Al gekocht?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die had hem toen niet, maar thanks
Jazeker. Alleen nog niet gekekenquote:
Heb je gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Aanstaande vrijdag op Spike te zien.
Nice!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin recentelijk maar blootgesteld aan Lock, Stock and Two Smoking Barrels, dus binnenkort door met Snatch
Verdwenen van Netflixquote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin recentelijk maar blootgesteld aan Lock, Stock and Two Smoking Barrels, dus binnenkort door met Snatch
Op naar TV / From Russia With Love #11 Herhalingquote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag alvast een vroege aankondiging: alarm gaat over ruim 5 minuten
"The 51st State" zal je mogelijk ook wel bevallen, andere regisseur maar je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
"Zee Russians"?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op naar TV / From Russia With Love #11 Herhaling
De DVD/Bluray niet hebbenquote:
Altijd beter.quote:
HBO Max staat ie op (momenteel)quote:
Nog niet gelukt helaas.quote:
Nee, helaas, erg jammer.quote:
Vond zij dat ook?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Vorige week eindelijk met vriendin gekeken, blijft prachtig.
Ja.quote:
Pssst, staat weer op Netlfix!quote:
Ik heb zowel Lock Stock als Snatch op DVDquote:
WAT IS DAT EEN DVDquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zowel Lock Stock als Snatch op DVD
Zo'n glanzend schijfjequote:
Sowieso.quote:
Ik ook.quote:
I watched it from a funny angle.quote:
It was a funny angle… !quote:Op maandag 4 september 2023 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I watched it from a funny angle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |