quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef robr0 het volgende:
dat is toch echt een verdomd geile moeder
ja er is altijd iets beters maar ik vind de moeder van nathalee aanduwbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee man, deze! En die kan nog goed koken ook.
STRP sowieso.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG Bart ik kijk dat en ik was erbij en meteen kippenvel en nu twijfel ik of ik naar STRP of naar Fabulous wil.
Volgens mij is dat een festival voor echt liefhebbers, wat ik bij Fabulous zeerrrrrr betwijfel.quote:
quote:Oh en ik hoef geen berichtjes of alles goed is. Alles gaat namelijk altijd prima.
Yep, tof idee maar zonde van de uitvoering (niet scherp). Derde is wel vetjes, maar opnieuw iets te wazig wat mij betreft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Noor, foto's gezien? Ze staan op Flickr
Fabulous heeft wel Paul Kalkbrenner. Ik wil naar allebeiiiiiiquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een festival voor echt liefhebbers, wat ik bij Fabulous zeerrrrrr betwijfel.
Dat is wel een fucking heldquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fabulous heeft wel Paul Kalkbrenner. Ik wil naar allebeiiiiii
Paul K. komt niet vaak naar Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter komen The Subs en Paultje dan binnenkort nog een keertje kijken. Met 5 Days Off ofzo. Of oud en nieuw.
I know maar ik heb hem toch al best vaak op feestjes zien staan. Althans, ik niet. Maar dattie in de line-up stond en ik niet kon. En The Subs ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paul K. komt niet vaak naar Nederland.
Lange sluitertijd en geen statief.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep, tof idee maar zonde van de uitvoering (niet scherp). Derde is wel vetjes, maar opnieuw iets te wazig wat mij betreft.
Spuiten&Slikken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef robr0 het volgende:
die hele aflvering gaat helemaal nergens meer over pffff
Ja dat snap ik. Je kan je camera ook ergens opleggen. Of kortere sluitertijd gebruiken. Of een vastere hand krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lange sluitertijd en geen statief.
Dan de derde. Ik tril aardig met mijn hand als ik hem stil probeer te houden. Een korte sluitertijd ging niet (zal al op diafragma 1.8). Ik zal nog wel ff een foto uploaden waarbij ik mijn camera heb stilgezet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Je kan je camera ook ergens opleggen. Of kortere sluitertijd gebruiken. Of een vastere hand krijgen.
peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef robr0 het volgende:
die hele aflvering gaat helemaal nergens meer over pffff
Weet ik. Maar geen zin om opnieuw te doen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef robr0 het volgende:
die panorama van schiphol is ook niet helemaal goed geplakt
Mijn ogen vallen een beetje dicht, dus ik ben niet zo heel blij met dat uur verschil.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik was oprecht blij toen ik zag dat het een uur eerder was dan ik dacht
Ja daar istie scherp. Maar daar vind ik de (op de foto) grote vlammen die voor de pompoen zitten storend. Ik probeer er doorheen te kijken zegmaar maar dat wil niet want het is een foto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die staat ie op de grond. En nog met een timer ook zodat ik de foto niet beweeg door de knop in te drukken.
ik heb fuckin 9 uur geslapen op een zondag dat is best extreem zelfs voor mijn doen waiwaiquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn ogen vallen een beetje dicht, dus ik ben niet zo heel blij met dat uur verschil.
suc7 he noortjequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb Calculus opgegeven, dat wordt dan sowieso twee tentamens herkansen.En nu slapen ciao.
Ik was kwart over 8 klaarwakker vanochtend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb fuckin 9 uur geslapen op een zondag dat is best extreem zelfs voor mijn doen waiwai
kan ook lekker zijn als je de avond ervoor niet naar de kankeritus waquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was kwart over 8 klaarwakker vanochtend.
Dat dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik slaap steeds 10 uur of langer maar mijn ritme is een beetje verneukt.
Dat was ik zeker niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef robr0 het volgende:
[..]
kan ook lekker zijn als je de avond ervoor niet naar de kankeritus wa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |