Ach! We hadden ook al spermavlekken!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil nu een opmerking maken, maar dat is misschien wat ongepast.
Shit, staat mijn webcam weer aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach! We hadden ook al spermavlekken!
Ik hou hem toch voor me. Als ik hem nu vertel is het ook helemaal niet meer grappigquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach! We hadden ook al spermavlekken!
5 kk steentjes op je beeldscherm?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil nu een opmerking maken, maar dat is misschien wat ongepast.
jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Peter heeft toch met Euvgenya gedanst?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Peter heeft toch met Euvgenya gedanst?
Gijp had er moeten zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Jan Kooijemans denk te weten waarom hij huilt, maar hij heeft werkelijk geen flauw idee en lult maar wat. Vind Jan Kooijemans trouwens sowiezo 1 grote fail.
Dat gaan we wel merken als Hettie met Eldrick mag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als eerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
Hallooo, ze gaf wel 5 jarigen lesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als eerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
quote:
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.quote:
Zo slecht vind ik haar ook niet. Het is niet alleen Floris, volgens mij. Ik denk wel dat ze dit keer in de dance for your life terecht komt, met Agar en Chaggie en Stefano en Rachelquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als enerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
Verwacht het wel.quote:
Ik denk dat het gaat tussen Caggie en Eldrick.. en dat Caggie het onderspit delft of hoe zeg je dat eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.
hij heet joranquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
Wie moeten er voor de d4yl? Ik zet in op:
1. Agar & Chaggie
2. Gaylord & Dinges
3. Natascha & Eldrick
Lorenzo kan wel dansen, maar zijn gedoe er om heen buiten de dans ergert me zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.
Gaylord en dinges.. Ik ga dood.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
Wie moeten er voor de d4yl? Ik zet in op:
1. Agar & Chaggie
2. Gaylord & Dinges
3. Natascha & Eldrick
Nog meer vlekken in je broek?quote:
Soit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit echt alles na te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |