Er is maar een keeper die serieus genomen wordt en dat is Stefan Postma.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt die Watereus hij blijft doorgaan met geniale opmerkingen hoor! Zou hij door zijn eigen vrouw wel serieus genomen worden?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is maar een keeper die serieus genomen wordt en dat is Stefan Postma.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zelden heeft een ex partner zoetere wraak genomen dan bij Postmaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou lo-fi?..hij was de enige die een beetje tegengas gaf in dat goedkope gebash over vitesse.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Nou, ik heb weer op het puntje van m'n stoel gezeten.. Zeker toen Van 't Hek kwam met zijn boeiende beschouwingen.
Eén van z'n vele goede 'grappen' weer iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef bascross het volgende:
Toen de camera mensen begonnen te lachen moesten ze maar snel stoppen aldus Jack.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt die Watereus hij blijft doorgaan met geniale opmerkingen hoor! Zou hij door zijn eigen vrouw wel serieus genomen worden?
omdat ie het zelf ook een enorm saai nikszeggend kutprogramma is gaan vinden.......quote:Op maandag 1 november 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Hugo er weer niet..ik zit nu naar de hh te kijken.
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef HaagsPietje het volgende:
omdat ie het zelf ook een enorm saai nikszeggend kutprogramma is gaan vinden.......![]()
Ehm daar kwam het echt op neerquote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.
Hij bracht leven in de brouwerij maar inhoudelijk maakt hij het programma ook niet beter.quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat filmpje met Bert en Hugo heb ik regelmatig op internet gezien.. Wel jammer dat ie niets aan vind, maar begrijpelijk als ie niet meer kan of wil meewerken aan dat programma!
kun je wel een dom antwoord geven, maar als je je als kennelijke fan een beetje meer erin verdiept had dan had je geweten dat mijn antwoord gewoon de simpele en enigste reden is.quote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.
quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Opiniėrend programma,gepresenteerd door
Jack van Gelder.Aan tafel zitten Ronald
Waterreus,Jan Mulder,Keje Molenaar en
ADO Den Haag-trainer John van den Brom.
Dat dus en ook over Wegerreef maar das volkomen terecht, ik heb hem 2 wedstrijden zien fluiten Ajax-Exelsior en vanmiddag PSV,Utrecht, echt ik ben blij met de 3 punten maar hij was echt de dissident in het veld.quote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Charie het volgende:
Dat wordt tjek die over de arbitrage gaat zeiken bij Ajax-ADO.
quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Opiniėrend programma,gepresenteerd door
Jack van Gelder.Aan tafel zitten Ronald
Waterreus,Jan Mulder,Keje Molenaar en
ADO Den Haag-trainer John van den Brom.
Hij had het al gelijk weer over Amsterdam.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
Sjeck heeft er zin inWat een chagrijn in die promo
Niet gek toch als je clubje heeft verloren ?quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
Sjeck heeft er zin inWat een chagrijn in die promo
Ach ik begin langzamerhand te begrijpen hoe Feyenoorders het blijven volhouden. Als Ajax tegen teams spelen waar je veel druk op eigen helft kunt verwachten. Dan houd ik er stiekem al een klein beetje rekening mee dat het totaal mis kan gaanquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had het al gelijk weer over Amsterdam.
Dat maakt het programma nou zo zuur, Co had daar een tijd terug gewoon echt een goed punt mee. Kies dan de actie van de week of iets in die richting. Maar bij die zuurpruimen gaat het vrijwel altijd over negatieve dingen (ellebogen,tackles,wanbeleid,falende scheidsrechters, andere randverschijnselen.)quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ik begin langzamerhand te begrijpen hoe Feyenoorders het blijven volhouden. Als Ajax tegen teams spelen waar je veel druk op eigen helft kunt verwachten. Dan houd ik er stiekem al een klein beetje rekening mee dat het totaal mis kan gaan. Al ben ik benieuwd waar ze vandaag weer 50 minuten gaat lullen. Het beleid van Ajax hebben ze ondertussen wel gehad. En als ze er nog dieper over ingaan dan kan er wel eens een discussie ontstaan. En als Sjek iets niet wil is het opwinding in zijn show!. Dus waarschijnlijk wordt het 30 minuten praten over de vermeende elleboog van Reis, en andere scheidsrechterlijke fouten.
Omdat er geen fuck op tv is en al helemaal niet in het weekend buiten voetbal om dus.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat maakt het programma nou zo zuur, Co had daar een tijd terug gewoon echt een goed punt mee. Kies dan de actie van de week of iets in die richting. Maar bij die zuurpruimen gaat het vrijwel altijd over negatieve dingen (ellebogen,tackles,wanbeleid,falende scheidsrechters, andere randverschijnselen.)![]()
En op de een of andere manier kijk ik het toch altijd.
Ja het is echt ongelofelijk..quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Natuurlijk weer over de bagger van Ajax, wijd eens een uitzending aan de goede prestaties van Ado en aan John van de Brom die daar aan tafel zit.
Een hele uitzending? Dat kan natuurlijk niet. Maar het hoeft echt niet zo lang hierover te gaan idd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Natuurlijk weer over de bagger van Ajax, wijd eens een uitzending aan de goede prestaties van Ado en aan John van de Brom die daar aan tafel zit.
John zit daar voor zijn Ajaxverledenquote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Triest hequote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Zelfde met PSV - Feyenoord.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Triest he
Tis niet ADO die goed speelde, neeeee in zulke gevallen is het altijd Ajax die slecht speelde waarvan de tegenstander kon profiteren
Ajax zit in de problemen, dat gaat voor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Waarom praten ze de laatste weken niet meer over de WK finale?
Komt wel weer als het over De Jong gaat die pas volgend jaar weer geselecteerd gaat worden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Waarom praten ze de laatste weken niet meer over de WK finale?
3 van de 5 hebben het nu gezegdquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Evertjan het volgende:
met alle respect komt me ook de strot uit
Straks komt de Ajax busquote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Hey het gaat even over het positieve van ADO.
x2quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Begrip voor spreekkoren, lekkere coach ben je dan.
Ik zie het ook niet gebeuren, maarja Sjek wil het wel graag geloof ikquote:
Alsof Theo überhaupt op deze leeftijd naar dat zwalkend elftal wil, bij Twente staat een beter team staat een betere organisatie en er is rust. als hij gaat zal het naar het buitenland zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet geburen, maarja Sjek wil het wel graag geloof ik
Jack leeft altijd met de waan van de dag.quote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Jack is verliefd op Chadli? Al 3 keer gezegd dat er een goede kop op zit.
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Jack is verliefd op Chadli? Al 3 keer gezegd dat er een goede kop op zit.
Ja, maar toen hadden ze ook de rechten nog, iig van de Spaanse. Jammer wel idd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben het ook nog amper over uitslagen uit het buitenland trouwens, vroeger hoorde je nog wel eens dat ze een uitslag/wedstrijd uit Engeland/Spanje even noemden, dat gebeurt nu ook nooit meer.
Nee, ik heb het gewoon alleen sec over melden (en er eventueel wat over zeggen), niet de beelden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden ze ook de rechten nog, iig van de Spaanse. Jammer wel idd.
Tja er is zoveel in Nederland gebeurd. Weet je niet hoeveel interessants ze hebben verteld. Eerst 30 minuten over Ajax en toen 20 minuten over hoe goed Van Den Brom is, en hoe nu doorgebroken talenten over hem denken!quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben het ook nog amper over uitslagen uit het buitenland trouwens, vroeger hoorde je nog wel eens dat ze een uitslag/wedstrijd uit Engeland/Spanje even noemden, dat gebeurt nu ook nooit meer.
Omdat het een omhaal is? Knap hoor, maar de uitvoering was niet echt mooi te noemen. Doe mij de laatste maarquote:
Wollukquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom werkte de livestream op internet niet?
quote:Op zondag 14 november 2010 11:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
gepresenteerd door
Jack van Gelder.Aan tafel zitten Hugo
Borst,Tom van 't Hek,Youri Mulder en
Jan Everse.
"zeg het maar, jongens......."quote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan het vanavond 40 van de 50 min over van Gaal hebben. dus ook over Ajax
Laat dat van Gaal er maar af.quote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan het vanavond 40 van de 50 min over van Gaal hebben. dus ook over Ajax
quote:Op zondag 14 november 2010 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
Wordt tijd dat een scheidsrechter Suarez ook eens bestraft voor swalbe's en dat commentaar op de leiding, zelfs met scheidsrechters enal aan de zijde worden ze nog geen kampioen!
Wellicht is hij druk bezig met voorbereiden. Het is echt niet de eerste keer dat hij geen aankondiging doetquote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Adelante het volgende:
Jack wil niet eens de aankondiging meer doen nu Ajax wegzakt??
quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Michelle.v het volgende:
Leuke tafel vanavond, Hugo is geniaal.
Jack van Gelder, sowiesoquote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoor Jack dan ingetogen spreken en gespeeld meeleven...
Kap eens met die oneliners kerelquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom durven ze het niet hardop te zeggen, gebrek aan Nutella.²
Ik kan uit ervaring zeggen dat je nooit een mes tussen een Turk en een Marokkaan in moet leggen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik denk dat ze een Turkse en Marokkaanse kok aan moeten stellen ipv hetgeen er nu wordt gegeten.
Als het ook maar enigszins op dr vader lijkt, dan wel ja.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef maril het volgende:
Na het WK heeft Suarez en zijn vrouw toch een kindje gekregen, zou het een huilbabytje zijn en dat lowie daarom zo uit vorm zijn? Nachtelijke uurtjes met babytje doorbrengen.
Jawel, maar het gaat natuurlijk om de afwisseling. Ze werken gewoon om de dag.quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat je nooit een mes tussen een Turk en een Marokkaan in moet leggen.
LOL ik was al bang voor deze reaktiequote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Als het ook maar enigszins op dr vader lijkt, dan wel ja.
Ik heb het gevoel dat ie niet echt luistert.quote:
in combinatie met cynisme en een lichte afkeer tegenover het programma en de presentator en wekelijks terugkerend hoofdonderwerp Ajax? Moet Hugo misschien zijn contract afmaken?quote:
Nee, hij zit een beetje te zuigen inderdaad. Vooral richting Van 't Hek, beetje kansloos.quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Ricard0j het volgende:
Ben ik de enige die me aan Hugo irriteert?
Maar Van 't Hek zegt niks eigenlijk, behalve dat je tweebenig moet zijn. Verder, wat weet hij van voetbal?quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, hij zit een beetje te zuigen inderdaad. Vooral richting Van 't Hek, beetje kansloos.
Precies, als je daar gaat zitten als voetbalkenner, moet je ook accepteren dat je af en toe hard aangepakt wordt door de anderen. Voor een losse gast is dat anders...quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Van 't Hek zegt niks eigenlijk, behalve dat je tweebenig moet zijn. Verder, wat weet hij van voetbal?
Daar ben ik het wel mee eens, maar Hugo is vandaag erg snel geagiteerd.quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies, als je daar gaat zitten als voetbalkenner, moet je ook accepteren dat je af en toe hard aangepakt wordt door de anderen. Voor een losse gast is dat anders...
Verdorrie dan heb ik hem al 4x gemistquote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Dat interview met Ibi, dat hebben ze in 24 uur echt al 8 keer laten zien.
Ik heb de NOS maar eens gemaild, nu ben ik het toch wel zat. 90% Ajax, doen nog 17 clubs meer mee.. Heracles 3-0 vs Groningen, is ook wel noemenswaardig ? Bah bah..quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Drassss het volgende:
Wat weer een ziekelijke Studio Ajax is dit weer zegHeerlijk.
Kan hij net zo goed wachten, met PSV kampioen worden en dan op de bank van Barca gaan zitten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Ricard0j het volgende:
Afellay. Zou prachtig zijn voor hem dat ie bij Barca zou kunnen spelen, alleen of ie nou veel speeltijd krijgt.
Tja Barca zal hem wel nodig hebben omdat Xavi ook niet meer 100% is.quote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed wachten, met PSV kampioen worden en dan op de bank van Barca gaan zitten.
Het programma heet studio voetbal, laat beelden zien, analyseer die. Jack besteedt iedere week minimaal een half uur aan Ajax. Als Jack dat wil prima, maar dan moet hij bij AT5 solliciteren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gezeik over studio Ajax slaat echt nergens op momenteel, het is volkomen logisch dat daar momenteel veel aandacht naar uit gaat. Dat is toch wel de club met problemen momenteel
En ik ben zelf Twente fan
Valt ook wel weer mee. Als Ajax drie keer op rij verliest en er allemaal dingen in die organisatie aan de gang zijn, moet je daar gewoon aandacht aan besteden. Gebeurde ook bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 november 2010 23:05 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Het programma heet studio voetbal, laat beelden zien, analyseer die. Jack besteedt iedere week minimaal een half uur aan Ajax. Als Jack dat wil prima, maar dan moet hij bij AT5 solliciteren.
Ik wil voetbal! Niet iedere week dezelfde eindeloze discussie over de kankerzooi genaamd Ajax.
Ik ben een grote VI fan, maar ook daar zal morgen veel over Ajax gesproken worden.quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar bij VI hebben ze het balans goed voor elkaar en ik hier is het niet zo.
Of wat dacht je van Extra Time (Canvas)?quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar bij VI hebben ze het balans goed voor elkaar en ik hier is het niet zo.
Toine, Henry, Dione of Jeroen moeten Jack vervangen bij Studio Voetbal, anders blijft dat programma nog steeds bevooroordeeld, statisch en ouderwets.quote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV of Twente 2x verloor.. Dan zeiden ze: Tjah, ze zitten in een dipje. Nu het bij Ajax gebeurt, gelijk een zielig filmpje maken..![]()
Niet echt.quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb de uitzending gemist, de moeite om terug te kijken ?
Alleen voor Hugo zijn sneren naar Jan en Jack.quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ajax fan hier, je hebt gelijk. En nee, niet omdat Ajax vandaag verloren heeft en dat kut is, maar er wordt echt teveel over een onderwerp doorgezaagd.quote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb de NOS maar eens gemaild, nu ben ik het toch wel zat. 90% Ajax, doen nog 17 clubs meer mee.. Heracles 3-0 vs Groningen, is ook wel noemenswaardig ? Bah bah..
Ajax fans.. kom maar op, wij zien het verkeerd natuurlijk .. +)
Ik vraag me ook af hoe Tom van 't Hek bij Studio Voetbal is gekomen. Alleen op het gebied van blessures heeft hij iets nuttigs te zeggen, voor de rest...quote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Naast zijn nietszeggendheid, begin ik me ook erg aan het stemmetje en de uitstraling van Van 't Hek te irriteren. Wat een walgelijke verschijning op tv.
In een oude jongens krentenbrood-sfeer wordt zelden tot nooit echt gediscussierd. Om te beginnen moet Jack dus met pensioen. Met Jack als presentator zal het nooit boeiende tv worden.quote:Op maandag 15 november 2010 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Het programma zit kwa niveau al tijden in een neerwaartse spiraal.
Ja dat vond ik ook wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 01:09 schreef maril het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke uitzending. Ondanks het hoge ajaxgehalte.
De chemie tussen tom en hugo is fan-tas-tisch
Sterker nog, het boeit Jack alleen wanneer 020 uitgebreid besproken wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 01:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
In een oude jongens krentenbrood-sfeer wordt zelden tot nooit echt gediscussierd. Om te beginnen moet Jack dus met pensioen. Met Jack als presentator zal het nooit boeiende tv worden.
Ik heb ook sterk het gevoel dat Sjek het daar gewoon voor het zeggen heeft. Een echte regiseur zou veel vaker switchen van onderwerp en die heeft ook eerder door wanneer iets te langdradig begint te worden. Maar volgens mij krijgt Sjek alleen nog door als het tijd is voor een filmpje of iets in die richting.quote:Op maandag 15 november 2010 01:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
In een oude jongens krentenbrood-sfeer wordt zelden tot nooit echt gediscussierd. Om te beginnen moet Jack dus met pensioen. Met Jack als presentator zal het nooit boeiende tv worden.
Als Langs-de-lijn vriendje van Sjek waarschijnlijk ...quote:
Vanmiddag om 13.15u terug te kijken op Ned 2..quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
nee, bedankt.quote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanmiddag om 13.15u terug te kijken op Ned 2..
Leuke uitzending..quote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
Toch maar even gekeken,uiteraard veel Ajax maar gelukkig krikt Hugo het niveau een beetje op.
Hij hoopte dat Bakkal opgegeten werd, dan kon hij weer spelenquote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Kijken of onze pinchhitter nog iets te zeggen heeft.
Inderdaad, spannend hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Jack helemaal mysterieus doen over welke speler dit weekend gebeten werd
Jackquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef TheDutchguy het volgende:
jaaa zeg hehe...dat is wel iets voor borst om daar ff mee te gaan koketeren....quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat Hugo Jack aanpakt opdat 'sigaar incident'.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Benieuwd of ie als Gymnast intelligent overkomt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Kijken of onze pinchhitter nog iets te zeggen heeft.
die stream loopt voor op mijn tvquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef gnilrednoz het volgende:
ben ik de enige bij wie deze link niks doet? http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/wmv/
ik heb geen silverlight, kan deze computer niet draaien (don't ask), en nu werkt die link ook al niet ...
Voor pittige uitspraken.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wisselspeler van PSV bij SV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
maar jij hebt wel silverlight geinstalleerd zeker? eigenlijk zou iemand die net als ik geen silverlight heeft even moeten kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die stream loopt voor op mijn tv
Zo onlogisch is dat niet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Koevermans is het niet echt eens met zijn trainer.²
kan hem niet echt betrappen op goede uitspraken tot nu toequote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Yankee het volgende:
de koef heeft al meer zijn mening gegeven dan alle gasten bij elkaar van de laatste paar weken
Die gaat morgen 25 rondjes rennen op de Herdgang.quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Yankee het volgende:
de koef heeft al meer zijn mening gegeven dan alle gasten bij elkaar van de laatste paar weken
Die link naar de WMP klopt niet/werkt niet, hij blijft gewoon op de silverlight versie staan.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
maar jij hebt wel silverlight geinstalleerd zeker? eigenlijk zou iemand die net als ik geen silverlight heeft even moeten kijken
ik noem een Afelay een Theo Janssen een Mounir El Hamdaouiquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Emanuelson is een rasvoetballer. Hoort tot de top 3 van Nederland.²
Hij praat helemaal niks goed hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Sheepcidus het volgende:
dat zoeken naar een excuus van jack
Puur qua techniek? Wat betreft balbehandeling? Dan is mijn top 3:quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik noem een Afelay een Theo Janssen een Mounir El Hamdaoui
Ja heerlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar moet jij je plezier uithalen ?
Dat doen ze wel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Demure het volgende:
Waarom praten ze over de scheidsrechter en niet over Suarez?
Omdat je niet oplet?quote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Demure het volgende:
Waarom praten ze over de scheidsrechter en niet over Suarez?
Grappig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur qua techniek? Wat betreft balbehandeling? Dan is mijn top 3:
1. Emanuelson
2. Afellay
3. El Ahmadi²
Beerens kan er ook nog bij wat mij betreft.quote:
straks gaan ze het nog over Jol-Blind hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef nikk het volgende:
Cool, andere clubs worden nu besproken. Al met al maar 15 minuten Ajax deze week. Vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |