Primaquote:Op maandag 1 november 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat nog met jou moest overleggen
Neem aan dat we weer samen gaan? Met de flessen wasmiddel?
We kunnen vanaf hier ook met de andere auto, daar past het zeker in.
quote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan kun je pas echt offroad gaan Greys
Ik heb nog 35 dekentjes die mee moetenquote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
ik ben trouwens donderdag en vrijdag vrij, dus als er last minute nog even snel iets gehaald moet worden? Ben wel aan het studeren en inenten dan maar even tussendoor moet wel kunnen
Succes, Barbaaf helpt wel uitladenquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog 35 dekentjes die mee moeten
Ik ga er van uit dat iedereen gaat helpen met uitladen bij DTH toch?quote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes, Barbaaf helpt wel uitladen![]()
Goed puntquote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat iedereen gaat helpen met uitladen bij DTH toch?
kauwstaven?quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De caravans mét inhoud (zijnde de hoeren)!
lees eens terugquote:
quote:
doet me es een pm met je woonplaats. Dan kan ik uitrekenen wat het kost voor jou van daar naar hier ende terug.quote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees eens terug![]()
Oh, en ik ga ook met de auto naar DTH
Maar ik ga 's ochtends eerst mn zusje terugbrengen naar Almere (die is sinds we tante zijn geworden ineens 10x zo vaak hier!), en van daaruit meteen naar Helmond
Je hebt mn hele adres zelfsquote:Op maandag 1 november 2010 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
doet me es een pm met je woonplaats. Dan kan ik uitrekenen wat het kost voor jou van daar naar hier ende terug.
Daar hebben we het al over gehad net in het topic hier?quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor oktober 2010
(tussen haakjes posities maandcijfers september 2010)
001 (001) 07045 iBenny
002 (064) 06642 charmed_angel
003 (009) 06419 Kally
004 (008) 05654 naatje_1
005 (076) 04857 Huppelmuts
006 (274) 04831 missbehavin
007 (003) 04781 Bellatrix
008 (011) 04418 Symphonic
009 (002) 04177 -Miauw-
010 (051) 03938 Socios
011 (019) 03915 Greys
012 (030) 03884 goldfinger1963
013 (073) 03764 Penisbaard
014 (013) 03731 Zeroku
015 (005) 03727 Yuki
016 (189) 03697 Michhas
017 (012) 03633 Good.vs.Evil
018 (010) 03614 Pisces29
019 (026) 03578 tong80
020 (134) 03535 honkeytonk
021 (024) 03526 Panzermaus
022 (165) 03519 oh-oh
023 (133) 03517 Duimelot
024 (044) 03398 Pheno
025 (025) 03391 PeZu
quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef Arcee het volgende:
Jaarcijfers 2010 t/m oktober
001 (002) 48763 iBenny
002 (001) 47978 Zeroku
003 (005) 41577 Kally
004 (004) 39628 Greys
005 (003) 38868 wolvendagen
006 (006) 36860 goldfinger1963
007 (007) 35127 chufi
008 (008) 34556 tombolafan
009 (011) 32934 tong80
010 (010) 32856 Myraela
011 (013) 32434 Loveless85
012 (014) 32145 Symphonic
013 (012) 31942 D.
014 (009) 31153 DeLuna
015 (021) 31096 naatje_1
016 (016) 30895 Socios
017 (019) 30679 Bellatrix
018 (018) 30199 Pisces29
019 (030) 29759 charmed_angel
020 (017) 28380 PiRANiA
Das laag zatquote:
Het was ook niet om je over te halen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
American Cream gebruik ik alleen voor de honden, mijn haar kan dr niks mee en ik krijg dr hoofdpijn van als ik m zelf gebruik![]()
Van alle shampoos die ik gebruikt heb van Lusj kan dr geen een tippen aan mn Inecto, en dies way cheaper, dus ik switch niet meer, zeker niet meer nu die schijtwinkel de cocos solid dr uit gaat smijten.
Dus als je dan 800 stuks zou nemen zit je op 112 euro. 112/300=37 cent p/squote:De kauwstaafjes 9-10mm 12cm kan ik voor 12 cent per stuk inkopen vanaf 500
stuks = 96 euro voor 800 stuks
De kauwstaafjes 25 cm kan ik vanaf 300 stuks voor 35 cent per stuk inkopen =
105,00 voor 300 stuks
Nee, maar de gaan dat hele parkje hier aan de overkant 'reorganiseren'.quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan ze de Nweetikhoeveel verbreden/verhogen/watdanook?
Dat grasveldje? Of aan de andere kant van de weg? En waarmee gaan ze het dichtmaken dan? Lekker nutteloos ook als niemand er om gevraagd heeftquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar de gaan dat hele parkje hier aan de overkant 'reorganiseren'.
En dat betekent ook dat ze de open gaten allemaal dicht gaan maken. Dus dan is ons vrije uitzicht helemaal pleite, terwijl niemand dat wilTot en met vandaag kan je je bezwaar nog indienen, dus dat ga ik even persoonlijk langs brengen
Dat gras aan de overkant hier. Dus tussen het huis en de N209 in.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat grasveldje? Of aan de andere kant van de weg? En waarmee gaan ze het dichtmaken dan? Lekker nutteloos ook als niemand er om gevraagd heeft![]()
Die weg valt toch idd wel mee, das toch niet zo'n ramp daar op uit te kijken, het is ook vaak zat NIET druk op die weg, maar als die bomen er staan ben je heel zicht kwijt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Oh en je vroeg nog waarmee dicht maken. Met hoge bomen.
Ze maken dan een 'heuvel' () van ongeveer een meter hoog met daar bovenop nog eens beplanting en bomen. Ja da-ag!
Nee dat is het dus idd, niemand heeft last van die wegquote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die weg valt toch idd wel mee, das toch niet zo'n ramp daar op uit te kijken, het is ook vaak zat NIET druk op die weg, maar als die bomen er staan ben je heel zicht kwijt.
Lekker bureaucratisch allemaal weer
Dat betekent dat ik niet met jou mee kan rijden (stiekem op gerekend hadquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees eens terug![]()
Oh, en ik ga ook met de auto naar DTH
Maar ik ga 's ochtends eerst mn zusje terugbrengen naar Almere (die is sinds we tante zijn geworden ineens 10x zo vaak hier!), en van daaruit meteen naar Helmond
Lijkt mij idd handiger misschienquote:Op maandag 1 november 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys moet straks maar ff kieken hoeveel we nog overhebben van die 300 euro en daar kauwstaven voor halen.
Lijkt mij handiger persoonlijk. En de gourmet en de dettol moeten ook nog betaald, dus 100+ euro gaan we niet meer redden voor kauwstaven gok ik![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Barbaaf, kun je zelf geen auto regelen of OV?
Want volgens mij woont er niemand in je buurt...of ik moet het mis hebben, ben topografisch niet zo goed onderlegd![]()
Tomboooo, gaan we daarna nog kittens knuffen bij Cat?
Uhmm ja 3 + de berg zooi jaquote:Op maandag 1 november 2010 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
Het hele traject met OV duurt drie uur enkele reis, is niet echt een optie, auto regelen ook niet. Ik zou naar Rotterdam kunnen komen maar ik geloof dat zojuist dat de afdeling Rtd met z'n vieren al een auto gevuld hebben.
In die sneeuwstorm vorige keer was ik 3,5 uur onderwegquote:Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb ging haar uiterste best doen om mee te gaan ja, maar dan moest ze geloof ik wel direct om 16 uur weg zijn ofzeau![]()
3 uur enkele reis valt toch best mee? Ik zit ook ruim 2 uur enkele reis in de auto
Ik verwacht OF sneeuw, OF een weeralarmquote:Op maandag 1 november 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Geven ze alweer sneeuw op voor deze zaterdag?
er is altijd GEEN weeralarm als er een sneeuwstorm komtquote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Weeralarm is altijd goedJe moet je pas druk maken als de lucht betrekt en er géén weeralarm is geweest
Ik neem die fleecedekens misschien wel mee terug voor de zekerheid!quote:Op maandag 1 november 2010 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zet de winterbanden er maar vast onder en leg de sneeuwkettingen klaar
Gadverquote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En een blikje gourmet en een kauwstaaf, je weet maar nooit
Die gourmet ruikt soms best lekkerquote:
Het ruikt wel lekker ja...quote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gourmet ruikt soms best lekker![]()
En het moet toch voor menselijke consumptie geschikt zijn toch?
Met jou winnen we de oorlog wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het ruikt wel lekker ja...
En het kan heus wel gegeten worden door mensen, maar het is vies
Ik kan heel goed vechten heurquote:Op maandag 1 november 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met jou winnen we de oorlog wel ja
Ik ben Jipquote:Op maandag 1 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou wat Hema ineens heeft in volwassen maten![]()
[ afbeelding ]
En goed voorbereid?quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Succes met de administraaaaaassie
Hmmpff vanavond toch ff schoolEr zou geen college zijn maar iedereen moet nu z'n 'presentatie' houden ofzo
Het is met het projectclubje, en de presentatie is geloof ik met z'n alle groepjes in de collegezaal staan en dan wat vragen beantwoordenquote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En goed voorbereid?
Mogen we komen kijken?
Ieder z'n voorkeur natuurlijk, maar om ruim zes uur (de terugreis duurt nog langer) in m'n uppie in de trein/bus te zitten voor een uurtje of twee gezelligheid vind ik zelf wat overdreven. 't Is ook niet dat ik spullen bij me heb die per se daar heen moeten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb ging haar uiterste best doen om mee te gaan ja, maar dan moest ze geloof ik wel direct om 16 uur weg zijn ofzeau![]()
3 uur enkele reis valt toch best mee? Ik zit ook ruim 2 uur enkele reis in de auto
Dat klinkt heel goed voorbereidquote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is met het projectclubje, en de presentatie is geloof ik met z'n alle groepjes in de collegezaal staan en dan wat vragen beantwoorden
Mwah, het stelt dus niet heel veel voor, vandaar. Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het ná de tentamens was ipv ervoor... Maar komt wel goedquote:
Wie zou er ook alweer Gourmet halen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys moet straks maar ff kieken hoeveel we nog overhebben van die 300 euro en daar kauwstaven voor halen.
Lijkt mij handiger persoonlijk. En de gourmet en de dettol moeten ook nog betaald, dus 100+ euro gaan we niet meer redden voor kauwstaven gok ik![]()
Barbaaf, kun je zelf geen auto regelen of OV?
Want volgens mij woont er niemand in je buurt...of ik moet het mis hebben, ben topografisch niet zo goed onderlegd![]()
Tomboooo, gaan we daarna nog kittens knuffen bij Cat?
Nog 120/130 euro kunnen we uitgeven.quote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Heb je net ff zo'n ambtenaar over de balie getrokken?![]()
Ik weet niet of ze al dettol heeft gehaald.
En Q zou achter de gourmet aan begreep ik?
Hoeveel hebben we eiks nog te besteden?
quote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
DTH meet 6 november 2010!
We verzamelen om half 1 in de welbekende McDonalds!
Wie gaan er mee? En wie neemt wat mee?
Ingetje79 - 16 flessen wasmiddel (rijdt, eventueel met zusje)
Greys - 16 flessen wasmiddel
Cat22 - tas van Nieslief, 5 dekens en 16 flessen allesreiniger (rijdt)
Tombolafan - 35 fleecedekens en 30 hoeslakens
ElisaB - handdoeken, keukenrollen (rijdt)
Ferrari_Rood - 4 flessen Dettol (rijdt)
Loveless85
Barbaaf
Maes
Wat hebben ze nodig:
[..]
Er wordt na het bezoek toch niet gedineerd
Qwea gaat niet meer mee maar zit nog wel achter de kauwstaven aan, en moet nog overleggen met Greys
link
Ik kan me alleen nog heugen dat 3 flessen 12,50 waren en dat ik als suggestie 6 flessen heb gezegd.quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft f_r al eens geroepen hoeveel flessen ze gekocht had, maar ik hou het allemaal niet zo bij
Ik wist het ook niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft f_r al eens geroepen hoeveel flessen ze gekocht had, maar ik hou het allemaal niet zo bij
En dan lees ik de laatste tijd vrijwel niet terug ivm dat hele hypotheek gezeikquote:
Ik ging dat ook laatst opruimen, ik pleur het altijd in zo'n postvakje als ik er klaar mee ben, en dan paar keer per jaar ga ik alles in mappen stoppen. Dus dan leg ik het eerst op de vloer per bedrijf / categorie tot daar tig stapels liggen (eentje voor werk, eentje voor tv/telefoon/internet etc. eentje voor Belasting etc. etc.). En dan alles in mappen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hypotheekgezeik?![]()
Ik heb m'n hele aanrecht vol papieren, polissen e.d. liggen die de map in moeten, maar nu heb ik geen zin meer
Ja, hypotheek gezeik jaquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hypotheekgezeik?![]()
Ik heb m'n hele aanrecht vol papieren, polissen e.d. liggen die de map in moeten, maar nu heb ik geen zin meer
Leuk hé, kopenquote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hypotheek gezeik jaGodverdomme, ik ga net zo lief huren hoor
Wat een ellende. Crohn verhoogd je premie voor de overlijdens risico verzekering zeer waarschijnlijk. Hypotheek adviseur Kees zegt dat we dan maar gewoon moeten zwijgen over mijn Crohn zodat de premie laag blijft, maar dat betekend dat als ik ooit doodga en ze komen erachter dat ik Crohn heb, dat ze dan niet uitkeren
![]()
Hypotheek adviseur Kees zegt ook dat we maar geen spaargeld in moeten brengen maar gewoon het hele bedrag moeten lenen, want dat is voordeliger. En hypotheekadviseur Kees adviseert de SNSbank plafond rente, die heel "toevallig" op een blaadje naast hem lag.
Hypotheek adviseur Arie zegt dat je idd een berekening kan maken om te kijken of het zou lonen om je spaargeld niet in te brengen, maar dat dat te bezien valt Hypotheekadviseur Arie zegt ook dat je NIET moet liegen over de Crohn.
Hypotheek adviseur Kees is notabene jurist
Kolere, geef mij maar een huurwoning.
Ja doei, ik heb er helemaal een wiki van gemaakt jaquote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft Wiki met de link naar de desbetreffende post?
Nou, het gaat om 50k, en dat is idd wel een behoorlijk bedrag. Maar 50k erin en 150k lenen, of 0k erin en 200k lenen. Ik weet niet wat handiger is.quote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet liegen over een chronische aandoening Q![]()
En al teveel spaargeld in de hypotheek stoppen is belastingtechnisch gezien ook niet handig.
Ja, mooi hequote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze zijn het ook zo eens in je topic![]()
Goed laten doorrekenen idd. wat het verschil is tussen wat je aan rente wint en meer kwijt bent aan belastingen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het gaat om 50k, en dat is idd wel een behoorlijk bedrag. Maar 50k erin en 150k lenen, of 0k erin en 200k lenen. Ik weet niet wat handiger is.
Dat moet ik maar eens laten doorrekenen. En idd, liegen is niet slim.
Lolbroekquote:
Haaaiquote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Tijd om de honden in hun vlammenpakken te hijsen![]()
Maar waar zit je dan bij de Erasmus? Niet dat grote pand vrijwel tegenover de KZ?quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lolbroek
Overigens om op je vraag van gisteren terug te komen; ik vind van de metro naar de HRO over dat pikdonkere Woudestein niet echt leuk dus dat ga ik niet doen.
Het is hier al pikkiedonkerquote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Boernkool stampen het begint al donker te worden
Gaan we laten doenquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goed laten doorrekenen idd. wat het verschil is tussen wat je aan rente wint en meer kwijt bent aan belastingen.
Oei wacht ik zoek een plattegrondjequote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waar zit je dan bij de Erasmus? Niet dat grote pand vrijwel tegenover de KZ?
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
M en T gebouwEn je kan niet op dat Brainpark er recht tegenover parkeren? zeg maar tegen over de HRO, aan de andere kant van de KZ-wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook betaald toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je kan niet op dat Brainpark er recht tegenover parkeren? zeg maar tegen over de HRO, aan de andere kant van de KZ-weg
Kutkonijntjes welquote:Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat konijntjes niet zo vloeken
Oh dat weet ik niet, maar dan maakt het idd weinig uitquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook betaald toch?
Dus dat maakt dan weinig uit volgens mij.
true, true, en ik herinner me ineens een gevalletje ab normaalquote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kutkonijntjes wel
[..]
Oh dat weet ik niet, maar dan maakt het idd weinig uit
"Achhhhhh, lik toch me bolle reet"quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
true, true, en ik herinner me ineens een gevalletje ab normaal
das toch echt een stukje jeugdtraumasentimentquote:
Echooooooquote:
Gelukkig werkt de wifi nog, anders had ik echt een probleem jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Die foto er bij ook van de schuilende hotelgasten.
Denk je dat je vent op zijn werk zit, zie je hem ineens op die foto omdat ie ff een hotelkamertje bij Vd Valk had gepakt
Hiiihihihihiihhiquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Die foto er bij ook van de schuilende hotelgasten.
Denk je dat je vent op zijn werk zit, zie je hem ineens op die foto omdat ie ff een hotelkamertje bij Vd Valk had gepakt
Bahquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Ah, wat sneu![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-dood-geboren.html
Ja, volgens het artikel wel. Word je ook lekker panisch van, kan ik je vertellen..quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het zit haar niet mee, ze had eerder toch ook al een miskraam ofzo?
Oh ik las alleen de eerste alineaquote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, volgens het artikel wel. Word je ook lekker panisch van, kan ik je vertellen..
Een vriend van mijn vriend heeft ook zijn kind verloren toen zijn vriendin al over tijd was, helemaal voldragen kindje waar niks mee aan de hand was. En toen knapte er een bloedvat in de navelstreng en was het over. En een vriendin van mij wil graag een kindje en heeft al drie miskramen achter de rug...quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik las alleen de eerste alinea
Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, weet wel dat een nicht echt even een flinke poos in de put had gezeten, die had de zwangerschap voldragen en tijdens de bevalling bleek dat het kindje dood was, dus echt in de laatste fase pas gestorven ofzo, daarvoor was alles goed...
Die hebben ook gewoon nog sectie laten verrichten en 'geboorte'kaartjes gestuurd met als dezelfde datum de sterfdatum. Heel bizar.
Worst case scenariosquote:
Hehe, hij's grappig.quote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je een verder stukje terugleest zie je Ab Normaal, ik weet niet of je daar nog droeviger van word of juist niet?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je een verder stukje terugleest zie je Ab Normaal, ik weet niet of je daar nog droeviger van word of juist niet?
Hiero; http://www.sonesta.com/Luxor/quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar ga je nou naar toe op vakansie Ll? Ik zag je ergens aftellen. Sowieso wel relaxte werkweken las ik.
www.vananaarbeter.nl ?quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik ga even op internet speuren, want ik hoor net dat die afslag misschien dicht is morgen die jij moet hebben naar die carpool
Nee ik ook niet nu.quote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
Afrit 9 (delft) is volgend weekend een nachtje dicht?
En de aansluiting met de A20 is vannacht even dicht, verder zie ik daar niks Greys?
quote:
Ik zou heel graag willenquote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt ook nog steeds mee!
De stoel naast F is nog vrij!
Als je rond half acht op het CS bent kan het nog.quote:
Ja, het kan gewoon echt even niet. Maar het is niet omdat ik niet wil!quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je rond half acht op het CS bent kan het nog.
Maar ik wil je ook niet pushen, je moet het echt zelf weten
Kweetutquote:Op maandag 1 november 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het kan gewoon echt even niet. Maar het is niet omdat ik niet wil!
Hoe lang nog?quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, ik kan jullie wel vertellen dat hutspot maken op een dag als vandaag een beetje te lang duurt![]()
Ik stik van de hongerrrrrrrr.
Yeahquote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweetut
Wij gaan dan binnenkort weer wat anders doen
[..]
Hoe lang nog?
Nog een minuut of 10 denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweetut
Wij gaan dan binnenkort weer wat anders doen
[..]
Hoe lang nog?
Wel knap dat je dan niet ff snel vast iets te snaaien neemtquote:
Meneer Hoes. Ik heb 'm eens gegoogled want ik kende zijn kop niet maar kwalbert is leuker om te zien.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ah , wij kregen vandaag onze nieuwe burgemeester, dat wist ik heul niet
Daarom doe ik het nietquote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel knap dat je dan niet ff snel vast iets te snaaien neemt
(Waardoor je dan daarna geen honger meer hebt, wat ik dus altijd heb als het te lang duurt)
Ach, wat triestquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Ah, wat sneu![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-dood-geboren.html
Zo was het bij mijn nicht ook, tot na de bevalling stond die doodsangsten uit, logisch ook.quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh, helemaal sneu als je dit dan leest:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rschap-in-angst.html
quote:
quote:
Een nicht van mij had in de 5e maand een echo waar het kindje ook dood bleekquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo was het bij mijn nicht ook, tot na de bevalling stond die doodsangsten uit, logisch ook.
Bah.
Lois overleed tijdens de thuisbevalling, en toen moest ze met volledige ontsluiting en de hele mikmak nog naar het ziekenhuis, om daar van haar dode kindje te bevallen. Ze mocht bij Lily een geplande keizersnee, maar ze heeft haar toch op de natuurlijke weg laten komen ( wel ingeleid, zodat er van het begin tot het einde begeleiding bij was ) en ze had iedereen verteld dat het een keizersnee zou worden. Ik vond het zoooooo dapper van haarquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een nicht van mij had in de 5e maand een echo waar het kindje ook dood bleekDie heeft ook alle 3 de zwangerschappen daarna tot 9 maanden spanning gehad
Weten ze ook waardoor ze was overleden?quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lois overleed tijdens de thuisbevalling, en toen moest ze met volledige ontsluiting en de hele mikmak nog naar het ziekenhuis, om daar van haar dode kindje te bevallen. Ze mocht bij Lily een geplande keizersnee, maar ze heeft haar toch op de natuurlijke weg laten komen ( wel ingeleid, zodat er van het begin tot het einde begeleiding bij was ) en ze had iedereen verteld dat het een keizersnee zou worden. Ik vond het zoooooo dapper van haar
Oh, dat is dapper inderdaad!quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lois overleed tijdens de thuisbevalling, en toen moest ze met volledige ontsluiting en de hele mikmak nog naar het ziekenhuis, om daar van haar dode kindje te bevallen. Ze mocht bij Lily een geplande keizersnee, maar ze heeft haar toch op de natuurlijke weg laten komen ( wel ingeleid, zodat er van het begin tot het einde begeleiding bij was ) en ze had iedereen verteld dat het een keizersnee zou worden. Ik vond het zoooooo dapper van haar
Ik ken nog veel meer mensen waar het prima is gegaan hoorquote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weten ze ook waardoor ze was overleden?
En verder buh, jullie kennen veel mensen met zulke verhalen zeg
Navelstreng om de nek, gestikt dus.quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weten ze ook waardoor ze was overleden?
En verder buh, jullie kennen veel mensen met zulke verhalen zeg
Uhm, volgens mij had Chico m zondag aan, moment...quote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vroeg eerder nog om een actie foto van de vlammenpakken. Gewoon voor de leuk. Heb je er nog eentje in het archief?
's Morgens sjor ik ze alledrie in pak.quote:Op maandag 1 november 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Issie stuk? Bummer zeg![]()
Met dit weer komen ze vast weer vaker uit de kast die pakjes.
Ik heb 1 patroon zelf getekend van een pak dat ik had, en Chico en Billy passen psies dezelfde maat.quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zebrahondjes?![]()
![]()
Hoe doe je de maten eigenlijk opmeten en afspelden e.d.?
Nee, alleen als zijn pakken nat worden of heel vies , maar drie keer hetzelfde pak hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Komt er dan een foto van jou naar voren? Briljante foto met die etalage zo trouwens.
Sjonen die Chico krijgt hij gewoon 2x per dag een ander pak aan?
Zebrapakken heb ik binnenkort wel drie van, want ik had dr een gemaakt voor Billy zn broer ook, en dies dr uit gegroeid, daar krijg k ook nog zo een chinese bodywarmer van voor Sjonquote:
Hee, das een goed idee, heb jij een patroon voor me?quote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
en wanneer ga je aan zijn dwangbuis beginnen?
We gaan altijd met andere chineesjes op pad, en die hebben allemaal dezelfde pakken, dus dat vind ik saai, maak ik liever zelf iets orgineels.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
wat een hoop kleding hebben ze
Wel leuke dingen zeg
Oh DML iedere keer als ik je zie denk ik pm
Laatst had iemand voor haar chihuaha (schrijf ik dat zo eigks goed?) een lapjespakje gemaakt allemaal stukjes pasteltintjes en dan 2 of 3 felle lapjes ertussen. Echt heel leuk!quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan altijd met andere chineesjes op pad, en die hebben allemaal dezelfde pakken, dus dat vind ik saai, maak ik liever zelf iets orgineels.
Bovendien zijn puppia pakken en zo echt niet te betalen, en ik scoor altijd leuke stofjes cheap, dus ze kosten echt geen drol, die pakken die ik zelf maak
Chihuahuaquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laatst had iemand voor haar chihuaha (schrijf ik dat zo eigks goed?) een lapjespakje gemaakt allemaal stukjes pasteltintjes en dan 2 of 3 felle lapjes ertussen. Echt heel leuk!
Whoopie had vandaag de bibberitis, raar beestje.
Ze is niet warm of koud maar wel bibberen.
Tsja het was wel een venijnig prul hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua![]()
Arme Whoopert, het zal de leeftijd wezen?
Ik was zo trots op Chico gisteren, bijna drie uur lang door de modder gewandeld zonder te klagen, mn bikkeltje
sjonniebal lectorquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, das een goed idee, heb jij een patroon voor me?
Billy zie ik het liefst gewoon bloot ende kaal hoor, dies veel te mooi voor kleertjes eigenlijkquote:
Sjon Bon Jovi was beterquote:
Superquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Eliesje, er wordt hier heerlijk geknaagd met een hoop gegrom de hele avond elke dag, vooral door de familie Flodder ( Kees & Sjon )
quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super
Al iemand ondersteboven moeten houden?
Nee, ze zijn nog te groot om door te slikken, maar de pot zout staat klaarquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super
Al iemand ondersteboven moeten houden?
Nou, als ie nog oude adidas truien heeft, wij houden van vintagequote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaaf trouwens die adidas pakjes, mijn Mr öh das best grappig als ze het oud hebben"
Hihi volgende keer als ik er 1 tegen kom frot ik hem wel in een pakketje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ie nog oude adidas truien heeft, wij houden van vintage![]()
Mn broertje heeft allemaal van die afgrijselijke Australian truien, die wil ik ook, maar die geeft ie maar niet af
Whehehe, maar daar maak ik pyjamaatjes vanquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi volgende keer als ik er 1 tegen kom frot ik hem wel in een pakketje.
Heb nu alleen T-shirts die weg moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |