quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb Elmofan gestemd want rechtsonder![]()
quote:
Vooruit dan, deze 2 passen er nog wel bij. Dan hebben we er 10.quote:
Thanxquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Vooruit dan, deze 2 passen er nog wel bij. Dan hebben we er 10.
Even de OP aanpassen.
Word dan niet de hele poll gewist?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Vooruit dan, deze 2 passen er nog wel bij. Dan hebben we er 10.
Even de OP aanpassen.
Ik vond die laatste ban jou eigenlijk beter, maar die staat er niet bijquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef ElmoFan het volgende:
Stem op mij!!
Er zijn btw nog andere van mij, maar niet allemaal zo serieus, kijk maar in eht andere topic
klopt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Word dan niet de hele poll gewist?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
klopt.
We beginnen gewoon opnieuw. Dat kunnen degenen die gestemd hun fout inzien en opnieuw stemmen
hoezo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga nu niet meer op ElmoFan stemmen
Egoïstquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga nu niet meer op ElmoFan stemmen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x op hetzelfde stemmen
Godverquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef Poemgirl het volgende:
En Rectum heeft dat typstreepje voor de O van "opbokken" nog laten zitten
Die had soberso gewonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo zit deze kwaliteits-banner van hussyfan1 er niet bij?
Dank u.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Made by 8108139dpths
heeft mijn vote
Dat mag ik je helaas niet vertellen, dat zou namelijk de keuze van degenen die nog moeten stemmen beïnvloeden.quote:
Je staat er toch tussen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oké. Voortaan ook maar niet meer serieus aan zulke dingen meedoen.Dit slaat toch ook weer echt helemaal nergens op.
Ja hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oké. Voortaan ook maar niet meer serieus aan zulke dingen meedoen.Dit slaat toch ook weer echt helemaal nergens op.
Dan stem je op mijnequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Verdomme. Vanmorgen nam ik mij voor om blind op Rectum te stemmen, na zijn pittige vrouwen creatie.Heeft ie een serieuze gemaakt.
Ik heb er 7 gemaakt, serieuze. En dan wint er 1 omdat ie wolven erin heeft zitten.quote:
Gelukkig hebben de ONZ-mods de doorslaggevende stem.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 7 gemaakt, serieuze. En dan wint er 1 omdat ie wolven erin heeft zitten.Ik bedoel niet dat er op mij gestemd moet worden, maar dat de mooiste/beste moet winnen. En dan doel ik bijvoorbeeld op de originaliteit van Rectum.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef idiot---boy het volgende:
ik wsit niet eens dat je je hiervoor kon aanmelden
Ik heb er 4 gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 7 gemaakt, serieuze. En dan wint er 1 omdat ie wolven erin heeft zitten.Ik bedoel niet dat er op mij gestemd moet worden, maar dat de mooiste/beste moet winnen. En dan doel ik bijvoorbeeld op de originaliteit van Rectum.
ik wil graag deze:quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de ONZ-mods de doorslaggevende stem.
Die poll valt nog wel mee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Die van de wolven is wel kansloos, maar dat er een poll over onz banners is, is nog kanslozer.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik wil graag deze:
http://i52.tinypic.com/ng7laq.jpg
Wat een kutkwaliteitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij zondermeer de beste
Oh.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De tagline "veel plezier, maar doe normaal" doet 't hem voor mij
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij zondermeer de beste
Ja, sorry man.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Verdomme. Vanmorgen nam ik mij voor om blind op Rectum te stemmen, na zijn pittige vrouwen creatie.Heeft ie een serieuze gemaakt.
Dat wil ik er ook wel inzetten heur, als je op die van mij stemt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is deze nog beter: "Veel plezier, Remlof drinkt veel bier"quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Rectum, bij deze: de ONZ-mods buigen voor jequote:
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom stond die van mij er niet tussen, dan had ik zeker gewonnen!
Die gebruiken we voor speciale gelegenheden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom stond die van mij er niet tussen, dan had ik zeker gewonnen!
echt waar?quote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die gebruiken we voor speciale gelegenheden.
En wat nou als de banners op zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben besloten voor ieder FB-topic een andere banner te gebruiken.
Dan beginnen we opnieuw. Of er moeten in de tussen nog een paar pareltjes bijkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En wat nou als de banners op zijn?
Dus ik ben als 4e?quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus, dus, dus... mijn banner komt ook voorbij?!quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oké!quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan beginnen we opnieuw. Of er moeten in de tussen nog een paar pareltjes bijkomen.
jazekerquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dus, dus, dus... mijn banner komt ook voorbij?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
We hebben weer een nieuwe banner nodig:
[..]
quote:
Ben al bezig.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
We hebben weer een nieuwe banner nodig:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dat is één.
Nog meer mensen met creatieve ideeën?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Deze vind ik beter
Ik zal kijken....quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dat is één.
Nog meer mensen met creatieve ideeën?
Dat is dus neit die van mij?quote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste (geen bagger) banner wordt gebruikt in de het huidige ONZ-FB topic.
Die is saaaaaaiquote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste (geen bagger) banner wordt gebruikt in de het huidige ONZ-FB topic.
Kijk eens goed naar de namen in de index en naar de afbeeldingen in jouw banner.quote:
Fuck, opa moet weg?quote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de namen in de index en naar de afbeeldingen in jouw banner.
Het is gewoon een subtiel detail wat je op moet vallen, en nog altijd meer dan mensen zonder de gouden regel.quote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
De gouden regel is wel slecht leesbaar voor iets wat zo belangrijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |