abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88322554
Vanbellen heeft nog een SL in de aanbieding, ik heb de laatste large/xlarge gehaald maar ze hebben nog een medium/large!

vanbellen.nl/producten/snowshop-1/bindingen-30/bindingen-aanbiedingen-31/union-258
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_88323675
afgelopen jaren ben ik meer een frankrijkganger geweest maar voorkeur gaat nu uit naar oostenrijk. zou zomaar een groep van 10 tot 20 man kunnen worden leeftijdcategorie 20 t/m 30+

iemand nog een gebied aan te raden of misschien zelfs een accomodatie waar we met een dergelijke groep terecht kunnen? er zal 's avonds ook nog wat gedronken moeten kunnen worden :P
  donderdag 4 november 2010 @ 13:18:39 #103
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88323729
GenesiZ schreef:
Vanbellen heeft nog een SL in de aanbieding, ik heb de laatste large/xlarge gehaald maar ze hebben nog een medium/large!

vanbellen.nl/producten/snowshop-1/bindingen-30/bindingen-aanbiedingen-31/union-258

kan dat een beetje met een 11 schoen???
I live for snowboarding!!!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:29:54 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88324141
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef GenesiZ het volgende:

Damn die hebben ze vrij weinig afgesprijst. Deden wij het beter :P

Ik moet ook nog een setje hebben. Bij voorkeur de nieuwe Force SL in White Black. Die past er nog het beste bij. Het witte is meer metaalkleurig dus dat is wel mooi :)
Tenzij je de Danny Kass neemt, want er zit ook wel wat paars in het board. Past er wel aardig bij.
Maar een hele paarse binding.... :') Een beetje extreem mag best, maar dat vind ik wel heel erg radicaal :X
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 4 november 2010 @ 13:31:16 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88324182
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef kupsani het volgende:
GenesiZ schreef:

kan dat een beetje met een 11 schoen???
Nope

Ik heb (Burtonschoen) maat 11 en ik heb een L/XL nodig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_88325571
Bedankt Komakie en Genesiz voor de adviezen!!!

Binnenkort dan maar even P-Tex en zo'n kantenvijl halen en dan ga ik het maar eens proberen!
pi_88326456
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alle schoenen kunnen wel in elke strapbinding, maar de ene schoen zal er wat lekkerder in de binding zitten dan de ander.
Thanx!
  donderdag 4 november 2010 @ 14:49:31 #108
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88326850
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nope

Ik heb (Burtonschoen) maat 11 en ik heb een L/XL nodig
dan weet ik niet wat ze daar onder Large verstaan maat 44 is toch niet echt belachelijk groot.
maar goed dan gaak op zoek naar wat anders. de korting was idd ook niet erg sterk...
pi_88327425
Klopt, maar bijna elk bindingmerk heeft rond 10,5 de scheidslijn tussen medium en large liggen.

Wanneer en waar kun je die boards trouwens uittesten?
  donderdag 4 november 2010 @ 15:22:15 #110
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88328188
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:03 schreef JRB het volgende:
Klopt, maar bijna elk bindingmerk heeft rond 10,5 de scheidslijn tussen medium en large liggen.

Wanneer en waar kun je die boards trouwens uittesten?
Volgende week vrijdag (12Nov) snowworld zoetermeer @Boardersnight.
ben er nog nooit geweest maar ga eens een x kijken.... 8-)
  donderdag 4 november 2010 @ 17:14:41 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88332447
quote:
Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef kupsani het volgende:

[..]

dan weet ik niet wat ze daar onder Large verstaan maat 44 is toch niet echt belachelijk groot.
maar goed dan gaak op zoek naar wat anders. de korting was idd ook niet erg sterk...
Voor internationale begrippen hebben wij wel grote voeten ;)

M/L gaat tot maat 43, L/XL gaat van 42.5 tot aan 48.
Tenminste, bij Union.
Ik snap trouwens niet waarom ze het M/L en L/XL noemen bij de heren en niet gewoon M en L. Bij de dames doen ze dat wel.

Maar je hebt nu toch ook bindingen van Burton? Wat voor maat heb je daar dan van? Ik neem aan L.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:32:42 #112
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88333107
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor internationale begrippen hebben wij wel grote voeten ;)

M/L gaat tot maat 43, L/XL gaat van 42.5 tot aan 48.
Tenminste, bij Union.
Ik snap trouwens niet waarom ze het M/L en L/XL noemen bij de heren en niet gewoon M en L. Bij de dames doen ze dat wel.

Maar je hebt nu toch ook bindingen van Burton? Wat voor maat heb je daar dan van? Ik neem aan L.
had ik ook, heb nu geen board meer maar wel een honderd of 6-7 om een nieuwe set te kopen.
die bataleon jam 161wide ga ik eens proberen volgende week als ze hem daar hebben.
twijfel toch nog steeds welke ik zal nemen. de burton custom X of toch een x een ander merk.

iemand trouwens ervaring met de burton custom x of met de malolo??
pi_88333865
Zoals Komakie ook al zei, kijk volgende week eerst even of je bij camber wilt blijven of niet.

Verder denk ik dat de Jam 161W een beetje teveel van het goede is met een waist width van 26.5.

Malolo is puur een freeride board, supergaaf, maar niet echt allmountain.
Custom X zat ik zelf ook tegen aan te hikken, maar ben toen voor de Suprateam gegaan (nu Blacklight).

Maar die van 2010 nieuw voor 449 is een prima prijs hoor.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:40:12 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88340209
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef kupsani het volgende:

[..]

had ik ook, heb nu geen board meer maar wel een honderd of 6-7 om een nieuwe set te kopen.
die bataleon jam 161wide ga ik eens proberen volgende week als ze hem daar hebben.
twijfel toch nog steeds welke ik zal nemen. de burton custom X of toch een x een ander merk.

iemand trouwens ervaring met de burton custom x of met de malolo??
De Malolo is vooral leuk als je een vakantie hebt waarbij je alleen maar pistes knalt en veel poeder probeert te pakken. Dingen als switch rijden zijn vrij lastig. Die zou ik in jouw geval zeker niet nemen.

Voor een lekkere allmountain plank vind ik de X iets aan de stijve kant. Je kunt er wel mee springen enzo, maar hij is gewoon erg stijf.
Je kunt op een normale 161 Jam ook nog wel vooruit. Hij is breed genoeg, maar net iets breder zou lekkerder zijn. Ik denk alleen dat inderdaad de 161wide wel erg breed is. Neem dan de 164. Hoewel je dat misschien wat aan de lange kant vind.
pi_88346920
Als je wat leuks gevonden hebt van Bataleon, stuur deze gast dan eens een pb/email -> http://www.snowboardingforum.com/members/triple8sol.html

Ik heb via hem een Jam uit 09/10 gekocht, spikslpinternieuw incl. verzendkosten voor 340 dollar, omgerekend ¤ 250,-

Misschien heeft hij nog wat leuks voor je liggen! Op marktplaats zag ik ook dat Uncle's in Zierikzee een Goliath aanbood, misschien dat ze ook nog andere modellen hebben staan voor een leuke prijs en anders zou je eens contact op kunnen nemen met Pioneer Sport, die hebben ook nog Jam in de aanbieding voor 375,. Weet alleen geen maten/jaartal. -> http://pioniersport.nl/
pi_88347040
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Salatrel het volgende:
afgelopen jaren ben ik meer een frankrijkganger geweest maar voorkeur gaat nu uit naar oostenrijk. zou zomaar een groep van 10 tot 20 man kunnen worden leeftijdcategorie 20 t/m 30+

iemand nog een gebied aan te raden of misschien zelfs een accomodatie waar we met een dergelijke groep terecht kunnen? er zal 's avonds ook nog wat gedronken moeten kunnen worden :P
Poeh, lastig. Ik heb een keer in Oz d'Oisains gezeten, naar Alpe d'Huez met een Chalet langs een skipiste, direct van het balkon springen de piste op maar dat is dus Frankrijk. Zelf ga ik dit jaar naar dit chalet, maar daar heb je wellicht niets aan aangezien daar geen uitgaansgelegenheid is (1 bar/restaurant)

http://www.chalet-austria.com/
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:04:36 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88353582
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Salatrel het volgende:

Gebieden genoeg in Oostenrijk. Daar kun je niet zo heel erg fout in gaan. Als je wat grotere gebieden neemt is het er altijd wel goed toeven.

Het is moeilijker om een accomodatie te vinden voor een groot aantal mensen wat ook nog enigzins in/bij een centrum ligt.
Mijn ouders gaan bijvoorbeeld altijd met een groep vrienden van ook zo'n 20 man op vakantie. Die proberen dan ook altijd in een huis te zitten met elkaar maar dat is altijd moeilijk.
De laatste 2 jaar zijn ze bijvoorbeeld naar Gerlosberg geweest. Dat is niet Gerlos, maar ergens halverwege een berg daar in de buurt. Mooi huis enzo, maar het lag halverwege een berg dus echt veel opties voor een goede apres ski waren er niet. Tenzij ze met z'n allen thuis gingen vertoeven.
Dat hebben ze eigenlijk bijna elke keer als ze op vakantie gaan. Alleen in Fiss hadden ze een super relaxt huis. Aan de piste en aan de rand van het dorp.

Als je een appartementen complex wilt hebben zijn er genoeg opties. Het is maar hoe je het wilt hebben :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:56:13 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88354714
Had ik trouwens al gezegd wat de naam van onze nieuwe poes is?

Fakie :D

Ik wilde hem eerst Switch noemen, maar dat vond me vriendin niet zo leuk en Indy Nosebone is wat lang :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:08:44 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88355007
Lol dat is wel tof!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88355243
Gisteren midweek in Avoriaz geboekt. Nog nooit geweest.
6 nachten appartement met vlucht voor 2 personen voor 899 incl ski/snowboard huur en skipas voor het kleine gebied. (kopen daar altijd voor 2 dagen bij ofzo voor het complete gebied)

Niet slecht volgens mij.
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:31:04 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88355712
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef DrukVout het volgende:
Gisteren midweek in Avoriaz geboekt. Nog nooit geweest.
6 nachten appartement met vlucht voor 2 personen voor 899 incl ski/snowboard huur en skipas voor het kleine gebied. (kopen daar altijd voor 2 dagen bij ofzo voor het complete gebied)

Niet slecht volgens mij.
midweek met 6 nachten? Dat is zo goed als een hele week man :P
pi_88356147
ja inderdaad :D
Zondag om 7:15 vliegen
Zaterdag om 14:20 terug.
Das gewoon 6,5 dag boarden :D
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:28:46 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88357842
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef DrukVout het volgende:
ja inderdaad :D
Zondag om 7:15 vliegen
Zaterdag om 14:20 terug.
Das gewoon 6,5 dag boarden :D
Meer dan de meesten in een hele week doen :P
pi_88374442
Heb net een Pantera LX voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken maar nu zijn mijn centjes zo ongeveer op, nog zo'n 120¤ over, en zoek ik nog een leuk setje bindingen. Nu dus de vraag welke bindingen nog wel redelijk stijf zijn maar niet teveel van die prijs hebben meegekregen. Mag uiteraard wel duurder dan die 120 ¤ zijn, dan probeer ik gewoon ergens een leuk 2de handsje op de kop te tikken.

Iemand tips?!
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:26:22 #125
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88374981
Hoe bepaal je de prijs van een 2e hands plank?

Ik wil me capita denk ik weg doen om er iets anders voor te halen. Hij is 1 week gebruikt.

De middelste.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 november 2010 @ 19:32:03 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_88375197
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef KneusTeun het volgende:

Ik wil me capita denk ik weg doen om er iets anders voor te halen. Hij is 1 week gebruikt.

De middelste.
[ afbeelding ]
Mooi board! Heb je meer info? Zoek nog een board.
,,/
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:46:35 #127
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88375699
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Mooi board! Heb je meer info? Zoek nog een board.
The Photo Fetish Series features a lightweight and durable chassis with tons of POP for riding jumps, a set back twin shape, and specialized core profile perfecting progressive freestyle ride-ability.

Key Features of The Capita Photo Fetish 158cm Snowboard:
DS + ENT Entrapped Air Core
Special Blend Fiberglass Configuration with Pre Preg Fiberglass
4 x 2 Inserts
CKY Carbon Kevlar Reinforcements
Sintered 4000 Speed Base
Screened x Die Cut Base Graphic
Sublaminated x Textured Top Sheet Graphics
Full Wrap Around Steel Edges
Sidewall Graphics
Metallic Logo Inlay
pi_88377899
Ik zoek een cable lock...
Ik denk dat de Burton cable lock en Dakine Look lock niet de goeie optie zijn, want je kan dit dunne draad makkelijk doorknippen.
Maar wat voor hebben jullie?
pi_88378240
alle locks hebben hetzelfde dunne draadje. het is ook meer een afschrik middel, als ze hem echt willen hebben dan knippen ze hem sowieso wel door.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:48:22 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88378449
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Rainai het volgende:
Ik denk dat de Burton cable lock en Dakine Look lock niet de goeie optie zijn, want je kan dit dunne draad makkelijk doorknippen.
Ik zelf gebruik het niet, maar die lock is idd meer afschrikken, die polen pakken dan wel een makkelijker board mee.
pi_88379901
Het is inderdaad een afschrikmiddel, ik heb die van dakine (de cool lock).
Hij werkt prima ook op zomervakantie etc. om je tas dicht te houden als je er even niet bij ben.
Maar in de sneeuw ligt het er een beetje aan of ik hem gebruik, in grootte gebieden wel en in kleine gebieden soms als m'n snowboard voor langere tijd uit zicht ligt.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:39:40 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88394127
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Elnett het volgende:
Heb net een Pantera LX voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken maar nu zijn mijn centjes zo ongeveer op, nog zo'n 120¤ over, en zoek ik nog een leuk setje bindingen. Nu dus de vraag welke bindingen nog wel redelijk stijf zijn maar niet teveel van die prijs hebben meegekregen. Mag uiteraard wel duurder dan die 120 ¤ zijn, dan probeer ik gewoon ergens een leuk 2de handsje op de kop te tikken.

Iemand tips?!
Met zo'n plank moet je ook wel een paar stijve bindingen hebben. Anders reageert hij voor geen meter. :P

Maar wat voor schoenen heb je? Dat is ook wel belangrijk als je bindingen koopt. Ivm de pasvorm.

[ Bericht 5% gewijzigd door Komakie op 06-11-2010 09:45:51 ]
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:48:28 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88394237
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef KneusTeun het volgende:

De middelste.
[ afbeelding ]
Wat is 1 keer? 1 week of 1 dag of 1 uur, 1 afdaling :?
En hoe oud?

Als hij er helemaal puntgaaf uit ziet moet je er toch zeker de helft voor terug kunnen krijgen. Altijd op marktplaats iets hoger zetten dan wat je er voor wilt hebben. :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:50:17 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88394264
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat is 1 keer? 1 week of 1 dag of 1 uur, 1 afdaling :?
En hoe oud?

Als hij er helemaal puntgaaf uit ziet moet je er toch zeker de helft voor terug kunnen krijgen. Altijd op marktplaats iets hoger zetten dan wat je er voor wilt hebben. :P
dr staat toch 1 week? zal de prijs is gaan zoeken.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:56:45 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88394352
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Rainai het volgende:
Ik heb er niet 1 maar na vorig jaar Valtho ga ik er nog wel 1 kopen. Sterker nog, ik wil er nog 1 hebben voordat ik eind deze maand daar heen ga.

Ik heb er trouwens wel een keer 1 gehad en je schrikt er inderdaad voornamelijk mensen mee af.

De meeste boards worden sowieso "per ongeluk" gestolen. Hoe veel mensen er ook niet een board huren en dan per ongeluk het verkeerde board meenemen nadat ze s'middags wat gedronken/gegeten hebben. Het gebeurd echt heel vaak.

Ik heb het gehad met een leerling van mij. Ik had toen nog een Burton Triumph van 167 lang.
Laarling was een meisje van 15, 170 groot ofzo.

We hadden wat zitten eten aan het einde van de dag met de hele groep en de meesten ging allemaal naar huis. Zij ging met een vriendinnetje met de lift naar beneden. Kom ik even later buiten, is mijn board weg. Gelukkig zag ik haar board nog staan (stickers en alles erop dus kon bijna niet missen) dus ik had al zo'n idee dat het niet goed kon zijn.
Aangezien zij al met de lift naar beneden was ben ik op haar board (150 dames boardje waarbij mijn tenen 5cm over de rand heen kwamen :') ) naar beneden gespeerd over de zwarte piste en haar net op tijd ingehaald om mijn board terug te krijgen.
Dus ik naar haar toe "je hebt het verkeerde board mee genomen". Kijkt ze naar het board "oh ja, hij leek ineens al zo groot..." Het board is bijna even groot als het meisje |:(

Het kwam allemaal goed, maar zo onnozel zijn mensen. Dat voorkom je wel met een lock.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:57:41 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88394365
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

dr staat toch 1 week? zal de prijs is gaan zoeken.
Oh damn sorry. Het is nog vroeg zat beetje scheef te lezen denk ik :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:38:46 #137
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88395120
Wat je ook kan doen, is om altijd je board naast een nieuwer/mooier/duurder plankje te zetten XD
pi_88395554
Als je in de de februari maand gaat moet je sowieso oppassen. Dan heeft Frankrijk vakantie en dan willen er ook nog weleens wat Algerijnen meekomen. En die pakken alles wat los en vast zit. Heb meegemaakt dat er iemand was die ze ski`s neerzette en paar meter wegliep om de rest van een groep te roepen en dat er al een kerel was die ermee vandoor ging. Busje in en weg zijn ze..die gasten hebben niets te verliezen echt ongelooflijk !
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:17:28 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88401848
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Wat je ook kan doen, is om altijd je board naast een nieuwer/mooier/duurder plankje te zetten XD
Die plank van mij die gestolen is was een plank van anderhalf jaar oud vol krassen en butsen. Dat maakt ze geen zak uit volgens mij.

Hij had natuurlijk wel een mooie print en ik denk dat hij daarom is meegenomen.
pi_88403676
Ik heb zelf ook een kleine lock, ook van dakine en gebruik hem nu al zo'n 5/6 jaar. Overal waar ik mijn board neer zet, zet ik hem vast aan iets samen met het board van mijn vriendin. Beter voorkomen dan genezen!!

Stickers zijn binnengekomen, board ligt bij de douane op Schiphol!!

zaterdag 6 november 2010 @ 16:49:29 #141
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88404416
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine lock, ook van dakine en gebruik hem nu al zo'n 5/6 jaar. Overal waar ik mijn board neer zet, zet ik hem vast aan iets samen met het board van mijn vriendin. Beter voorkomen dan genezen!!

[ afbeelding ]
Benieuwd wat de douane aan invoerrechten gaat berekenen, die shit gaat zo freakin random!

1x een paintball wapen van 200 euro ingevoerd was 100 euro en bij me 2e van 1400 euro was het 50 euro :?
pi_88404665
Afschrikmiddel...dat woord...wil dat zeggen dat de lock voor iedereen opvallend is om de draad te kunnen vinden?
Of ik begrijp het verkeerd wat het inhoudt.
Kan iemand me ff uitleggen...(sorry...ahuum) :?
pi_88405030
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef GenesiZ het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb 1 maand terug ook de Bataleon-stickers mogen ontvangen, maar zote zien zijn de jouwe wat groter dan de mijne. Bij welke shop kreeg je het?
pi_88408550
Vandaag Bond broek gekocht, 189.- voor betaald.

Compound Pant is het type, om precies te zijn, kleur Ash.

http://www.bondsnowboarding.com/compound-pant/

Had nog nooit van Bond gehoord, maar wel een fraai "klein" merk volgens mij. :)
pi_88413123
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Rainai het volgende:
Afschrikmiddel...dat woord...wil dat zeggen dat de lock voor iedereen opvallend is om de draad te kunnen vinden?
Of ik begrijp het verkeerd wat het inhoudt.
Kan iemand me ff uitleggen...(sorry...ahuum) :?
Stel er staat zon leuk persoon met het idee om een board te lenen, nu staat hij bij het rek en ziet bij één van de boardjes een mooi slotje eromheen zitten. Meestal zullen ze dan wel voor een ander board gaan waarvoor ze geen moeite hoeven te doen (ze zijn immers lui omdat ze ook niet willen werken voor een board).
Zelfde geld voor het per ongeluk meenemen van het verkeerde board, als dat board vast zit zal het vast niet van hun zijn.

Heb trouwens ook gehoord dat er soms ook nog op bestelling wordt gejat maar nog nooit meegemaakt.
pi_88413174
Hij is er :9

pi_88413639
Nice! Je ziet het trouwens wel goed dat het een blunt shape is.
pi_88414077
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Stel er staat zon leuk persoon met het idee om een board te lenen, nu staat hij bij het rek en ziet bij één van de boardjes een mooi slotje eromheen zitten. Meestal zullen ze dan wel voor een ander board gaan waarvoor ze geen moeite hoeven te doen (ze zijn immers lui omdat ze ook niet willen werken voor een board).
Zelfde geld voor het per ongeluk meenemen van het verkeerde board, als dat board vast zit zal het vast niet van hun zijn.

Heb trouwens ook gehoord dat er soms ook nog op bestelling wordt gejat maar nog nooit meegemaakt.
Heb wel eens gehoord dat politie inval deed in hotelkamers in Oostenrijk en dat ze letterlijk struikelde over de boards en ski`s..Hele handel blijkbaar. MOFO moeten eens leren werken voor de centen ipv ons beroven! De eerste die ik mijn plank zie stelen krijgt eens ski stok in ze hoofd :P
  zondag 7 november 2010 @ 00:47:36 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88421126
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef Beauregard het volgende:
Vandaag Bond broek gekocht, 189.- voor betaald.

Compound Pant is het type, om precies te zijn, kleur Ash.

http://www.bondsnowboarding.com/compound-pant/

Had nog nooit van Bond gehoord, maar wel een fraai "klein" merk volgens mij. :)
Is (als het goed is) voor het eerst dit jaar in Nederland. Zelfde importeur als oa. Lib Tech/Gnu, Sessions en Dragon :)

Geen idee hoe het zit met duurzaamheid enzo, maar die jongens vertegenwoordigen over het algemeen erg goede kwaliteit dus zal wel goed zitten :)
  zondag 7 november 2010 @ 00:48:03 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88421143
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef bbbb het volgende:
Hij is er :9

[ afbeelding ]
Join the club van de Horsepowers 8-)
  zondag 7 november 2010 @ 02:35:36 #151
117107 MarcoD
.........
pi_88423626
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is (als het goed is) voor het eerst dit jaar in Nederland. Zelfde importeur als oa. Lib Tech/Gnu, Sessions en Dragon :)

Geen idee hoe het zit met duurzaamheid enzo, maar die jongens vertegenwoordigen over het algemeen erg goede kwaliteit dus zal wel goed zitten :)
Zat toevallig vorig jaar naar een jas van Bond te kijken maar toen was het inderdaad nog niet in Nederland (of Europa) te krijgen. Nu geen geld voor een nieuwe jas over dus ik doe het nog maar een tijdje met m'n oude jas :) . Maar er zit wel leuk spul tussen, het is ook CO2 neutraal (recylcled etc.) enzo ben in ieder geval benieuwd naar jou bevindingen van die broek! (@bbbb)

By the way, TJ Schneider (youtube snowboardrealms, toffe filmpjes!!) rijdt met Bond kleding.
  zondag 7 november 2010 @ 02:42:36 #152
117107 MarcoD
.........
pi_88423706
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Join the club van de Horsepowers 8-)
Heb jij trouwens al kennisgemaakt met de Horsepower banana? (wat ik er van lees is het niets anders dan een iets andere topsheet ofzo?)
En een tijdje terug zag ik nog een bericht dat ze weer een nieuwe banana soort hadden bedacht, kan het alleen niet zo snel terugvinden.
  zondag 7 november 2010 @ 09:20:20 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88425206
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:42 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Heb jij trouwens al kennisgemaakt met de Horsepower banana? (wat ik er van lees is het niets anders dan een iets andere topsheet ofzo?)
En een tijdje terug zag ik nog een bericht dat ze weer een nieuwe banana soort hadden bedacht, kan het alleen niet zo snel terugvinden.
Nee eind november komt de ontmaagding :P
Dan gelijk 4 dagen knallen op dat ding.

De HP betekent dat hij iets stijver is en dat hij een andere topsheet heeft inderdaad. Gemaakt van 1 of ander natuurlijk (recycled?) materiaal wat weer beter voor het milieu is blablabla. Zoals elk merk tegenwoordig heeft nu ook Lib Tech een "groen board".

Of hij ook echt stijver is gaan we eind november merken. Jammer genoeg heb ik niet de normale T.Rice om het verschil te testen.
pi_88425474
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ahh, dat! Dankjewel! ^O^
Ok, ik ga ergens in Dec a Januari bij een shop in me buurt langs, welke lock ik ga bestellen.
Zie ik wel.
  zondag 7 november 2010 @ 10:50:19 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88426305
quote:
Op zondag 7 november 2010 09:54 schreef Rainai het volgende:

[..]

Ahh, dat! Dankjewel! ^O^
Ok, ik ga ergens in Dec a Januari bij een shop in me buurt langs, welke lock ik ga bestellen.
Zie ik wel.
Je mag het kettingslot van mijn fietss wel lenen. Dan weet je zeker dat ze hem niet meenemen. Hij is alleen wat lastig mee te nemen. :P

In Gerlos is het voor mij makkelijk aangezien ik dan mijn board in een hok kan neerleggen als ik ga eten. Als ik ergens anders heen ga is dat toch weer anders. Wel een goed plan om zo'n ding te kopen. Ik heb er 1 gehad, maar die is verdwenen.
Het gaat er nou eenmaal om dat ze moeite moeten doen om hem mee te nemen. Verder kun je er weinig aan doen. Over het algemeen werkt het al als je bijvoorbeeld 2 of 3 boards aan elkaar legt. Dan zal iemand hem in ieder geval niet per ongeluk meenemen.
pi_88426548
Ben er achter gekomen dat na 2 jaartjes mijn jas + broek alweer te klein is. Damn, dat ik nu nog groei. Die burton-adidas collectie lijkt me erg gaaf, maar ben benieuwd of het echte boardgear is. Heb geen zin om iets te halen bij de intersport of perry, want die protest shit lijkt iedereen te hebben. Waar vind ik wat meer exclusievere shit?
pi_88428340
Hebben jullie ervaring met een one-suit? Deze van Airblaster lijkt me wel vet :P

pi_88428402
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:02 schreef Flaccid het volgende:
Ben er achter gekomen dat na 2 jaartjes mijn jas + broek alweer te klein is. Damn, dat ik nu nog groei. Die burton-adidas collectie lijkt me erg gaaf, maar ben benieuwd of het echte boardgear is. Heb geen zin om iets te halen bij de intersport of perry, want die protest shit lijkt iedereen te hebben. Waar vind ik wat meer exclusievere shit?
Duijvestijn, Van Bellen, enz, enz. Er zijn aardig wat boardshops, in de OP staan er een aantal met plaatsnamen erbij!
  zondag 7 november 2010 @ 12:51:17 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88429597
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:02 schreef Flaccid het volgende:
Gewoon in een speciaalzaak :?
pi_88429620
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gewoon in een speciaalzaak :?
In Eindhoven is niet al te veel te krijgen.. Dat wordt wsl een weekendje treinen. Gebruik ik mn OV nog eens ;) Ff kijken of ik dan meteen goggles kan scoren.
  zondag 7 november 2010 @ 12:52:06 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88429627
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef GenesiZ het volgende:
Hebben jullie ervaring met een one-suit? Deze van Airblaster lijkt me wel vet :P

[ afbeelding ]
Ik ben er niet zo'n fan van....
Maar ik vind het er gewoon niet mooi uit zien.
De laatste keer dat ik een "one'ie" had was toen ik 5 was ofzo :')
pi_88429826
one-suit is alleen handig als je door 2 meter poeder gaat rijden. Voor de rest zijn er alleen maar nadelen!
pi_88434104
Na 5 jaar skieen ga ik dit jaar snowboarden. Over 2 weken eerst maar eens een dagje testen in Bottrop. Is dat een beetje te doen daar? Of even goed te oefenen dat ik in ieder geval een beetje kan snowboarden?
pi_88435182
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:15 schreef Stansfield het volgende:
Na 5 jaar skieen ga ik dit jaar snowboarden. Over 2 weken eerst maar eens een dagje testen in Bottrop. Is dat een beetje te doen daar? Of even goed te oefenen dat ik in ieder geval een beetje kan snowboarden?
Ik denk dat 1 dagje bottrop niet genoeg is en dat het makkelijkst is om gewoon te gaan lessen. Ik had 10 jaar geskied en ben toen gaan boarden, 1 weekje lessen voor de basics was voor mij voldoende.
  zondag 7 november 2010 @ 15:50:59 #165
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88435445
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef GenesiZ het volgende:

[ afbeelding ]
Ja ik zit er ook over te denken om zo'n suit te halen van analog ofzo.
Lijkt me ideaal! gewoon lekker warm en geen sneeuw in je asscrack _O-
  zondag 7 november 2010 @ 18:17:27 #166
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88440440
Hey,

ik heb weer wat lopen neuzen en die libtech dark series is ook errug vet hoor.
ik denk dat ik toch meer een freestyle boarder ben als ik dacht.
ik wil graag op de pistes wat kleine jumps maken en graag snel kunnen switchen
en wat simpele tricks op de piste zoals draaien op de tip enzo.
waar mogelijk een x off piste de poeder in.
ik dan denk ik ook beter niet voor de custom x gaan maar voor de gewone custom flying V.
is net wat goedkoper als de custom x op internet en is toch net wat speelser.
volgens snowboard reviews is de bataleon goliath een beetje gelijkwaardig en hij is 60 euro goedkoper. De Libtech boards zijn me net wat te duur(Lib Tech Jamie Lynn Phoenix C2BTX).

iemand nog suggesties?
  zondag 7 november 2010 @ 18:25:28 #167
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88440655
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef kupsani het volgende:
Hey,

ik dan denk ik ook beter niet voor de custom x gaan maar voor de gewone custom flying V.
volgens snowboard reviews is de bataleon goliath een beetje gelijkwaardig en hij is 60 euro goedkoper. De Libtech boards zijn me net wat te duur(Lib Tech Jamie Lynn Phoenix C2BTX).

iemand nog suggesties?
Als je beetje licht bent voor je lengte is dat handig!
  zondag 7 november 2010 @ 20:22:50 #168
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88445184
Huh? Ik begrijp je niet. Ik ben 183cm lang en weeg zo'n 81kg
  zondag 7 november 2010 @ 21:41:55 #169
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88450904
Dan heb je een minder groot draagvlak nodig off piste, in mijn tijd dat ik nog 73kg was kon ik op me 1.55 twin nog goed op de poeder.

Daarna dus me capita 1.58 gehaald (eigenlijk een kicker plank)
Nu weeg ik wat meer (rond de 85kg) en wil iets groters.
pi_88455853
Eurogap 3 online te bekijken
http://www.pablo.fi/eurogap/
Wel veel foute Finnen en dito muziek.
pi_88456304
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik denk dat 1 dagje bottrop niet genoeg is en dat het makkelijkst is om gewoon te gaan lessen. Ik had 10 jaar geskied en ben toen gaan boarden, 1 weekje lessen voor de basics was voor mij voldoende.
Ik ga 1 dag naar bottrop om te kijken of het de moeite waard is om aan te beginnen. Want ik heb niet zoveel zin om straks een hele week op mijn kont te zitten om dat het snowboarden gewoon echt niks voor mij is. Dus ik denk dat ik dat in 1 dag wel moet kunnen bepalen toch?
pi_88456640
Waar heb je die respect your elders gedownload, die teaser ziet er zooo vet uit :)
  zondag 7 november 2010 @ 23:16:29 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88457307
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef kupsani het volgende:
Hey,

iemand nog suggesties?
Lib Tech duur :?
  maandag 8 november 2010 @ 09:16:09 #174
324038 kupsani
every day is good day!
pi_88463231
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lib Tech duur :?
eehm ja, ik kan die dark series alleen in amerika vinden voor 666 dollar.
weet jij nog adresjes waar je ze kan halen voor een leuk prijsje?
vrijdag snowworld zoetermeer en zondag naar landgraaf!!
pi_88463887
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:50 schreef JRB het volgende:
Eurogap 3 online te bekijken
http://www.pablo.fi/eurogap/
Wel veel foute Finnen en dito muziek.
haha wat een koning film! Dit soort muziek is lachen haha. Top gun theme erin en Abba en gaan!
  maandag 8 november 2010 @ 10:10:04 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88464450
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:16 schreef kupsani het volgende:

[..]

eehm ja, ik kan die dark series alleen in amerika vinden voor 666 dollar.
weet jij nog adresjes waar je ze kan halen voor een leuk prijsje?
vrijdag snowworld zoetermeer en zondag naar landgraaf!!
De Dark Series is inderdaad prijzig. Maar waarom gelijk weer daar voor gaan?
Een T.Rice is bijna even stijf en 130 euro goedkoper.

trouwens, over het algemeen is Lib Tech goedkoper dan bijvoorbeeld Burton. Jij hebt alleen net weer een dure plank uitgezocht :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Komakie op 08-11-2010 14:18:27 ]
pi_88469045
komakie jij bent fanatiek gerlosganger toch? :P

hoe is de sneeuw daar over het algemeen eind maart?
  maandag 8 november 2010 @ 12:48:00 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88469102
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Salatrel het volgende:
komakie jij bent fanatiek gerlosganger toch? :P

hoe is de sneeuw daar over het algemeen eind maart?
Gerlosganger?

Gerlos is mijn 2de thuis (zo ongeveer letterlijk)

Eind maart is geheel afhankelijk van het jaar. Het ene jaar ligt er bizar veel sneeuw. Het volgende jaar is het prut. Maar het kan nog dik sneeuwen in maart :)
Er ligt altijd nog wel sneeuw, alleen de hoeveelheid verschilt van jaar tot jaar.
pi_88469112
ok :P
  maandag 8 november 2010 @ 13:28:05 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88470478
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
ok :P
Je hebt er geen fuck aan ik weet het.
Maar als we toevallig net een jaar hebben dat er dik sneeuw ligt is het niet erg, maar als je daar zit en het is alleen maar slush ben ik de l*l :P
pi_88470951
haha nouja ga het er gewoon op wagen :P anders is er vast nog wel een barretje open :D
pi_88471263
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

haha wat een koning film! Dit soort muziek is lachen haha. Top gun theme erin en Abba en gaan!
Eigenlijk doet die titel meer aan een of andere pornoflick denken. Muziek is echt lekker fout ja, maar past er vreemd genoeg wel bij.
pi_88473938
Ik ben nu wel plan om eigen boots te kopen. Maar als er natuurlijk een leuke setje met board en bindingen staat zal ik dat denk ik toch meenemen.
Ik zit alleen een beetje dat ik niet weet of ik all Mountain of Freestyler ben.

Ik gok dat ik All Mountain ben. Maar ik ben van plan om dit seizoen een beetje te gaan leren om regular te gaan rijden ipv goofy. En dan uiteindelijk een beetje kunnen switchen.
Je zal mij echt nooit in een half-pipe of een berg vinden. Ik zal meer gewoon de berg af komen en dat het liefst met zo min mogelijk inspanning :P (Ben niet voor niks 100kilo en 1,92lang, oftewel te zwaar :P)
pi_88473959
hebben jullie dat ook wel eens? als je een balletje opgooit voor een mogelijk wintersportvakantie is iedereen razend enthousiast maar als je met een voorstel komt weinig reactie :')
  maandag 8 november 2010 @ 15:22:01 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88474333
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:09 schreef DrukVout het volgende:
Ik ben nu wel plan om eigen boots te kopen. Maar als er natuurlijk een leuke setje met board en bindingen staat zal ik dat denk ik toch meenemen.
Ik zit alleen een beetje dat ik niet weet of ik all Mountain of Freestyler ben.

Ik gok dat ik All Mountain ben. Maar ik ben van plan om dit seizoen een beetje te gaan leren om regular te gaan rijden ipv goofy. En dan uiteindelijk een beetje kunnen switchen.
Je zal mij echt nooit in een half-pipe of een berg vinden. Ik zal meer gewoon de berg af komen en dat het liefst met zo min mogelijk inspanning :P (Ben niet voor niks 100kilo en 1,92lang, oftewel te zwaar :P)
Ik ben 95kg en 1.92m en ik heb geen probleem met een beetje inspanning. ;)

Ik denk All Mountain. Over het algemeen heb je dan een board waar je redelijk switch mee kunt rijden en toch is hij directional. Door hun stijfheid kunnen All mountain boards trouwens ook vaak goed in een half pipe, maar dat ter zijde.
  maandag 8 november 2010 @ 15:23:33 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88474391
quote:
13s.gif Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? als je een balletje opgooit voor een mogelijk wintersportvakantie is iedereen razend enthousiast maar als je met een voorstel komt weinig reactie :')
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat gehad heb toen ik nog met vrienden op vakantie ging :D
In mijn huidige situatie is dat een stuk makkelijker. Als we allebei vrij kunnen krijgen gaan we als we dat willen en we hebben altijd een plek om te slapen.

Ik bof maar met mijn dinnetje O+
pi_88474495
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe vaak ik dat gehad heb toen ik nog met vrienden op vakantie ging :D
In mijn huidige situatie is dat een stuk makkelijker. Als we allebei vrij kunnen krijgen gaan we als we dat willen en we hebben altijd een plek om te slapen.

Ik bof maar met mijn dinnetje O+
*zucht* was het maar zo makkelijk :P
pi_88474664
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben 95kg en 1.92m en ik heb geen probleem met een beetje inspanning. ;)

Ik denk All Mountain. Over het algemeen heb je dan een board waar je redelijk switch mee kunt rijden en toch is hij directional. Door hun stijfheid kunnen All mountain boards trouwens ook vaak goed in een half pipe, maar dat ter zijde.
Thanx!
Ik doe niks aan sport. Dus na 2 dagen boarden is mijn lichaam ook stuk...

Maar hier is het ook hoor. Vrienden willen mee. Ben je een dag op zoek naar iets goedkoopst. Moeten ze er over nadenken en is 500,- teveel (6 nachten, incl skipas/skihuur en vliegtuig....)
Dit jaar waren we dat zat. Dus voor 2 personen gewoon geboekt. Willen ze mee? Dan regelen wij dat wel. Maar ga niet weer weken wachten en dan op het laatste moment de volle mep betalen.
pi_88474868
nieuwe goggles zijn onderweg
  maandag 8 november 2010 @ 15:38:59 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88474912
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

*zucht* was het maar zo makkelijk :P
Ga een seizoen doen in Oostenrijk en ga een beetje na welke ook echt voor het skiën/snowboarden komen en ze vaker willen dan 1 seizoen. Daarna kijk je of haar ouders een beetje geld hebben of dat ze ergens al een huis hebben ofzo. Een beetje leuk eruit zien is ook wel leuk.

En dan ben je er al :P

En onthoud "Van sneeuwballen gooien komt boemsen".
Denk er maar eens over na ;)
pi_88474946
komakiepedia heeft altijd antwoord :P
  maandag 8 november 2010 @ 15:44:50 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88475102
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Salatrel het volgende:
komakiepedia heeft altijd antwoord :P
Alleen als het over snowboarden gaat en je moet toch wat doen als je op je werk zit te vervelen :P

(terwijl er eigenlijk nog zat werk ligt :@
pi_88481685
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alleen als het over snowboarden gaat en je moet toch wat doen als je op je werk zit te vervelen :P

(terwijl er eigenlijk nog zat werk ligt :@
Je was ambtenaar toch? :+
W0ei ?
pi_88484009
ook niet ambtenaren vervelen zich op het werk terwijl ze aan de sneeuw denken :P ik kan het weten want ik ben geen ambtenaar :P
pi_88484335
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je mag het kettingslot van mijn fietss wel lenen. Dan weet je zeker dat ze hem niet meenemen. Hij is alleen wat lastig mee te nemen. :P
[ afbeelding ]

In Gerlos is het voor mij makkelijk aangezien ik dan mijn board in een hok kan neerleggen als ik ga eten. Als ik ergens anders heen ga is dat toch weer anders. Wel een goed plan om zo'n ding te kopen. Ik heb er 1 gehad, maar die is verdwenen.
Het gaat er nou eenmaal om dat ze moeite moeten doen om hem mee te nemen. Verder kun je er weinig aan doen. Over het algemeen werkt het al als je bijvoorbeeld 2 of 3 boards aan elkaar legt. Dan zal iemand hem in ieder geval niet per ongeluk meenemen.
lolbroekkie...!!
Wel, ik ga met 3 vrienden op wintersport. En we zijn ook van plan onze boarden aan elkaar te vastbinden. Dan is er idd weinig kans dat ze gestolen worden.
Bedankt.
  maandag 8 november 2010 @ 19:31:40 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88484421
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Je was ambtenaar toch? :+
Zelfs een ambtenaar moet nog wel eens wat doen op z'n werk ;)
  maandag 8 november 2010 @ 19:31:54 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88484438
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Rainai het volgende:

[..]

lolbroekkie...!!
:*
pi_88486038
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Was ook maar een geintje joh :*
W0ei ?
pi_88490813
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Uit het raam staren bijvoorbeeld :P
pi_88491408
Kom ik even de leuke sfeer hier breken met m'n newbie vraagje..
Vorig jaar voor het eerst (na aantal jaar op ski's gestaan te hebben) gesnowboard en ben toch redelijk enthousiast geworden. Gelukkig staat er al het een en ander gepland aan wintersport dit jaar dus dat zal wel goedkomen :)
Nu heb ik echter vorig jaar gruwelijk mijn pols gekneusd en ben nu toch wel op zoek naar goede protectie voor m'n handen.
Wat zouden jullie als tips geven dat toch binnen een budget valt (niet veel meer dan 60-70¤ als het even kan..)
Nogmaals mijn excuses voor m'n misschien domme vraag, heb al geprobeerd op google iets moois te vinden, maar moet zeggen dat ik niet kan vinden wat het best voor mij zou zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')