abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:16:42 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88179943
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij maar gelukkig bent met jouw leven, toch?

Er was een topic hier op fok! en ik weet niet meer helemaal precies hoe het ging, maar als ik me goed herinner kon je kiezen uit 100.000 euro krijgen en dat de rest van het land 50.000 euro kreeg, of je kon kiezen voor 1.000.000 en dat de anderen dan 2.000.000 hadden. Echt heel veel mensen kozen voor het eerste en daar snap ik dan echt niets van. Want die hebben dus het liefst meer geld dan een ander. Echt voor mij onbegrijpelijk. Maar misschien ben ik te individualistisch?
Welnee... je misgunt een ander zijn geluk gewoon niet, zoals die anderen doen ;)
Schijnbaar kan een groot deel van de FOKkers pas gelukkig zijn als anderen armer/slechter af/ongelukkiger zijn..

Ik heb zojuist een kleine 6km hardgelopen en daar ben ik eigenlijk ook heel gelukkig van geworden O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:17:35 #202
331 Merel
Be here now.
pi_88179973
Ik denk wel dat je door soms te kijken naar wat anderen hebben/doen op ideeën gebracht kunt worden over dingen waar je anders nooit aan gedacht had omdat je niet wist dat het bestond. Zo vind ik het achteraf heel jammer dat ik tijdens m'n studie niet naar het buitenland ben geweest. Maar niemand in mijn omgeving deed dat, dus het kwam niet eens in me op dat het kón. En toen ik later hoorde van nieuwe mensen dat zij zoiets wel hadden gedaan, heb ik echt wel even gedacht "shit, dat had ik ook wel gewild!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88180028
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Merel het volgende:
Ik denk wel dat je door soms te kijken naar wat anderen hebben/doen op ideeën gebracht kunt worden over dingen waar je anders nooit aan gedacht had omdat je niet wist dat het bestond. Zo vind ik het achteraf heel jammer dat ik tijdens m'n studie niet naar het buitenland ben geweest. Maar niemand in mijn omgeving deed dat, dus het kwam niet eens in me op dat het kón. En toen ik later hoorde van nieuwe mensen dat zij zoiets wel hadden gedaan, heb ik echt wel even gedacht "shit, dat had ik ook wel gewild!"
Maar dat is niet echt met afgunst of spot naar mensen kijken, toch? Ideeën op doen kan nooit zoveel kwaad! Anders was ik vorig jaar niet naar Kenia geweest, denk ik. En sowieso dacht ik vroeger ook nooit dat ik naar Thailand en Vietnam zou kúnnen gaan. Dus dat is tof! O+

En in je eentje een huis kopen ook! Be proud! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:19:35 #204
277802 _Calimero_
pi_88180037
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O ja, zo denk ik van mezelf altijd dat ik dom ben en ik spiegel me dus inderdaad alleen maar naar universitair geschoolde mensen. Wat ik ook had kunnen doen met m'n VWO, maar dacht toch altijd dat ik de universiteit niet aan zou kunnen.
Je zou ook bewijs kunnen zoeken dat je wél slim bent (ik zou nu al een aantal dingen kunnen noemen, te beginnen met dat gemiddeld nederland ook geen VWO heeft gedaan... ;)

Nog een :* voor Merel
en een *O* voor GB die naar Vietnam gaat! SUPERGAAF land vond ik dat! Wel oppassen met dingen kopen en laten verzenden--> beter verzend je het zelf, anders zie je het wellicht nooit meer terug (ik had een heel mooi schilderij laten maken én een winterjas op maat..)
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:19:41 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88180042
Ik heb serieus geen dromen ofzo...
Heb geld om te doen wat ik wil (nou ja, bij wijze van..) maar wil helemaal niet naar een ver land, wil geen kind, wil geen groter huis (waarom, alleen meer schoonmaken), geen mooiere auto (why?), geen dolce and dingus...

Als je iets niet kan dan wil je het des te meer, denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88180051
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je bedoelt niet mij toch? :o Cali wel :Y
Ja die 8-)
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:21:46 #207
277802 _Calimero_
pi_88180099
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb net een nieuwe bril dus het is slechts een kwestie van tijd.
Een goed begin is het halve werk!

Ik ga douchen en eten kopen voordat vriendje weer terug is :)
Dag slankerds!
pi_88180151
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je zou ook bewijs kunnen zoeken dat je wél slim bent (ik zou nu al een aantal dingen kunnen noemen, te beginnen met dat gemiddeld nederland ook geen VWO heeft gedaan... ;)

Nog een :* voor Merel
en een *O* voor GB die naar Vietnam gaat! SUPERGAAF land vond ik dat! Wel oppassen met dingen kopen en laten verzenden--> beter verzend je het zelf, anders zie je het wellicht nooit meer terug (ik had een heel mooi schilderij laten maken én een winterjas op maat..)
Ja, is ook wel zo. Maar als ik me vergelijk met collega's die dingen minder snel oppakken vind ik me zelf te arrogant :P Working on it! 8-)

Oh, en dat zou ik sowieso niet doen, mits ik het geld op zich wel zou kunnen missen. Ik heb in Thailand nog een broek op maat laten maken :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:24:47 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88180180
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je bedoelt niet mij toch? :o Cali wel :Y

Tink: ik vind het ook wel tof! Vooral ook omdat ik mezelf nooit als een avontuurlijk mens heb gezien, maar schijnbaar kan ik dit allemaal best!
Tuurlijk kan je dat! :D Dat je er ooit aan getwijfeld hebt :o Ik twijfel eigenlijk nooit aan jullie. Zelden zoveel intelligente en verantwoordelijke types bij elkaar gezien als in dit topic :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:25:26 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88180193
Ik heb dus geen eten, de super is al dicht en ik wil eten bestellen, maar ik weet niet wat :'). Weet iemand hier een goed bezorgrestaurant in Den Haag? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88180204
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je dat! :D Dat je er ooit aan getwijfeld hebt :o Ik twijfel eigenlijk nooit aan jullie. Zelden zoveel intelligente en verantwoordelijke types bij elkaar gezien als in dit topic :D
:Y en ambitieuze, bedacht ik net :)

In vergelijking met mij iig. Ik dacht ik doe ook eens vergelijken :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:28:46 #212
236335 neen
schone schijn
pi_88180289
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb zojuist een kleine 6km hardgelopen en daar ben ik eigenlijk ook heel gelukkig van geworden O+
^O^
het lijkt niet wat het is
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:28:49 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88180292
Heb net een vreselijke D achter de kiezen: zo#n bak met verschillende soorten zoutjes :') Wel gedeeld met de mini's,maar toch.
Die zijn trouwens heel verdrietig dat ze van mijn niet langs de deuren mogen vandaag. ' Want iedereen gaat :Y ''. Amenooitniet, 2 kinderen van 6 en 7 in het donker langs de deuren. Alleen }:| Of met verkeerde vriendjes die vuurwerk gooien }:|
Dus heb ik ze hoofd snoepjes gemaakt. Mogen ze ieder kind dat langs komt heel veel snoep geven. Er is alleen nog geen kind langsgeweest :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:28:57 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88180294
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nouja laat ik het zo zeggen: ik had niet zozeer gedacht dat ik het zou durven en ook nog leuk zou vinden :P Ik ben veelal nogal van het thuis hangen met vriendje en/of vrienden, ik doe niet zoveel spannende dingen :+ Ik bedenk wel eens dingen die ik wil doen maar die stel ik dan uit tot in het oneindige! Maar nu zit ik hier toch al een tijdje :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88180297
Ik ben ook niet ambitieus hoor, Marz. Daar ben ik te lui voor. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen die me gelukkig maken, met zo weinig mogelijk investering.

Nou ja, dat kan je ook een ambitie noemen. :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:30:45 #216
331 Merel
Be here now.
pi_88180345
Als ik na het verhuizen nog geld over heb, ga ik ook een verre reis maken. Dus toch maar proberen een beetje zuinig te doen :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88180352
In die zin ben ik ook ambitieus ja 8-)
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:31:14 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88180371
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook niet ambitieus hoor, Marz. Daar ben ik te lui voor. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen die me gelukkig maken, met zo weinig mogelijk investering.

Dat is zeker een ambitie, en een ambitie die ik ook ambieer! :+

Ik moet mn streberigheid een beetje laten varen (niet volledig maar wel een beetje :+ ). Lukt op zich al redelijk! :Y

Tink: oh kan je niet met ze mee dan? Dat deed mijn mamma ook met Sint Maarten. Die heb ik gelopen tot ik 7 was ofzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88180382
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef conleche het volgende:

luiheid-boks :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:32:17 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88180409
Hardop meezingen met Bon Jovi's Always love you en nu Bryan Adams' Everything I do..... O+

Heb een cdtje opstaan dat ik heb gebrand toen ik vreselijk (onbeantwoord) verliefd was op een studiegenoot :')
pi_88180419
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is zeker een ambitie, en een ambitie die ik ook ambieer! :+

Ik moet mn streberigheid een beetje laten varen (niet volledig maar wel een beetje :+ ). Lukt op zich al redelijk! :Y

Tink: oh kan je niet met ze mee dan? Dat deed mijn mamma ook met Sint Maarten. Die heb ik gelopen tot ik 7 was ofzo.
Echt? Ik de hele basisschooltijd! :o
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:14 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88180441
Tink, ik zou daar ook niet happig op zijn, maar het is natuurlijk ook niet cool als je meegaat he :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:38 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88180449
In Enschede werd geen halloween of sint maarten gelopen ;(
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:38 #224
331 Merel
Be here now.
pi_88180450
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:49 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88180460
lijst:
3 tarwebolletjes met beleg
2 appel
1 peer
1 sinaasappel
halve blok chocolade
1 hele kip
100 gr popcorn
2 mini krentenbollen
bak kwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')