Vaker dan jou denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je komt niet vaak in dat stadion of wel?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En niet te vergeten " You never walk alone" in het begin. Want ze hebben dezelfde kleur shirts als LIverpool dus zingen we dat ook maar. En heel soms "Goa stoan aj veur Twente bient", maar dat doen ze niet te vaak omdat iedereen blijft zitten na 1x.
Aaah ze hebben een nieuwe hit, ze hebben "oooh oooh ooh Blaise Nkufo scoor voor ons een goal" veranderd in wat nieuws.
Nee, Utreg moet 1e staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Smoofie het volgende:
mogen ze wel vaker doen bij Ajax, anyway, twente moet gelijk spelenwil jij ook toch paul, dat Ajax dan straks 1e komt te staan?
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel, hoe vaak ben je afgelopen seizoen geweest?
Gelijkspel dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.
Hehe Jojoortje komt ook nooit bij d'r cluppie ajax hoor hehequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer of 15 in het Twente stadion. Mijn vaders baas heeft een skybox bij Twente en zodoende hebben we nog wel eens een seizoenkaart.
Volgens mij is mijn vader jouw vader's baas trouwensquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder, dat jij hier serieus op in gaat![]()
![]()
![]()
.
Waar werkt jou pa, ik denk het niet namelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn vader jouw vader's baas trouwens
Mijn vader is de baas over mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
mijn vader is de baas van de mc donalds
Ze zingen wel gevarieerder, dus dan heb je niet goed geluisterd:quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder, dat jij hier serieus op in gaat![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vader is de baas over mij
Ga er toch verder niet op inquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar werkt jou pa, ik denk het niet namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |