Oh, Roces18 deed voor de grap een fout antwoord in een spoiler.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 12:13 schreef Karina het volgende:
Leuke actie weer en dit keer zie ik het ook nog eens op tijd.
Hoezo?quote:Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ehmmer zijn dus twee sets voor mannen en eentje voor vrouwen, hoe doen jullie dat dan?
Ja nouja stel er winnen drie vrouwen dan is dat misschien vervelend. Bovendien is ook niet op username af te zeggen of iemand man of vrouw is e.d.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn drie winnaars straks, die worden random getrokken. Dan kijken we of dat mannen of vrouwen zijn en mocht dat afwijken van de 2 heren en 1 dame, dan overleggen we even met diegenen want stel dat er bv drie heren winnen, dan vindt één van hen het wellicht niet erg om dat voor hun evt. vriendin te winnen oid. Komt goed
Stel er winnen drie vrouwen, dan moeten we dat idd oplossen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja stel er winnen drie vrouwen dan is dat misschien vervelend. Bovendien is ook niet op username af te zeggen of iemand man of vrouw is e.d.
Vroeg het me gewoon even af!
Beter gebruik je die code in plaats die van 15% :pquote:dressnocode MID-SEASON SALE: 25% korting op het gehele kleding assortiment! Vul de volgende code in bij het afrekenen: ms25 Geldig t/m 15 November! 13 hours ago reply
Volgens mij maakt dat niet uit, er worden mensen getrokken door de computer en daarna kijken ze zelf of het antwoord goed is voor zover ik weet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Beter gebruik je die code in plaats die van 15% :p
Ik heb meegedaan!Maakt het nog uit of je het getal in letters (voorbeeld: 200) of cijfers (tweehonderd) invult?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Beter gebruik je die code in plaats die van 15% :p
Ik heb meegedaan!Maakt het nog uit of je het getal in letters (voorbeeld: 200) of cijfers (tweehonderd) invult?
quote:Op maandag 1 november 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
Dus nog even voor de duidelijkheid:
Het áántal verschillende kadobonnen invullen.
Stel, ze hebben kadobonnen voor 5 euro en voor 20 euro, dan vul je dus als aantal 2 in.
Succes!
We proberen dit altijd bekend te maken binnen 2 dagen na het aflopen van een prijsvraag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
We wachten de loting met spanning af vandaag
quote:
Thanksquote:
Donequote:
En een cc naar mij aub.quote:
quote:
Ga eens terug naar de SC julliequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon pics wilde
Ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon pics wilde
Ik ga meteen Etcie.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef Henno het volgende:
Helaasch pindakaasch.
Winnaars gefeliciteerd
|
|
| Forum Opties | |