Dan is deze nog beter: "Veel plezier, Remlof drinkt veel bier"quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De tagline "veel plezier, maar doe normaal" doet 't hem voor mij
Eerlijk is eerlijk. Rectum, bij deze: de ONZ-mods buigen voor jequote:
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom stond die van mij er niet tussen, dan had ik zeker gewonnen!
Die gebruiken we voor speciale gelegenheden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom stond die van mij er niet tussen, dan had ik zeker gewonnen!
echt waar?quote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die gebruiken we voor speciale gelegenheden.
En wat nou als de banners op zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben besloten voor ieder FB-topic een andere banner te gebruiken.
Dan beginnen we opnieuw. Of er moeten in de tussen nog een paar pareltjes bijkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En wat nou als de banners op zijn?
Dus ik ben als 4e?quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus, dus, dus... mijn banner komt ook voorbij?!quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oké!quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan beginnen we opnieuw. Of er moeten in de tussen nog een paar pareltjes bijkomen.
jazekerquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dus, dus, dus... mijn banner komt ook voorbij?!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |