belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef karinaatje1 het volgende:
iemand al een live stream voor twente?
Misschien dat ze vrijblijvend.com/streams.html nog even aan die lijst moeten toevoegen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
dat weet ik maar een subtiele hint naar een kanaalnummer of een pmquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Was bij Agovv al een redelijk goede voetballer, en als je dan ook nog eens in een draaiend elftal terecht komt is het lekker voetballen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Die Chadli is wel on fire ineens.. vorig jaar bij agovv nu dit
Niet alleen dat, maar hij scoort de enige tegen psv en scoort ook in de champions league (geloof ik).. doet ie goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was bij Agovv al een redelijk goede voetballer, en als je dan ook nog eens in een draaiend elftal terecht komt is het lekker voetballen.
Hier wel!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef patrickpsv het volgende:
godveren ik kan nog steeds niks zien
ja dat is wellicht een goed idee!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Misschien dat ze vrijblijvend.com/streams.html nog even aan die lijst moeten toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt goede transfer van Twente.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar hij scoort de enige tegen psv en scoort ook in de champions league (geloof ik).. doet ie goed
Zeker, in tegenstelling tot Jankoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt goede transfer van Twente.
Wat een prutser is dat. Zoals JD al zei ze hadden beter Bas Dost kunnen halen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Zeker, in tegenstelling tot Janko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |