abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88180483
Shit er is deze maand huur overgemaakt aan de huisbaas, terwijl dat ip niet meer hoeft! Hoop dat ie het terug gaat storten!
Weet iemand of je de maand van het behalen van je diploma nog stufi krijgt?
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:35:11 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88180510
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Echt? Ik de hele basisschooltijd! :o
Ja ik vond het lief als kleine kindjes het deden maar op een gegeven moment waren er steeds grote kinderen (sommige al van de middelbare) die hun liedjes afraffelden en heel gierig waren (tig buurten langs voor snoep :')). Dus ik vond dat stom en vond dat ik na mn 7e wel groot genoeg was :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88180576
Zo Uniek heb jij een hele kip gegeten :D :P
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:37:31 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88180582
Meneer is vrij als het 11 nov. is.. hij doet de deur maar open... Hij heeft kinderen (heel bewust) en ik heel bewust niet dus dan mag ie ook met andermans kinderen bemoeien :D
Zie er wel tegenop als 1 van zijn kinderen vader wordt :o Word ik oma :P :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88180608
Zo, even 7 pagina's erbij!

Lijstje:

O: melk en special k
L: 2 broodjes groene pesto met kipfilet
S: 45 min Wii (15 aerobics - 15 spieren - 15 yoga = - 176 kcal)
D: prei, paprika, rode uit, kip en zilvervlies rijst

Dat was het tot nu toe. Niet definitief.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:38:30 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88180612
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:37 schreef -marz- het volgende:
Zo Uniek heb jij een hele kip gegeten :D :P
ja met popcorn.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88180622
Ik ben ook niet ambitieus. Wel ben ik best trots op mezelf dat ik de stap naar de lerarenopleiding heb durven maken. En door de breuk met m'n ex ben ik ook gaan inzien dat ik mezelf ook prima red.

Waarschijnlijk tmi, maar ik heb net m'n eerste NuvaRing ingebracht. Wat een groot ding! :o. Hoop in ieder geval ontzettend dat ik er tegen kan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88180629
quote:
Hmmmmm. Niet zo'n heel erg goed geschreven stuk.
pi_88180650
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook niet ambitieus. Wel ben ik best trots op mezelf dat ik de stap naar de lerarenopleiding heb durven maken. En door de breuk met m'n ex ben ik ook gaan inzien dat ik mezelf ook prima red.

Waarschijnlijk tmi, maar ik heb net m'n eerste NuvaRing ingebracht. Wat een groot ding! :o. Hoop in ieder geval ontzettend dat ik er tegen kan.
Had je er wel een 8tje van gemaakt? En als het goed is moet je hem zo diep doen dat je er niets meer van voelt!
pi_88180657
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja laat ik het zo zeggen: ik had niet zozeer gedacht dat ik het zou durven en ook nog leuk zou vinden :P Ik ben veelal nogal van het thuis hangen met vriendje en/of vrienden, ik doe niet zoveel spannende dingen :+ Ik bedenk wel eens dingen die ik wil doen maar die stel ik dan uit tot in het oneindige! Maar nu zit ik hier toch al een tijdje :P
Heb jij ook nu je er eenmaal zit, dat je ineens ook andere dingen gaat bedenken die je zou kunnen doen als je weer thuis bent? Onder het motto "als ik dit kan, dan kan dat ook"? :)
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:40:25 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88180667
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

^O^ fijn toch, als je nog positiefs uit die ellende hebt gehaald!

En ik duim voor je!
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:40:50 #237
331 Merel
Be here now.
pi_88180676
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmm. Niet zo'n heel erg goed geschreven stuk.
Nogal niet nee! Zal wel zo'n zondagmiddagoprisping zijn. Maar moet er toch van glimlachen ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88180683
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja met popcorn.
lolwut :?

Een achtje? Dat deed ik nooit heur :P bij mij bleek dat ding een libidokiller btw
pi_88180737
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Had je er wel een 8tje van gemaakt? En als het goed is moet je hem zo diep doen dat je er niets meer van voelt!
Ik heb geprobeerd er een achtje van te maken, maar hij sprong steeds terug. Ik ben niet sterk genoeg voor de NuvaRing. :'). Ik voel 'm niet zitten, tho.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:43:37 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88180752
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb jij ook nu je er eenmaal zit, dat je ineens ook andere dingen gaat bedenken die je zou kunnen doen als je weer thuis bent? Onder het motto "als ik dit kan, dan kan dat ook"? :)
Ja een beetje! Zo van: nou, schijnbaar kan ik best sociaal doen >:O En in mn upje naar huis lopen in het donker door straten bezaaid met dronken malloten is ook no biggy. En er waren nog wel wat dingen dacht ik maar ik ben het even kwijt :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:45:16 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88180811
Zo, ik heb ravioli en tiramusi besteld (die laatste was heel mooi gepresenteerd op een bordje - ben benieuwd of het ook zo bij mij aan komt :+). Ik moet toch voorkomen dat ik een lollypop word :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_88180837
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb dat zelfs al omdat ik in mn eentje woon _O-. Zo van "oh als ik in Amsterdam mezelf kan redden, dan kan ik ook best alleen op vakantie en alleen in het buitenland wonen". Komende week ga ik de eerste stap zetten richting masterproject in het buitenland :X. En dat had ik nooit gedaan zonder inspiratie van de slankies hier! Serieus, bewondering voor al die internationale avonturen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:46:59 #243
331 Merel
Be here now.
pi_88180868
En over ambitie... Ik vind dat ik meer zou moeten nadenken over wat ik nu echt wil en waar ik gelukkig van word. Maar in plaats daarvan laat ik me snel meeslepen door die hele ik-moet-carrière-maken-ratrace. Ik ben er nog niet helemaal uit, want aan de ene kant zijn er banen waar ik waarschijnlijk heel gelukkig van zou worden maar dan minder mee verdien, aan de andere kant ben ik gewoon zo materialistisch dat ik een bepaald inkomen nodig hebben om dingen te kunnen doen waar ik blij van word :P Geld is niet alles, maar van een droombaan zonder inkomn word ik ook niet gelukkig. Ik moet dus ergens ooit nog de middenweg zien te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88180896
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel :P (Boston en NY *O* )
Oeh Boston, daar ben ik net 3 weken geweest O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88180911
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

lolwut :?

Een achtje? Dat deed ik nooit heur :P bij mij bleek dat ding een libidokiller btw
Bij mij was het ook meer een 0. :P

Chico: ik heb ook nog steeds weleens als ik boodschappen doe of de was doe ofzo ineens zo'n moment van "wow, ik doe dit gewoon allemaal zelf". :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88180920
Toen ik net op mezelf woonde voelde ik me ook helemaal Queen Of Teh Citeeeh!! :7

Maar dat was gewoon in Utrecht. :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:49:20 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88180950
En ik ben blij dat ik de stap heb genomen om naar Den Haag te gaan en toch iets te proberen wat ik eigenlijk heel eng vond. En als ik onverhoopt toch faal, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en vraag ik me de rest van m'n leven niet af of het gelukt zou zijn ^O^. Avonturen aangaan ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_88180963
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Merel het volgende:
En over ambitie... Ik vind dat ik meer zou moeten nadenken over wat ik nu echt wil en waar ik gelukkig van word. Maar in plaats daarvan laat ik me snel meeslepen door die hele ik-moet-carrière-maken-ratrace. Ik ben er nog niet helemaal uit, want aan de ene kant zijn er banen waar ik waarschijnlijk heel gelukkig van zou worden maar dan minder mee verdien, aan de andere kant ben ik gewoon zo materialistisch dat ik een bepaald inkomen nodig hebben om dingen te kunnen doen waar ik blij van word :P Geld is niet alles, maar van een droombaan zonder inkomn word ik ook niet gelukkig. Ik moet dus ergens ooit nog de middenweg zien te vinden.
Of een rijke vent!
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:49:47 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88180968
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Toen ik net op mezelf woonde voelde ik me ook helemaal Queen Of Teh Citeeeh!! :7

Maar dat was gewoon in Utrecht. :+
Hahaha, ik had dat in Groningen, dat is nog meer :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:50:30 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88180995
Mijn moeder riep altijd dat ik maar een vrouw moest zoeken die alles al had: huis, auto etc, want dat was lekker makkelijk :'). Ja zo werkt het - bij mij iig - dus niet :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')