Ja ik vond het lief als kleine kindjes het deden maar op een gegeven moment waren er steeds grote kinderen (sommige al van de middelbare) die hun liedjes afraffelden en heel gierig waren (tig buurten langs voor snoepquote:
ja met popcorn.quote:
Hmmmmm. Niet zo'n heel erg goed geschreven stuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:33 schreef Merel het volgende:
B. Brussen: FOK.nl, de onbestraalbare tumor van het internet
Oh greatEven lezen.
Had je er wel een 8tje van gemaakt? En als het goed is moet je hem zo diep doen dat je er niets meer van voelt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook niet ambitieus. Wel ben ik best trots op mezelf dat ik de stap naar de lerarenopleiding heb durven maken. En door de breuk met m'n ex ben ik ook gaan inzien dat ik mezelf ook prima red.
Waarschijnlijk tmi, maar ik heb net m'n eerste NuvaRing ingebracht. Wat een groot ding!. Hoop in ieder geval ontzettend dat ik er tegen kan.
Heb jij ook nu je er eenmaal zit, dat je ineens ook andere dingen gaat bedenken die je zou kunnen doen als je weer thuis bent? Onder het motto "als ik dit kan, dan kan dat ook"?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen: ik had niet zozeer gedacht dat ik het zou durven en ook nog leuk zou vindenIk ben veelal nogal van het thuis hangen met vriendje en/of vrienden, ik doe niet zoveel spannende dingen
Ik bedenk wel eens dingen die ik wil doen maar die stel ik dan uit tot in het oneindige! Maar nu zit ik hier toch al een tijdje
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook niet ambitieus. Wel ben ik best trots op mezelf dat ik de stap naar de lerarenopleiding heb durven maken. En door de breuk met m'n ex ben ik ook gaan inzien dat ik mezelf ook prima red.
Waarschijnlijk tmi, maar ik heb net m'n eerste NuvaRing ingebracht. Wat een groot ding!. Hoop in ieder geval ontzettend dat ik er tegen kan.
Nogal niet nee! Zal wel zo'n zondagmiddagoprisping zijn. Maar moet er toch van glimlachenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm. Niet zo'n heel erg goed geschreven stuk.
lolwutquote:
Ik heb geprobeerd er een achtje van te maken, maar hij sprong steeds terug. Ik ben niet sterk genoeg voor de NuvaRing.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je er wel een 8tje van gemaakt? En als het goed is moet je hem zo diep doen dat je er niets meer van voelt!
Ja een beetje! Zo van: nou, schijnbaar kan ik best sociaal doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook nu je er eenmaal zit, dat je ineens ook andere dingen gaat bedenken die je zou kunnen doen als je weer thuis bent? Onder het motto "als ik dit kan, dan kan dat ook"?
Ik heb dat zelfs al omdat ik in mn eentje woonquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook nu je er eenmaal zit, dat je ineens ook andere dingen gaat bedenken die je zou kunnen doen als je weer thuis bent? Onder het motto "als ik dit kan, dan kan dat ook"?
Bij mij was het ook meer een 0.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:41 schreef -marz- het volgende:
[..]
lolwut![]()
Een achtje? Dat deed ik nooit heurbij mij bleek dat ding een libidokiller btw
Of een rijke vent!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Merel het volgende:
En over ambitie... Ik vind dat ik meer zou moeten nadenken over wat ik nu echt wil en waar ik gelukkig van word. Maar in plaats daarvan laat ik me snel meeslepen door die hele ik-moet-carrière-maken-ratrace. Ik ben er nog niet helemaal uit, want aan de ene kant zijn er banen waar ik waarschijnlijk heel gelukkig van zou worden maar dan minder mee verdien, aan de andere kant ben ik gewoon zo materialistisch dat ik een bepaald inkomen nodig hebben om dingen te kunnen doen waar ik blij van wordGeld is niet alles, maar van een droombaan zonder inkomn word ik ook niet gelukkig. Ik moet dus ergens ooit nog de middenweg zien te vinden.
Hahaha, ik had dat in Groningen, dat is nog meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Toen ik net op mezelf woonde voelde ik me ook helemaal Queen Of Teh Citeeeh!!![]()
Maar dat was gewoon in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |