quote:
Stumperdquote:
gemiddeltquote:nou guys ik heb dus het gemiddelt iq wat een dame van 18 moet hebben.... jeej!!
Het twitterbericht dat ik postte staat nog niet in dit topic hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En jullie zijn zó slim dat jullie de vorige pagina niet kunnen lezen? Damn.
Ergens faalt Angela dan toch ook als coach. Ik ben het niet met je eens dat het goed was, maar inderdaad was die battle wel het beste van haar en was het daarna steeds slechter. Eigenlijk zou je van een coach mogen verwachten dat ze haar bijspijkert. Bij de auditie zei ze zoiets als 'Er gaat zoveel mis, maar ik hoor wel iets moois.' En in de geest dat S-A niet wist wat ze deed qua techniek enzo. Maar dat wist ze de laatste optredens nog niet. Dus wat nu de toegevoegde waarde van Angela is??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het jammer. Haar auditie was heel erg goed, in de battle was ze extreem goed, jammer dat het daarna net wat minder werd. Denk dat we wel nog wat van haar gaan horen.
Ze is wel rustiger geworden, noem het volwassen. Ik vond haar niet beter worden, maar ook niet slechter. Qua zang dan. Daarom heen denk ik dat Angela wel wat werk heeft verricht. Maar Angela faalt ook continu met de liedkeuzes. Dat was met Eva ook al zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ergens faalt Angela dan toch ook als coach. Ik ben het niet met je eens dat het goed was, maar inderdaad was die battle wel het beste van haar en was het daarna steeds slechter. Eigenlijk zou je van een coach mogen verwachten dat ze haar bijspijkert. Bij de auditie zei ze zoiets als 'Er gaat zoveel mis, maar ik hoor wel iets moois.' En in de geest dat S-A niet wist wat ze deed qua techniek enzo. Maar dat wist ze de laatste optredens nog niet. Dus wat nu de toegevoegde waarde van Angela is??
yup. Qua singleverkopen is ze hard op weg naar een top 10-noteringquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een leuk nummer. Hij wordt regelmatig gedraaid op 3fm, volgens mij kan 't best wel wat teweeg brengen in de charts.
Whaaaaaa wat een lekker nummer zeg!quote:
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Platencontract in Polen getekend.
Dat haar single ook daar uit gaat komenquote:
Platenmaatschappij daar had een YouTube clip gezien en contact met Cloud9 opgenomen. Mooie tijd leven we in tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een onbekende markt, maar wel een groot land.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Platencontract in Polen getekend.
Das waar, maar voor de rest zijn het een voor een wel goeie nummersquote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn wel lopende band nummers, je bent ze ook zo weer vergeten. Niet erg, als ze telkens snel met nieuw materiaal komt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |