Die stem vooral, mehhh. Zelfs alle homo's die ik ken, praten niet eens zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat handje van Stefano.... en die stem.... *ril
Not Penny's boat!!!quote:
Ik wil hem met zijn ballen tussen een draaideur klemmen... maar dat bedoel je vast nietquote:
Dat komt omdat zijn gat is dichtgemetseld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het verklaard zijn 1,5 jaar geen seks.
wtf man mijn drinkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat zijn gat is dichtgemetseld.
Nee, want dan heeft hij uberhaupt seks gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het verklaard zijn 1,5 jaar geen seks.
Hear hear, die Agar bakte er echt niks van met d'r wazige pirouettes en beetje gesleep over de vloer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Agar vond ik net zo slecht in de D4L als vorige week... de andere 2 dames deden het zoveel beter. Ze gebruikte nota bene hetzelfde muziekje.
Van de heren weet ik niet wie eruit gaat. Vond ze alle 3 goed.
woeiiiiiiiiiiiiiiiiii, die voel ik zelf als vrouw zijndequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil hem met zijn ballen tussen een draaideur klemmen... maar dat bedoel je vast niet
Had ze serieus hetzelfde muziekje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Agar vond ik net zo slecht in de D4L als vorige week... de andere 2 dames deden het zoveel beter. Ze gebruikte nota bene hetzelfde muziekje.
Van de heren weet ik niet wie eruit gaat. Vond ze alle 3 goed.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat handje van Stefano.... en die stem.... *ril
quote:
Wat lief dat je mij eerst hebt gegevenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die van jou had ik er eerder in gedaan
Zo ben ik nou eenmaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij eerst hebt gegeven
Ik denk eerder dat de Belgische regering overweegt om het paspoort van Stefano ongeldig te verklarenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Stefano en Agar mogen van mij eruit... maar dat zal de Belgische omroep niet toestaan denk ik... dus het zullen wel Agar en Caggie worden
veeg me opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
ondertussen op 6 de mama van natte lie op bezoek bij stefano in peru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |