Prima Donna Ginger?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Welke heb jij? Deze is de Nicky Lad, en ik heb ook de Bohemian Peace..
Hey Lijnloos, die bunnies zijn beiden gehaakt met Phildar aviso, alleen is de oranje (mengkleur-draad) toch echt wat dunner, er zit onderling nog best veel verschil.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wilde ik nog vragen:
- Troel, waar is die winkel met ZZZZPagetti?
- Die laatste lavender bunnies, die witte, van wat voor garen is die gemaakt, ziet er zo mooi strak uit!
Whehehe kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, nu wil ik dus ook zo'n Blythe doll.......
tuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef mijsje het volgende:
[..]
wat hangt ie daar mooi Marjo!!
mag ik hem gebruiken op m'n ravelry?
Bah nu krijg ik enge poppen beelden voor me.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Whehehe kan ik begrijpen.Ze zijn fascinerend. Vooral dat touwtje waardoor ze die verschillende oogkleuren en kijkposities kunnen laten zien.
Ik ga m'n laptop weer eens dichtklappen, en verder haken voor mijn Blythe popjes.
toch wel met een topic in k&w ?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:16 schreef phluphy het volgende:
Voorlopig gaat het hier niet opschieten. We zijn met een verbouwing begonnen.
het wordt rood, fuchsia, oranje, en dan nog iets oranjegeels of rozes... even kijken hoe t wordt... valt mee hoe snel t gaat hoor! t patroon zegt naald 4,5 met fingering weight yarn, ik gebruik sport en naald 5 dus t zou niet zo veel moeten schelen. lapje is nu oneveer 35 cm hoog en 45 cm breed.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Eska het volgende:
Oh, die is leuk, kwakz0r! Wat voor kleuren gebruik je? Naald 5 werkt lekker door, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |