Zou me niets verbazenquote:Op zondag 7 november 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zal wel een bord boven hangen 'applaus' 'scream'
quote:
Vorig jaar zat hij in de top 18 & hij was een baas.quote:
Hij gaat straks streaken. Met zijn hotmailadres boven zijn hoofd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:19 schreef JaneDoe het volgende:
wat doet punkassmotherfuckingbaasbom virgil daar week in week uit in t publiek?
je toch zou denken dat hij nou het noemen van zn hotmail omkomt in t werk en geen tijd meer heeft om als klapvee op te treden...
quote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij gaat straks streaken. Met zijn hotmailadres boven zijn hoofd.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
^dit ging over Dan overigens, niet over virgil.
lawwd hammercy on my eyes!!quote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hettie en Gaylord weg dus :pquote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nu zullen we zien welke dansers populair zijn bij het jong grut!
quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef Misstique het volgende:
Ik vind alles best zolang Tattoo-Bob maar naar huis gaat vanavond.
OPI Louvre me Louvre me not.quote:
Nog even en ze beginnen met een antiklacht.quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Zag iedereen lachen toen Eldrick 'jeweettoch' zei,.
Godver gast.quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en ze beginnen met een antiklacht.
Idd, schouderklopjequote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Zag iedereen lachen toen Eldrick 'jeweettoch' zei,.
Omdat ik overdag bezig was?quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
Waarom sowieso nagellak opdoen om half 9 in de avond?Of moet je nog weg?
Ben jij trouwens de enige man vanavond in t topic??quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
Psst Phenoquote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de enige man vanavond in t topic??
Dan hoeft het morgen niet meer.quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
En dit ja.quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan hoeft het morgen niet meer.
Ja weet ik veelquote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Omdat ik overdag bezig was?en dan kan het goed drogen.
Je bent een man dus dat hoort.quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja weet ik veelNaast dat ik niet zo into Dan Karaty ben heb ik ook vrij weinig met nagellak. Eigenlijk.
Man's heaven dit topicquote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de enige man vanavond in t topic??
deathwishquote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je kan kiezen tussen Eldrick en Floris, en je neemt Eldrick...ja...hoe noemen we dat? Minder inteligent?
Ongeschikt?quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je kan kiezen tussen Eldrick en Floris, en je neemt Eldrick...ja...hoe noemen we dat? Minder inteligent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |