Misschien dat ze vrijblijvend.com/streams.html nog even aan die lijst moeten toevoegen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
dat weet ik maar een subtiele hint naar een kanaalnummer of een pmquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Was bij Agovv al een redelijk goede voetballer, en als je dan ook nog eens in een draaiend elftal terecht komt is het lekker voetballen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Die Chadli is wel on fire ineens.. vorig jaar bij agovv nu dit
Niet alleen dat, maar hij scoort de enige tegen psv en scoort ook in de champions league (geloof ik).. doet ie goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was bij Agovv al een redelijk goede voetballer, en als je dan ook nog eens in een draaiend elftal terecht komt is het lekker voetballen.
Hier wel!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef patrickpsv het volgende:
godveren ik kan nog steeds niks zien
ja dat is wellicht een goed idee!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Misschien dat ze vrijblijvend.com/streams.html nog even aan die lijst moeten toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt goede transfer van Twente.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar hij scoort de enige tegen psv en scoort ook in de champions league (geloof ik).. doet ie goed
Zeker, in tegenstelling tot Jankoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt goede transfer van Twente.
Wat een prutser is dat. Zoals JD al zei ze hadden beter Bas Dost kunnen halen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Zeker, in tegenstelling tot Janko
Oehquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:48 schreef horned_reaper het volgende:
WTF WTRF!!!!!!!!!!!
NAC scoort tegen Groningen in 10 seconden ofzo ! ?
Geen idee, eigen doelpunt in de 2e minuut.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry, ik miste het begin even.
Wat gebeurde er?
Inderdaad, en dan ook nog zo'n irritante trom erbij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ze zijn wel origineel bij Twente, oohoooh Twente oohoooh Twente Twente Enschede, en zo 90min lang.
Dan moet je beter luisteren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ze zijn wel origineel bij Twente, oohoooh Twente oohoooh Twente Twente Enschede, en zo 90min lang.
En niet te vergeten " You never walk alone" in het begin. Want ze hebben dezelfde kleur shirts als LIverpool dus zingen we dat ook maar. En heel soms "Goa stoan aj veur Twente bient", maar dat doen ze niet te vaak omdat iedereen blijft zitten na 1x.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, ook eventjes jalalalalalalala Twente Enschedeeee.
Je komt niet vaak in dat stadion of wel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En niet te vergeten " You never walk alone" in het begin. Want ze hebben dezelfde kleur shirts als LIverpool dus zingen we dat ook maar. En heel soms "Goa stoan aj veur Twente bient", maar dat doen ze niet te vaak omdat iedereen blijft zitten na 1x.
Vaker dan jou denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je komt niet vaak in dat stadion of wel?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En niet te vergeten " You never walk alone" in het begin. Want ze hebben dezelfde kleur shirts als LIverpool dus zingen we dat ook maar. En heel soms "Goa stoan aj veur Twente bient", maar dat doen ze niet te vaak omdat iedereen blijft zitten na 1x.
Aaah ze hebben een nieuwe hit, ze hebben "oooh oooh ooh Blaise Nkufo scoor voor ons een goal" veranderd in wat nieuws.
Nee, Utreg moet 1e staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Smoofie het volgende:
mogen ze wel vaker doen bij Ajax, anyway, twente moet gelijk spelenwil jij ook toch paul, dat Ajax dan straks 1e komt te staan?
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel, hoe vaak ben je afgelopen seizoen geweest?
Gelijkspel dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.
Hehe Jojoortje komt ook nooit bij d'r cluppie ajax hoor hehequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.
Volgens mij is mijn vader jouw vader's baas trouwensquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder, dat jij hier serieus op in gaat![]()
![]()
![]()
.
Waar werkt jou pa, ik denk het niet namelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn vader jouw vader's baas trouwens
Mijn vader is de baas over mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
mijn vader is de baas van de mc donalds
Ze zingen wel gevarieerder, dus dan heb je niet goed geluisterd:quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder, dat jij hier serieus op in gaat![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vader is de baas over mij
Ga er toch verder niet op inquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar werkt jou pa, ik denk het niet namelijk.
Ik wil zijn rol wel overnemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vader is de baas over mij
Kut.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Kopbal van Breuer uit een vrije trap, 1-0.
Nauwelijks echte kansenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef karinaatje1 het volgende:
twente krijgt wel heel veel kansen
Mwahquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef karinaatje1 het volgende:
twente krijgt wel heel veel kansen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hou eens op met die smileys, kleuter!![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is Excelsior alleen de eerste wedstrijd tegen De Graafschap weggespeeld in alle andere wedstrijden hebben ze goed stand gehouden.
Ik ga niet huilen om wat andere clubs doen. Ajax moet gewoon zelf punten pakken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haal a.u.b die Ajax logo weg.
Nu is het wel te merken dat je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen om wat andere clubs doen. Ajax moet gewoon zelf punten pakken.
Ga dan ook niet juichen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen om wat andere clubs doen. Ajax moet gewoon zelf punten pakken.
Moeten ze ook, betekent niet dat je blij moet zijn als een concurrent voor het kampioenschap wintquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken en tjah..... het is een prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef patrickpsv het volgende:
iemand die groningen-nac aan het kijken is en kan zeggen of die wedstrijd de moeite waard is?
Hoezo, zag je mijn tietjes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nu is het wel te merken dat je een vrouw bent.
Wie zegt dat ik blij ben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten ze ook, betekent niet dat je blij moet zijn als een concurrent voor het kampioenschap wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |