quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dit. Alsof hij HET winnende doelpunt op het wk heeft gemaakt.
Vind ik juist wel leuk, staan een team gigantisch achter, is er altijd nog de kans dat ze toch nog winnen. Houd het wel tot het einde spannend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
het is niet echt leuk.
90% van de punten komen van het rad, maarja dat zei ik vorig jaar ook al.
Andersom is het juist kut, al die spelletjes doen ze voor niks, want het hangt allemaal van het rad af...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef fh101 het volgende:
[..]
Vind ik juist wel leuk, staan een team gigantisch achter, is er altijd nog de kans dat ze toch nog winnen. Houd het wel tot het einde spannend!
Ja, maar anders is het soms al na een kwartiertje beslist. Met dat rad moeten ze eerst ook nog wel die vraag goed beantwoorden om uberhaupt te mogen draaien, dus dubbele spanningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Andersom is het juist kut, al die spelletjes doen ze voor niks, want het hangt allemaal van het rad af...
http://www.mediacourant.nl/?p=109390quote:‘Hoge kijkcijfers Ik Hou Van Holland-herhaling onbegrijpelijk’
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf begrijpt er niets van dat de herhaling van Ik Hou Van Holland op dit moment zo veel kijkers trekt naar de zaterdagavond van RTL 4. De show van Linda de Mol is elke week winnaar met een miljoenenpubliek. “
Eigenlijk is het ongelooflijk, 1,2 miljoen kijkers! Welk complot zit hierachter? Is het ’t slechte weer? Weet men niet dat het een herha- ling is? Zijn we te lui om op zaterdag- avond naar een andere zender dan RTL 4 te zappen?“, zegt hij.
De Graham Norton Show op Comedy Central is volgens Voller het perfecte alternatief. “Nu Comedy Central elke vrijdag- en zaterdagavond de talkshow van deze Ierse grappenmaker uitzendt, is het bij ons thuis vaste prik geworden. Je zou bijna denken dat de hilarische gesprekken met gasten van wereldformaat zijn uitgeschreven, zo razendsnel vliegen de geestigheden over tafel.”
“De Graham Norton Show is hét ultieme zaterdagavondentertainment waarvan Nederlandse televisiemakers alleen maar kunnen dromen. Bij ons is het armoe troef; het best bekeken zaterdagavondprogramma is een herhaling van Ik Hou Van Holland“, besluit Voller.
Zo dus de start van het nieuwe seizoenquote:In de eerste aflevering worden Jeroen en Guus bijgestaan door: DJ Afrojack, acteur Tygo Gernandt, zangeres Krystl, presentator Dennis Weening, royaltydeskundige Jeroen Snel en Angela Groothuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |