quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Ik loop momenteel stage bij de action in zoeterwoude rijndijk boulevard, het werkt bevalt me heel goed en na mijn stage wil ik gewoon door gaan bij de action, dus fulltime werken.
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigt, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie.
Ik werk in het magazijn, dingen soorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgt. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoord neigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand ander die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Ze zeggen dat de beste paard weleens struikelt.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Khaibar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
en dan nog de kromme zinnen, inderdaad, terug naar je eigen land.
Ik heb alles al verbeterd voordat je met je correcties kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Khaibar komt uit Nederland hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:57 schreef Zwappel het volgende:
Ze hebben je sterk advies gegeven, rot dus maar mooi op naar je eigen land
Sorteer jij ook pallets?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo,
Dus?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb alles al verbeterd voordat je met je correcties kwam.
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:03 schreef ReV66 het volgende:
Vertel eens wat meer over die seksuele intimidatie
AKHBARRRRRquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit een uiterst vermakelijk topic
Khaibar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook in je billetjes?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.
En aan je wangetjes?quote:
En vond je het stiekem lekker, zei je er wat van en wat was zijn reactie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.
Als het door een vrouwelijke collega gebeurde, vond ik het stiekem wel lekker ja, maar desalniettemin is het seksuele intimidatie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef ReV66 het volgende:
[..]
En vond je het stiekem lekker, zei je er wat van en wat was zijn reactie?
Dit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Ik loop momenteel stage bij de action in zoeterwoude rijndijk boulevard, het werkt bevalt me heel goed en na mijn stage wil ik gewoon door gaan bij de action, dus fulltime werken.
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigd, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie. Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. Een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgd. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik ben echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoordneigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand anders die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Ze zeggen dat het beste paard weleens struikelt.
Khaibar
Maar ik word heel moeilijk aangenomen, omdat ik 5 jaar in de gevangenis zat. Dus ben beetje bang om dit op te geven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:35 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Dit.
Zoek een andere stage en opeens zie je het leven weer helemaal zitten
Maar als je zelfmoordneigingen krijgt... Achja, ga gezellig in de kantine van de bajes werkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar ik word heel moeilijk aangenomen, omdat ik 5 jaar in de gevangenis zat. Dus ben beetje bang om dit op te geven.
Waarom moest ik hier nou niet om lachenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Michhas het volgende:
TS pest kleine kinderen, door zich voor te doen als sinterklaas. Hij pakt de wortelen wel uit hun schoentjes, anders heeft hij geen vreten. Maar ipv cadeautjes in de schoen te doen, poept hij erinEN HIJ VEEGT ZIJN BILLEN NIET EENS AF DAARNA!
![]()
Niet lief TS, niet lief!
Neu, maar aangezien dit een verzonnen topic is geeft dat mij het recht om te baggeren en domme reacties te postenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier nou niet om lachen
Jij hebt trouwens veel waardevolle tips gegeven in dit topic he michhas maat
Nu je het zegt... Ts is gewoon pedo!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, maar aangezien dit een verzonnen topic is geeft dat mij het recht om te baggeren en domme reacties te posten
Ik moest stiekem toch even lachen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:54 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik moest stiekem toch even lachen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:54 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ts is gewoon pedo!
Hij zei toch dit is verzonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
FoolWithMokey, ik zie jou wel vaker posten hier. Vrij serieus allemaal. Is dit net zo serieus als je andere topics en posts? Want dan zou ik een schopje naar R&P voorstellen. Het klinkt namelijk niet echt leuk dit.
[/serieuzepanzermauspost]
Omdat je een kuttopic maakt met geloofwaardigheidsfactor 0 en omdat je zieltjes wilt winnen en die lok je naar je huis en dan verkracht je zequote:
Ik was gister naar Jackass 3D, was vet ik raad het echt aan. Vooral met dat vliegtuig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:58 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Omdat je een kuttopic maakt met geloofwaardigheidsfactor 0 en omdat je zieltjes wilt winnen en die lok je naar je huis en dan verkracht je ze![]()
Cool man.. Had je nog popcorn gegeten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik was gister naar Jackass 3D, was vet ik raad het echt aan. Vooral met dat vliegtuig.
Jawel. Bij chicks en mensen met problemen laat ik mijn facade vallen en ben ik behulpzaam als possiebel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onmogelijk, dit kan gewoonweg niet
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel. Bij chicks en mensen met problemen laat ik mijn facade vallen en ben ik behulpzaam als possiebel.
Nee ik had gezouten pitjes gekocht bij de C1000, en na de film lag er allemaal schillen op de grond, en toen moesten we het opruimen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cool man.. Had je nog popcorn gegeten?
ik toevallig ook. Ik had popcorn en dat had ik op de grond laten vallen en toen was de helft eruitquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik was gister naar Jackass 3D, was vet ik raad het echt aan. Vooral met dat vliegtuig.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee ik had gezouten pitjes gekocht bij de C1000, en na de film lag er allemaal schillen op de grond, en toen moesten we het opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
Collega's uitdagen als ze doen alsof ze je willen neersteken, net zolang tot ze het doen en dan zeggen dat je er toch niets van voelt en dat ze als mietjes steken, totdat je leeggebloed bent en dood. Heb je bewezen dat je geen mietje bent zoals je collega's en kan je familie de werkgever aanklagen en geld eisen, laat je nog wat leuks voor hen achter ook. En als je collega's te zwak blijken te zijn om je echt aan te vallen dan heb je iedereen laten zien wat voor mietjes het zijn. Echt, win-win jeweetzquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgd. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Soms heb ik zelfmoordneigingen.
quote:
je collega´s hebben wel humor zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigd, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie. Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. Een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgd. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik ben echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoordneigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand anders die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Khaibar
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef chroestjov het volgende:
Staat er ook wel eens een brandend kruis in het magazijn? Want dan weet ik misschien met welk fenomeen TS te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
xDDquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:24 schreef Farmir het volgende:
Hoe ziek ben je in je hoofd dat je zoiets verzint:P
Geweldig!
Whahha jij hebt geniale collega's, hier ging ik kapotquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende: Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Het is niet zozeer de kwestie van kiezen... Er valt namelijk niet te kiezen, want dan moet je twee opties hebben. Nu zie ik er maar 1.quote:
I see what i did there.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Khaibar
Tuurlijk. Dan kunnen ze mooi het beste paard laten struikelen.quote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Jongens ik ben net erachter gekomen dat een van mijn collega's ook een fokker is. Hij pest mij altijd om mijn taalfouten enzo.
Mag ik hier linken naar zijn account?
Trollquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Khaibar
Dit dusquote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Epic_BreakDancer het volgende:
serves you just right!![]()
![]()
![]()
envoor je collega's
BAHAHAHAquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Khaibar
quote:
Jij bent wel erg dom hè?quote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef Junkie8 het volgende:
ga je bij de halalslager werken, of opgekankerd naar je eigen land.
MENSEN PROBEREN GEWOON TE HELPEN EN JIJ MAAKT DIE MENSEN HIER AFquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Snap niet dat mensen hier (serieus) op in gaan
Nou breekt mij toch werkelijk waar de klomp, ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MENSEN PROBEREN GEWOON TE HELPEN EN JIJ MAAKT DIE MENSEN HIER AF
Hahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 03:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen die niet geloven dat ik dit geschreven heb
Yalla hou je mondddddd of moet je klappen swaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 04:22 schreef kerstmis het volgende:
walla wat is dit voor topic eindelijk iemand die hetzelfde als ik meemaak geweldig laten we een bond oprichten ik zweer
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:38 schreef jaronsch het volgende:
Je moet gewoon leren voor jezelf op te komen.
edit: oh is nep. Ik hoop dat je alsnog gepest wordt.
Hallo allemaal,
Khaibar
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan.
Dat het hele zuidelijk halfrond er rondloopt is geen geheim. Op australie na.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:54 schreef Aestivate het volgende:
Stagelopen bij de action.Iedereen weet dat de action een schaduwbedrijf is voor een groot Europees terroristisch netwerk.
Waarom zet je dat neer? Ik ben geen moslim, ik loop met mijn schoenen door de moskee heen met een vrouw in bikini om de arm. Onreine zwijn ben ikquote:
Omdat het toevallig onder Ctrl+V stondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom zet je dat neer? Ik ben geen moslim, ik loop met mijn schoenen door de moskee heen met een vrouw in bikini om de arm. Onreine zwijn ben ik![]()
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Farmir het volgende:
Ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan. Ik zit er aan te denken om een mes mee tenemen naar school, zodat ze wel moeten ophouden maar ik durf dat ook niet zo goed.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Farmir het volgende:
Ik wordt ook weleens gepest.
Alleen niet op mijn werk, ik zit nu op het mbo eerste jaar en dat is heel anders dan het vmbo hier.
Gelukkig ging ik naar een opleiding, waar ik op de eerste dag een jongen van mijn vmbo dat ook ging doen. Ik had dus gelukkig iemand waarmee ik kon optrekken en voelde me dus niet zo onzeker meer. Maar hij kende ook andere jongens, en gelukkig gingen we samen daar praten enzo. Maar die jongens zijn zo vreemd, ze zijn een beetje van die jongens waar je normaal ruim om heen loopt. Met van die bontkragen enzo, maar waren verder wel heel aardig.
Alleen dachten ze niet zo over mij...
Na de eerste week een beetje verkent te hebben gingen ze achter mij aan jagen op hun scooters en dan expres voor mij rijden zodat ik al die uitlaatgassen binnen kreeg. Ook remden ze plotseling voor mij zo dat ik moest uitwijken met mijn fiets en viel op de stoeprand. Toen had ik schaafwonden enzo en begon het te bloeden en reden zij snel weg.
Een andere keer in de pauze zat ik met wat anderen toen zij én die jongen (jeroen) van mijn oude school bij mij kwamen en mij beetje begonnen te duwen enzo. Uit het niets pakte een mij bij mijn nek vast en trok me mee richting de wc. Toen stopten ze me in een hokje en gooiden vanuit het andere hokje allemaal water over me heen en ook dus over mijn schoolspullen.
Ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan. Ik zit er aan te denken om een mes mee tenemen naar school, zodat ze wel moeten ophouden maar ik durf dat ook niet zo goed.
Heeft iemand hier ervaring mee? en weet hoe je er mee om moet gaan?
Maar er staan detectie poortjes bij de ingang, ben bang dat ze zullen merken dat ik hem dan draag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Lees het wel in de krant, ok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |