Ah gelukkig. Die had ik gemist.quote:
Hij is wel een heel goeie technische danser.quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Franneh het volgende:
hoe kun je je nou verbazen dat Stefahomo niet gekozen wordt
De ondertitelaar wordt toch al betaald.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Waarom krijgt alles en iedereen nu ondertiteling?
Tja, tis wel gemengd dansen he?! Dan is Stefano nou niet echt voor de hand liggendquote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Franneh het volgende:
hoe kun je je nou verbazen dat Stefahomo niet gekozen wordt
Noord Nederland verstaat zuid en Belgie niet en andersom misschien..quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ja dat wel, maar verdderquote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is wel een heel goeie technische danser.
+ Kan die oefenen om Dan live te vertalen. Op een fatsoenlijke snelheid.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ondertitelaar wordt toch al betaald.
Omdat de samenwerking tussen België en RTL steeds meer in het voordeel van de Belgen uitvalt. Kijk naar Robinson, dit en HNTM, de Nederlandse presentatie is nagenoeg afwezig.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Whatsshap danquote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat het toch proberen, ondanks negatief doktersadvies. Favoriete Live SC
Pheeeeeeeeeeen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat het toch proberen, ondanks negatief doktersadvies. Favoriete Live SC
Ja nou, strategisch zou het dus wel een goede keus zijn. En schijnbaar, als ik het zo hoor, kan iedereen zich ook wel met hem amuseren.quote:
heujjjjjquote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Stiekum willen ze ons annexeren.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat de samenwerking tussen België en RTL steeds meer in het voordeel van de Belgen uitvalt. Kijk naar Robinson, dit en HNTM, de Nederlandse presentatie is nagenoeg afwezig.
Wat doe je serieusquote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja nou, strategisch zou het dus wel een goede keus zijn. En schijnbaar, als ik het zo hoor, kan iedereen zich ook wel met hem amuseren.
volgende week moeten floris en natascha met iemand dansenquote:
Schouder- en nekklachten. Dus rust houden. Ik zit nu op mijn iPad, dus met de 'verkeerde' arm houd ik het nu wat vast, dan typ ik tenminste nietquote:
Hahah sorry,quote:
Liever voor 50 cent, dan kunnen we er lekker goedkoop op stampen. Ik neem Annequote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Denk eerder dat Belgie hoopt dat wij ze ooit willen kopen voor ¤ 1
balen! snel beter worden ja dan kun je weer helemaal actief toastjes smeren.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schouder- en nekklachten. Dus rust houden. Ik zit nu op mijn iPad, dus met de 'verkeerde' arm houd ik het nu wat vast, dan typ ik tenminste niet
Vanavond pepernoten.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Franneh het volgende:
[..]
balen! snel beter worden ja dan kun je weer helemaal actief toastjes smeren.
dat zou me eigenlijk nog niet eens zo heel veel uitmaken.quote:
Wij wel!quote:Op zondag 7 november 2010 20:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Of kruidnoten?
Wij doen aan partymix toch Ibeben?
Behalve als het echt om lastige dansmoves gaat. Ze gillen om de spectaculaire showmoves.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |