Damn die hebben ze vrij weinig afgesprijst. Deden wij het beterquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef GenesiZ het volgende:
Vanbellen heeft nog een SL in de aanbieding, ik heb de laatste large/xlarge gehaald maar ze hebben nog een medium/large!
vanbellen.nl/producten/snowshop-1/bindingen-30/bindingen-aanbiedingen-31/union-258
Nopequote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef kupsani het volgende:
GenesiZ schreef:
Vanbellen heeft nog een SL in de aanbieding, ik heb de laatste large/xlarge gehaald maar ze hebben nog een medium/large!
vanbellen.nl/producten/snowshop-1/bindingen-30/bindingen-aanbiedingen-31/union-258
kan dat een beetje met een 11 schoen???
Thanx!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alle schoenen kunnen wel in elke strapbinding, maar de ene schoen zal er wat lekkerder in de binding zitten dan de ander.
dan weet ik niet wat ze daar onder Large verstaan maat 44 is toch niet echt belachelijk groot.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope
Ik heb (Burtonschoen) maat 11 en ik heb een L/XL nodig
Volgende week vrijdag (12Nov) snowworld zoetermeer @Boardersnight.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:03 schreef JRB het volgende:
Klopt, maar bijna elk bindingmerk heeft rond 10,5 de scheidslijn tussen medium en large liggen.
Wanneer en waar kun je die boards trouwens uittesten?
Voor internationale begrippen hebben wij wel grote voetenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef kupsani het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat ze daar onder Large verstaan maat 44 is toch niet echt belachelijk groot.
maar goed dan gaak op zoek naar wat anders. de korting was idd ook niet erg sterk...
had ik ook, heb nu geen board meer maar wel een honderd of 6-7 om een nieuwe set te kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor internationale begrippen hebben wij wel grote voeten
M/L gaat tot maat 43, L/XL gaat van 42.5 tot aan 48.
Tenminste, bij Union.
Ik snap trouwens niet waarom ze het M/L en L/XL noemen bij de heren en niet gewoon M en L. Bij de dames doen ze dat wel.
Maar je hebt nu toch ook bindingen van Burton? Wat voor maat heb je daar dan van? Ik neem aan L.
De Malolo is vooral leuk als je een vakantie hebt waarbij je alleen maar pistes knalt en veel poeder probeert te pakken. Dingen als switch rijden zijn vrij lastig. Die zou ik in jouw geval zeker niet nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef kupsani het volgende:
[..]
had ik ook, heb nu geen board meer maar wel een honderd of 6-7 om een nieuwe set te kopen.
die bataleon jam 161wide ga ik eens proberen volgende week als ze hem daar hebben.
twijfel toch nog steeds welke ik zal nemen. de burton custom X of toch een x een ander merk.
iemand trouwens ervaring met de burton custom x of met de malolo??
Poeh, lastig. Ik heb een keer in Oz d'Oisains gezeten, naar Alpe d'Huez met een Chalet langs een skipiste, direct van het balkon springen de piste op maar dat is dus Frankrijk. Zelf ga ik dit jaar naar dit chalet, maar daar heb je wellicht niets aan aangezien daar geen uitgaansgelegenheid is (1 bar/restaurant)quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Salatrel het volgende:
afgelopen jaren ben ik meer een frankrijkganger geweest maar voorkeur gaat nu uit naar oostenrijk. zou zomaar een groep van 10 tot 20 man kunnen worden leeftijdcategorie 20 t/m 30+
iemand nog een gebied aan te raden of misschien zelfs een accomodatie waar we met een dergelijke groep terecht kunnen? er zal 's avonds ook nog wat gedronken moeten kunnen worden
Gebieden genoeg in Oostenrijk. Daar kun je niet zo heel erg fout in gaan. Als je wat grotere gebieden neemt is het er altijd wel goed toeven.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Salatrel het volgende:
afgelopen jaren ben ik meer een frankrijkganger geweest maar voorkeur gaat nu uit naar oostenrijk. zou zomaar een groep van 10 tot 20 man kunnen worden leeftijdcategorie 20 t/m 30+
iemand nog een gebied aan te raden of misschien zelfs een accomodatie waar we met een dergelijke groep terecht kunnen? er zal 's avonds ook nog wat gedronken moeten kunnen worden
midweek met 6 nachten? Dat is zo goed als een hele week manquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef DrukVout het volgende:
Gisteren midweek in Avoriaz geboekt. Nog nooit geweest.
6 nachten appartement met vlucht voor 2 personen voor 899 incl ski/snowboard huur en skipas voor het kleine gebied. (kopen daar altijd voor 2 dagen bij ofzo voor het complete gebied)
Niet slecht volgens mij.
Meer dan de meesten in een hele week doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef DrukVout het volgende:
ja inderdaad
Zondag om 7:15 vliegen
Zaterdag om 14:20 terug.
Das gewoon 6,5 dag boarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |