Maar ik hou van mijn idioten... hoe krijg ik ze terug?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het nieuwe debielen filter van msn, die filtert alle idioten uit je lijst, dat is bij ons dus allemaal gebeurt, vandaar dat jij niemand meer in je lijst hebt staat
Geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn idioten... hoe krijg ik ze terug?!
FREE2AD!!!!quote:
*Grom*quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat het weekend is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd een Dimarzio Super Distortion Gromt er lekker op losquote:
Yeah ik kan nu eten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Teveel op.
Burp, hips... ( sorry,)
Ik heb nu de X2 van line6, digitaal systeem, maar er was iets met de manier van uitzenden waardoor hij nu niet meer gemaakt wordt omdat het illegaal zou zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef brother52 het volgende:
Ah, zijn die hoesje toch nog ergens goed voor![]()
Wat voor systeem had je ook alweer?
Ik wil zelf misschien ook nog wel een draadloos systeem hebben.
Mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog even genoeg vette pedalen verzamelen om de kabels te benutten
[ afbeelding ]
Hangemaaktquote:
Die Relay is nog redelijk prijzig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nu de X2 van line6, digitaal systeem, maar er was iets met de manier van uitzenden waardoor hij nu niet meer gemaakt wordt omdat het illegaal zou zijn.
De nieuwe versie ervan is de Relay die wel te krijgen is
Ja dat was deze ook, 2ehands 200 dus dat vond ik nog betaalbaar. Maar kwalitatief zijn ze echt perfectquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die Relay is nog redelijk prijzig.
Nou ja, eerst maar eens wat leuke pedaaltjes uitzoeken en dan kijken hoeveel er over is voor een draadloos setje.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
Wacht maar, er komt een tijd dat je 4-5 weken per jaar vrij hebt: dan gaat het pas snel...
Dan heb je 12 weken per jaar vrij, maar zit je er 40 tussen de pukkels en hormonenquote:
Dan moet je docent op het hbo worden. Ook niet per se feest, maar wel iets minder pukkels en hormonen. En 12 weken vrij per jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je 12 weken per jaar vrij, maar zit je er 40 tussen de pukkels en hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |