Nou nou nou, de grap van het weglaten van de op is wel grappig wilde je zeggen?quote:
Iig al wat maandjes over de datumquote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou nou nou, de grap van het weglaten van de op is wel grappig wilde je zeggen?![]()
Nu Tombolafan ook nog een keer!quote:Op maandag 1 november 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
OMDAT HET KAN![]()
![]()
quote:
Wat is het dan?quote:
Je staat er ook niet in, je staat er bijquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm die doet ook de vooroordelen geen eer aan als hij zo vroeg al wakker is
Waar bij?quote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je staat er ook niet in, je staat er bij
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHHA
Oh, dat is alletwee primaquote:Op maandag 1 november 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Ohja, volgende vraag. Hoe laat waar morgen.
Ehm... wil je bij Shabu afspreken Tombo? Of ergens buiten de stad, zodat we met de Smart de stad in kunnen duiken? Die kan ik na het eten dan makkelijk voor de deur bij het Oude Luxor kwijt, daar is altijd plek voor
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is alletwee primaIs het een beetje te doen qua files rond die tijd van Amsterdam naar Rotterdam?
Of moet ik rond een uur of 12 vertrekken?
Oh dat wordt helemaal een chaosquote:Op maandag 1 november 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
En wie rijdt er nou met wie en wat van waar naar dáár zaterdag?
De caravans of de hoeren?quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds niet
En APK heeft hem niet uitgelegd
Ehm... ehm... ik zit te denken, volgens mij kunnen we het beste bij de carpool plaats afspreken bij vliegveld Zestienhoven. Rond half vijf ofzo. Als je op de A-dinges rijdt (ik weet die nummers nooit, A4 ofzo?) van Amsterdam langs Den Haag naar Rotterdam, zie je vanzelf ergens voor Rotterdam de borden van het vliegveld.
Daar ga je er af, links over de snelweg heen en dan als je er overheen bent ipv rechtsaf naar het vliegveld, linksaf naar carpool plaatsje. Vroeger stonden daar caravans met hoeren, maar die zijn tegenwoordig weg geloof ik
Grap van de Heinekenfabriek?quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was nou die grap van die Heinekenfabriek gister? Want ik snap hem nog steeds niet
Ehm... ehm... ik zit te denken, volgens mij kunnen we het beste bij de carpool plaats afspreken bij vliegveld Zestienhoven. Rond half vijf ofzo. Als je op de A-dinges rijdt (ik weet die nummers nooit, A4 ofzo?) van Amsterdam langs Den Haag naar Rotterdam, zie je vanzelf ergens voor Rotterdam de borden van het vliegveld.
Daar ga je er af, links over de snelweg heen en dan als je er overheen bent ipv rechtsaf naar het vliegveld, linksaf naar carpool plaatsje. Vroeger stonden daar caravans met hoeren, maar die zijn tegenwoordig weg geloof ik
Ja, wordt er nu afgewerkt in de openlucht, of is er geen bal meer te doen in caravans?quote:
*noteert*quote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je ook mee dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Is dat de A13 ja?
Wat is de A4 dan? Loopt die alleen van Amsterdam naar Den Haag en gaat het daarna over in de A13?
quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom jij morgen maar eens een gesprek met ons voeren jaquote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waarmee ik uiteraard bedoel dat jullie vele malen leuker gezelschap dan hoeren. Want ik kom uiteraard voor een leuk gesprek. Natuurlijk.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Moet ik daar helemaal heen?quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)
Hij durft vast nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Je mag best mee morgen hoor.
Ik zag gisteravond op het reserveringsgebeuren dat er nog plaatsen vrij zijn naast ons in het theater.
Maar ik geloof niet dat je daarop zit te wachten. Want lullig dansje
Dat gaat toch helemaal nergens overquote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de A4 loopt tot net voorbij Den Haag, daarna krijg je A13, dan A20 (ring R'dam) en dan afhankelijk van welke kant je de Ring neemt weer een stukje A4 langs R'dam (bij de beneluxtunnel)
quote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, ik maakte maar een grapjeIk moet leren enzulks
quote:
Ja klopt, dat is dus dat ontbrekende stukje A4 wat ze nu eindelijk na >60 jaar gesteggel eens aan gaan leggen. Hij loopt tot net voorbij Delft (de andere kant van Delft dan, de A13 ligt aan de ene kant). En hij eindigt nu in de middle of nowhere, en straks loopt hij dus door en sluit het weer aan op de A4 bij Schiedamquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over
Dat het dan verderop ineens weer wel een stukje A4 heet??
quote:Op maandag 1 november 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Tombo, misschien dat F. bij ons aansluit als we na het eten naar het theater gaan.
Hoor ik vanmiddag. Maar daar heb je geen last van hoor, die is heel goed in lullige dansjes
Dan gooien we hem in het gangpad.quote:Op maandag 1 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die is toch lang?Dan valt ie zo op (en wij ook als wij naast hem staan te lullige-dansjes-doen
)
Nee hoor prima, leuk
Die afslag die Tombo moet hebben heeft niet eens een naamquote:
Ja volgens mij ook. Maar er staat daar op de snelweg ook Airport aangegeven.quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bedoelt Berkel en Rodenrijs volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |