Vind jij. Dat is persoonlijk en heeft verder niets met IQ of wat dan ook te maken. Het is altijd zo tenenkrommend om te zien wat er allemaal bijgehaald wordt als mensen iets niet leuk vinden.Ik vind Ben niet leuk. Lenny was ook niet bepaald mijn favoriet. Geen idee wat hun IQ is, zal ook niet al te hoog zijn, maar dat boeit toch niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om... maar daarin is ze nou ook niet bepaald een uitblinker als je naar de rest kijkt. Ze was voor mij naast Jennifer de minste die nog overgebleven was.
Ben Saunders wel eens horten praten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar een ster moet ook wel een beetje kunnen praten enzo... da's voor haar al een hele opgave
Maar je vindt ook dat een ster een beetje moet kunnen praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zei alleen maar dat het me op basis van haar verschijning niet verbaasde dat ze een IQ van 81 blijkt te hebben. Da's mijn observatie en ik weet dat die subjectief is
En mijn mening is inderdaad ook dat ik haar niet best vond zingen. Ook dat is subjectief!
Verspilde moeite... het ene moment wordt iemand boos omdat iemand die goed kan zingen (volgens die iemand) er uit gaat omdat het toch The Voice heet en niet The Face ofzo, het volgende moment wordt een andere kandidaat door diezelfde iemand lelijk, dik, arrogant of wat dan ook genoemd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is altijd zo tenenkrommend om te zien wat er allemaal bijgehaald wordt als mensen iets niet leuk vinden.
Ik bedoelde meer dat om een carriere op te bouwen je jezelf wel moet kunnen verkopen in de pers en aan het publiek...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar je vindt ook dat een ster een beetje moet kunnen praten.
Dat kan winnaar Ben ook niet.
Iets wat ze week in week uit met haar performance gedaan heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat om een carriere op te bouwen je jezelf wel moet kunnen verkopen in de pers en aan het publiek...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het jammer. Haar auditie was heel erg goed,
quote:in de battle was ze extreem goed,
quote:jammer dat het daarna net wat minder werd. Denk dat we wel nog wat van haar gaan horen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leuk hè smilies?
Reageer anders niet, stumperd.
Ah, we hebben weer een kleuterquote:
quote:
Stumperdquote:
gemiddeltquote:nou guys ik heb dus het gemiddelt iq wat een dame van 18 moet hebben.... jeej!!
Het twitterbericht dat ik postte staat nog niet in dit topic hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En jullie zijn zó slim dat jullie de vorige pagina niet kunnen lezen? Damn.
Ergens faalt Angela dan toch ook als coach. Ik ben het niet met je eens dat het goed was, maar inderdaad was die battle wel het beste van haar en was het daarna steeds slechter. Eigenlijk zou je van een coach mogen verwachten dat ze haar bijspijkert. Bij de auditie zei ze zoiets als 'Er gaat zoveel mis, maar ik hoor wel iets moois.' En in de geest dat S-A niet wist wat ze deed qua techniek enzo. Maar dat wist ze de laatste optredens nog niet. Dus wat nu de toegevoegde waarde van Angela is??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het jammer. Haar auditie was heel erg goed, in de battle was ze extreem goed, jammer dat het daarna net wat minder werd. Denk dat we wel nog wat van haar gaan horen.
Ze is wel rustiger geworden, noem het volwassen. Ik vond haar niet beter worden, maar ook niet slechter. Qua zang dan. Daarom heen denk ik dat Angela wel wat werk heeft verricht. Maar Angela faalt ook continu met de liedkeuzes. Dat was met Eva ook al zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ergens faalt Angela dan toch ook als coach. Ik ben het niet met je eens dat het goed was, maar inderdaad was die battle wel het beste van haar en was het daarna steeds slechter. Eigenlijk zou je van een coach mogen verwachten dat ze haar bijspijkert. Bij de auditie zei ze zoiets als 'Er gaat zoveel mis, maar ik hoor wel iets moois.' En in de geest dat S-A niet wist wat ze deed qua techniek enzo. Maar dat wist ze de laatste optredens nog niet. Dus wat nu de toegevoegde waarde van Angela is??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |