Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik denk ook niet dat je daar alleen maar vanuit moet gaan. De stugheid van het haar kan bij katten onderling erg variëren, zelfs in eenzelfde nestje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:02 schreef Zwappel het volgende:
Toen die katten net voor een van de eerste keren binnen kwamen, waren die haren stug of hadden ze echt een zachte vacht?
Hier kun je ook van afleiden of ze recent veelvuldig geaaid zijn..
Onze Fritz wordt bijna doodgeknuffeld (omdat hij dat heel nadrukkelijk en opdringerig wil) maar blijft een borstelbeertje. Onze Poekie is de zachtste poes die ik ooit gevoeld heb, maar die is zo autistisch als een deur en heeft bovendien een beetje smetvrees, dus die wil bij voorkeur helemaal niet geaaid worden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik denk ook niet dat je daar alleen maar vanuit moet gaan. De stugheid van het haar kan bij katten onderling erg variëren, zelfs in eenzelfde nestje.
Wat fijn dat ze langzaam loskomen bij jullie.
Een belangrijkere vraag: is hij van heel hoog naar beneden gevallen en neergestort , of ligt ie uit zichzelf zoquote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef KarinJ. het volgende:
[ afbeelding ]
de vraag is: kijkt Mormel scheel, of zijn haar ogen te groot voor haar koppie?
Wat leuk dat ze zo verschillend zijn, haha, katten blijven toch leuke eigenwijze beesten he!quote:
Maak er een topic van, want alles wat jij typt leest zo lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef KarinJ. het volgende:
Hoe we hier terecht zijn gekomen , is een pracht verhaal ( echt waar) maar zooooo vreselijk off-topic.
Had ik al bekeken, maar kon het antwoord op mijn vraag niet vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef KarinJ. het volgende:
http://wereldeditie.nl/2010/01/14/898/
Een tipje van de sluier
Staat ook een verhaal hoe onze Rooie uit zijn kooi in het vliegtuig ontsnapte, en hoe onze 3 katten de overgang naar Noorwegen hebben ervaren.
Snap ik. No prob.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef KarinJ. het volgende:
We wonen in zo'n klein gehucht dat als ik uitgebreid ga vertellen wat we doen je met een beetje zoeken ons kunt vinden ( en dat willen we niet)
Ok, thx. (Ik ben gewoon te nieuwsgierig naar dit soort avonturen!)quote:Mijn man is gaan werken in een bedrijf, en ik doe nu ander werk dan dat ik in Nederland deed, ook bij een baas.....zo goed?
't Was ook een garpjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef KarinJ. het volgende:
@ ElisaB, als ze zo gevallen was had ik er geen foto'van gemaakt, dan wa ik haar gaan helpen.
Je bent geweldig!quote:
Moest ik ook meteen aan denken!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Miendientje het volgende:
Zo met die achterpootjes doet mij denken aan Maru the sliding box cat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |