Mooi board! Heb je meer info? Zoek nog een board.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe bepaal je de prijs van een 2e hands plank?
Ik wil me capita denk ik weg doen om er iets anders voor te halen. Hij is 1 week gebruikt.
De middelste.
[ afbeelding ]
The Photo Fetish Series features a lightweight and durable chassis with tons of POP for riding jumps, a set back twin shape, and specialized core profile perfecting progressive freestyle ride-ability.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi board! Heb je meer info? Zoek nog een board.
Ik zelf gebruik het niet, maar die lock is idd meer afschrikken, die polen pakken dan wel een makkelijker board mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Rainai het volgende:
Ik zoek een cable lock...
Ik denk dat de Burton cable lock en Dakine Look lock niet de goeie optie zijn, want je kan dit dunne draad makkelijk doorknippen.
Maar wat voor hebben jullie?
Met zo'n plank moet je ook wel een paar stijve bindingen hebben. Anders reageert hij voor geen meter.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Elnett het volgende:
Heb net een Pantera LX voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken maar nu zijn mijn centjes zo ongeveer op, nog zo'n 120¤ over, en zoek ik nog een leuk setje bindingen. Nu dus de vraag welke bindingen nog wel redelijk stijf zijn maar niet teveel van die prijs hebben meegekregen. Mag uiteraard wel duurder dan die 120 ¤ zijn, dan probeer ik gewoon ergens een leuk 2de handsje op de kop te tikken.
Iemand tips?!
Wat is 1 keer? 1 week of 1 dag of 1 uur, 1 afdalingquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe bepaal je de prijs van een 2e hands plank?
Ik wil me capita denk ik weg doen om er iets anders voor te halen. Hij is 1 week gebruikt.
De middelste.
[ afbeelding ]
dr staat toch 1 week? zal de prijs is gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is 1 keer? 1 week of 1 dag of 1 uur, 1 afdaling
En hoe oud?
Als hij er helemaal puntgaaf uit ziet moet je er toch zeker de helft voor terug kunnen krijgen. Altijd op marktplaats iets hoger zetten dan wat je er voor wilt hebben.
Ik heb er niet 1 maar na vorig jaar Valtho ga ik er nog wel 1 kopen. Sterker nog, ik wil er nog 1 hebben voordat ik eind deze maand daar heen ga.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Rainai het volgende:
Ik zoek een cable lock...
Ik denk dat de Burton cable lock en Dakine Look lock niet de goeie optie zijn, want je kan dit dunne draad makkelijk doorknippen.
Maar wat voor hebben jullie?
Oh damn sorry. Het is nog vroeg zat beetje scheef te lezen denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dr staat toch 1 week? zal de prijs is gaan zoeken.
Die plank van mij die gestolen is was een plank van anderhalf jaar oud vol krassen en butsen. Dat maakt ze geen zak uit volgens mij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Wat je ook kan doen, is om altijd je board naast een nieuwer/mooier/duurder plankje te zetten XD
Benieuwd wat de douane aan invoerrechten gaat berekenen, die shit gaat zo freakin random!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine lock, ook van dakine en gebruik hem nu al zo'n 5/6 jaar. Overal waar ik mijn board neer zet, zet ik hem vast aan iets samen met het board van mijn vriendin. Beter voorkomen dan genezen!!
Stickers zijn binnengekomen, board ligt bij de douane op Schiphol!!
[ afbeelding ]
Ik heb 1 maand terug ook de Bataleon-stickers mogen ontvangen, maar zote zien zijn de jouwe wat groter dan de mijne. Bij welke shop kreeg je het?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine lock, ook van dakine en gebruik hem nu al zo'n 5/6 jaar. Overal waar ik mijn board neer zet, zet ik hem vast aan iets samen met het board van mijn vriendin. Beter voorkomen dan genezen!!
Stickers zijn binnengekomen, board ligt bij de douane op Schiphol!!
[ afbeelding ]
Stel er staat zon leuk persoon met het idee om een board te lenen, nu staat hij bij het rek en ziet bij één van de boardjes een mooi slotje eromheen zitten. Meestal zullen ze dan wel voor een ander board gaan waarvoor ze geen moeite hoeven te doen (ze zijn immers lui omdat ze ook niet willen werken voor een board).quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Rainai het volgende:
Afschrikmiddel...dat woord...wil dat zeggen dat de lock voor iedereen opvallend is om de draad te kunnen vinden?
Of ik begrijp het verkeerd wat het inhoudt.
Kan iemand me ff uitleggen...(sorry...ahuum)
Heb wel eens gehoord dat politie inval deed in hotelkamers in Oostenrijk en dat ze letterlijk struikelde over de boards en ski`s..Hele handel blijkbaar. MOFO moeten eens leren werken voor de centen ipv ons beroven! De eerste die ik mijn plank zie stelen krijgt eens ski stok in ze hoofdquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Stel er staat zon leuk persoon met het idee om een board te lenen, nu staat hij bij het rek en ziet bij één van de boardjes een mooi slotje eromheen zitten. Meestal zullen ze dan wel voor een ander board gaan waarvoor ze geen moeite hoeven te doen (ze zijn immers lui omdat ze ook niet willen werken voor een board).
Zelfde geld voor het per ongeluk meenemen van het verkeerde board, als dat board vast zit zal het vast niet van hun zijn.
Heb trouwens ook gehoord dat er soms ook nog op bestelling wordt gejat maar nog nooit meegemaakt.
Is (als het goed is) voor het eerst dit jaar in Nederland. Zelfde importeur als oa. Lib Tech/Gnu, Sessions en Dragonquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef Beauregard het volgende:
Vandaag Bond broek gekocht, 189.- voor betaald.
Compound Pant is het type, om precies te zijn, kleur Ash.
http://www.bondsnowboarding.com/compound-pant/
Had nog nooit van Bond gehoord, maar wel een fraai "klein" merk volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |