Er is maar een keeper die serieus genomen wordt en dat is Stefan Postma.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt die Watereus hij blijft doorgaan met geniale opmerkingen hoor! Zou hij door zijn eigen vrouw wel serieus genomen worden?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is maar een keeper die serieus genomen wordt en dat is Stefan Postma.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zelden heeft een ex partner zoetere wraak genomen dan bij Postmaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou lo-fi?..hij was de enige die een beetje tegengas gaf in dat goedkope gebash over vitesse.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Nou, ik heb weer op het puntje van m'n stoel gezeten.. Zeker toen Van 't Hek kwam met zijn boeiende beschouwingen.
Eén van z'n vele goede 'grappen' weer iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef bascross het volgende:
Toen de camera mensen begonnen te lachen moesten ze maar snel stoppen aldus Jack.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt die Watereus hij blijft doorgaan met geniale opmerkingen hoor! Zou hij door zijn eigen vrouw wel serieus genomen worden?
omdat ie het zelf ook een enorm saai nikszeggend kutprogramma is gaan vinden.......quote:Op maandag 1 november 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Hugo er weer niet..ik zit nu naar de hh te kijken.
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef HaagsPietje het volgende:
omdat ie het zelf ook een enorm saai nikszeggend kutprogramma is gaan vinden.......![]()
Ehm daar kwam het echt op neerquote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.
Hij bracht leven in de brouwerij maar inhoudelijk maakt hij het programma ook niet beter.quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat filmpje met Bert en Hugo heb ik regelmatig op internet gezien.. Wel jammer dat ie niets aan vind, maar begrijpelijk als ie niet meer kan of wil meewerken aan dat programma!
kun je wel een dom antwoord geven, maar als je je als kennelijke fan een beetje meer erin verdiept had dan had je geweten dat mijn antwoord gewoon de simpele en enigste reden is.quote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef dan liever geen antwoord als jij dit kutprogramma vind.
quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Opiniėrend programma,gepresenteerd door
Jack van Gelder.Aan tafel zitten Ronald
Waterreus,Jan Mulder,Keje Molenaar en
ADO Den Haag-trainer John van den Brom.
Dat dus en ook over Wegerreef maar das volkomen terecht, ik heb hem 2 wedstrijden zien fluiten Ajax-Exelsior en vanmiddag PSV,Utrecht, echt ik ben blij met de 3 punten maar hij was echt de dissident in het veld.quote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Charie het volgende:
Dat wordt tjek die over de arbitrage gaat zeiken bij Ajax-ADO.
quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Opiniėrend programma,gepresenteerd door
Jack van Gelder.Aan tafel zitten Ronald
Waterreus,Jan Mulder,Keje Molenaar en
ADO Den Haag-trainer John van den Brom.
Hij had het al gelijk weer over Amsterdam.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
Sjeck heeft er zin inWat een chagrijn in die promo
Niet gek toch als je clubje heeft verloren ?quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
Sjeck heeft er zin inWat een chagrijn in die promo
Ach ik begin langzamerhand te begrijpen hoe Feyenoorders het blijven volhouden. Als Ajax tegen teams spelen waar je veel druk op eigen helft kunt verwachten. Dan houd ik er stiekem al een klein beetje rekening mee dat het totaal mis kan gaanquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had het al gelijk weer over Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |