quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef robr0 het volgende:
dat is toch echt een verdomd geile moeder
ja er is altijd iets beters maar ik vind de moeder van nathalee aanduwbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee man, deze! En die kan nog goed koken ook.
STRP sowieso.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG Bart ik kijk dat en ik was erbij en meteen kippenvel en nu twijfel ik of ik naar STRP of naar Fabulous wil.
Volgens mij is dat een festival voor echt liefhebbers, wat ik bij Fabulous zeerrrrrr betwijfel.quote:
quote:Oh en ik hoef geen berichtjes of alles goed is. Alles gaat namelijk altijd prima.
Yep, tof idee maar zonde van de uitvoering (niet scherp). Derde is wel vetjes, maar opnieuw iets te wazig wat mij betreft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Noor, foto's gezien? Ze staan op Flickr
Fabulous heeft wel Paul Kalkbrenner. Ik wil naar allebeiiiiiiquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een festival voor echt liefhebbers, wat ik bij Fabulous zeerrrrrr betwijfel.
Dat is wel een fucking heldquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fabulous heeft wel Paul Kalkbrenner. Ik wil naar allebeiiiiii
Paul K. komt niet vaak naar Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter komen The Subs en Paultje dan binnenkort nog een keertje kijken. Met 5 Days Off ofzo. Of oud en nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |