Doe dat maar niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Franneh het volgende:
Pheno, je vrouw had eigenlijk ff een foto moeten maken.
Ik weet het ook niet precies maar die 2 zitten al het hele seizoen lang elkaar te etteren en sarren, heerlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet helemaal, wat was er nou,?
Dans van Lorenzo & Enora en Jan was helemaal van 'Enora wat was je sexy' en toen zei Dennis 'Rustig aan, Jan' en toen zei Jan; 'Ja, ik zag de vlekken al in Dennis' broek springen'quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Meh, heb ik wat gemist? was hondje uitlaten.
Ik wilde eerst doen 'Met spermavlekken', maar dees was wat netterquote:
Wtfquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dans van Lorenzo & Enora en Jan was helemaal van 'Enora wat was je sexy' en toen zei Dennis 'Rustig aan, Jan' en toen zei Jan; 'Ja, ik zag de vlekken al in Dennis' broek springen'![]()
Oftewel: een homo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongeloofwaardig verhaal. Een man die alleen vrienden wil blijven
Was wel leuker geweest!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst doen 'Met spermavlekken', maar dees was wat netter.
Hahah ja dat wel,quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies maar die 2 zitten al het hele seizoen lang elkaar te etteren en sarren, heerlijk.
Ja dat was wel een beetje apart maar daarom niet minder hilarisch,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |