![Schermafbeelding-2010-10-31-om-16.05.45-400x159.png]()
quote:
“ Bert Brussen? Twittert dat FOK! een verzamelplaats is voor randdebielen of zoiets. Dat deed hij naar aanleiding van onze melding, gisteravond, dat Harry Mulisch was overleden. Die melding van ons bleek vandaag volkomen juist te zijn. Ik heb nog geen excuustweet gezien. Het valt mij op dat Brussen ons geen stel achterlijke idioten vond, toen ik het in mijn columns tot vier keer toe zeer fel voor hem had opgenomen omdat hij werd genaaid door een zogenaamde aangifte van Geert Wilders. Als we de heer Brussen steunen, zijn we opeens geen randdebielen, dus.
Driek Oplopers, dat is een columnist van FOK.nl. Het is de man die ooit voor reizigersorganisatie Rover werkte tot hij een column schreef waarin hij opriep tot het in brand steken van het huis van Femke Halsema, tevens de FOK-columnist die door FOK-eigenaar Danny Roodbol (een internet-Stalinist die bepaalt wat er in columns mag worden geschreven) werd gecensureerd. Deze man wil nu “excuses” van mij. What the fuck? Ik noemde FOK.nl inderdaad een verzamelplek van randdebielen en ander onrendabel tuig en daar neem ik geen woord van terug. FOK.nl is het ergste en sneuste wat er op het internet is te vinden. Nog afgezien van het feit dat er columns worden gecensureerd en dat heel conspiracy minded, seksueel gefrustreerd en vmbo-scholierend Nederland er rond hangt om anoniem in door machtsgeile moderators beheerde topics te jammeren over hun pathetische leventjes, publiceren ze voortdurend fopnieuws. Gisteren dus het nieuws dat Harry Mulisch dood was, naar aanleiding van een voorbarig gepubliceerde mededeling op Teletekst. Dat Mulisch achteraf inderdaad dood blijkt betekent niet dat FOK dus goed zat met haar publicatie: het was gisteravond nog onbevestigd nieuws. Zonder bron, geen nieuws. Tot vanmorgen 11:00 uur was de mededeling dat Mulisch dood is helemaal nergens op gebaseerd. Ook het overige nieuws dat door FOK.nl wordt gepubliceerd stinkt naar verse poep. Het is bij elkaar gejat nieuws van derde, vierde of vijfde bronnen, slecht herschreven, zonder enige originele insteek en al helemaal zonder actuele meerwaarde. Nog erger is het dat FOK het nieuws verkoopt als betrouwbaar terwijl er geregeld nieuws wordt gepubliceerd over ufo’s en aliens, met daarbij doodleuk de vermelding dat het om feiten gaat in plaats van door psychotische redacteuren verzonnen lulkoek. Dus nee Driek Oplopers, ik bied niet mijn excuses aan. Het feit alleen al dat jij mij “meerdere malen hebt verdedigd” in een column en dat mij zulks nog nooit onder ogen is gekomen, puur en alleen omdat geen hond jouw columns leest en ik dus ook niet, zegt al genoeg over dit baggerpodium voor anoniem, lafbekkerig nontalent in de marge van het internet dat FOK.nl heet. Ik poep op FOK. Elk verstandig mens poept op FOK. FOK.nl is een relikwie uit de begindagen van het internettijdperk en elk mens met een beetje verstand blijft verre van FOK. Bovendien, Driek Oplopers, ben je een nonvaleur: ondanks het feit dat de eigenaar van FOK ooit een column van je censureerde, blijf je er toch publiceren. Dat doe je dus niet. Dan haat je jezelf. Dan ben je gewoon geen columnist. Die laten zich namelijk niet censureren en nemen stelling tegen censuur. Maar wat valt er anders te verwachten van iemand met de typische FOK-scholieren mentaliteit. Wat valt er te vewrwachten van een ex-PvdA-columnist die eigenlijk maar gewoon Rikus Spithorst heet en Geert Wilders doodwenst. FOK, het Viva-forum voor bange kanslozen met chronische krentenbaard. Pas je wel een beetje op dat Danny Roodbol niet stiekem je privé-berichtjes leest? SLOTJE!
http://www.bbrussen.nl/20(...)or-van-het-internet/Niet te geleuve, hoe durft hij onze mooie site zo kapot te maken

!