abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88298838
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Welke heb jij? Deze is de Nicky Lad, en ik heb ook de Bohemian Peace.. O+
Prima Donna Ginger?

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88302125
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wilde ik nog vragen:
- Troel, waar is die winkel met ZZZZPagetti?
- Die laatste lavender bunnies, die witte, van wat voor garen is die gemaakt, ziet er zo mooi strak uit!
Hey Lijnloos, die bunnies zijn beiden gehaakt met Phildar aviso, alleen is de oranje (mengkleur-draad) toch echt wat dunner, er zit onderling nog best veel verschil.
Ik vind het fijn garen om mee te werken, al is het wel wat splijtgevoelig.

Die bunting staat ook zeer hoog op mijn lijstje, ben alleen beetje aan het zoeken naar wat voor soort garen en welke naald daarvoor geschikt zouden zijn (zodat het niet te pielerig/klein wordt).

En dat mutsje voor die Blythe, en de trouwjurk, wat mooi allemaal weer! En de draak niet te vergeten, ook heeeeeeeeeeeel hoog op mijn lijstje!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_88302440
@Ilske, hoeveel bollen heb je gebruikt dan? Want het lijkt best dik, dus weinig meters, vroeg t me gewoon af aangezien het wel heel mooi is.

Die barbiejurk O+
pi_88302520
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

:Y

[ afbeelding ]
O+ wat hangt ie daar mooi Marjo!! :) mag ik hem gebruiken op m'n ravelry? ;)
pi_88303898
Ja, nu wil ik dus ook zo'n Blythe doll.......
  woensdag 3 november 2010 @ 21:30:42 #181
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88304105
quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, nu wil ik dus ook zo'n Blythe doll.......
Whehehe kan ik begrijpen. :P Ze zijn fascinerend. Vooral dat touwtje waardoor ze die verschillende oogkleuren en kijkposities kunnen laten zien. O+ Ik ga m'n laptop weer eens dichtklappen, en verder haken voor mijn Blythe popjes. O+
pi_88304441
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ wat hangt ie daar mooi Marjo!! :) mag ik hem gebruiken op m'n ravelry? ;)
tuurlijk!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88305031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Whehehe kan ik begrijpen. :P Ze zijn fascinerend. Vooral dat touwtje waardoor ze die verschillende oogkleuren en kijkposities kunnen laten zien. O+ Ik ga m'n laptop weer eens dichtklappen, en verder haken voor mijn Blythe popjes. O+
Bah nu krijg ik enge poppen beelden voor me.
En moet denken aan dit filmpje
  donderdag 4 november 2010 @ 07:16:22 #184
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88314565
poppemuts O+ trouwjurk O+ vlaggetjes O+

Voorlopig gaat het hier niet opschieten. We zijn met een verbouwing begonnen. -O-
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2010 @ 07:25:48 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_88314606
quote:
Op donderdag 4 november 2010 07:16 schreef phluphy het volgende:

Voorlopig gaat het hier niet opschieten. We zijn met een verbouwing begonnen. -O-
toch wel met een topic in k&w ? O-)

(haaai phluph :W )
pi_88314766
Nou alle squares zijn aan elkaar geslipstitchst :D Jammer dat de 4 hoeken een beetje uit hun verband zijn getrokken. Ook kwam ik er halverwege achter dat een van de eerste per ongeluk op z'n kop lag dus ik kon overnieuw beginnen :'( Maar nu moet ik er nog een randje omheen maken, is daar nog een speciaal iets voor om het goed te laten zitten of maakt dat niet uit? (ja ik heb nu dat boekje 150 crochet borders dus daar zal wel wat instaan... Toch?)
  donderdag 4 november 2010 @ 09:12:23 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88315827
je kunt er omheen haken wat je wil, bijvoorbeeld een rij (of een paar rijen) vasten, of stokjes, tot het geheel het juiste formaat heeft voor je kussen. let erop dat je in de hoeksteken telkens 3 steken maakt in plaats van 1. maar dat boek bevat vast veel meer leuke ideeën!

ik heb het bij mijn gs-kussens in elk geval steeds met simpele rijen stokjes gedaan. zie hier en hier
in de haak.
  donderdag 4 november 2010 @ 09:13:20 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88315842
leuk spuug! ^O^

en ynske, wow, wat is dat mooi geworden! O+
in de haak.
  donderdag 4 november 2010 @ 09:15:41 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88315895
de poef zijkant is af, nu nog wat draadjes wegwerken en aan elkaar maken, en aan een constructie voor de onderkant beginnen.

[ Bericht 18% gewijzigd door trui op 04-11-2010 09:24:20 ]
in de haak.
pi_88316235
Hij is mooi trui. Al die kleurtjes O+

Eindelijk een nieuw projectje gevonden:

De blauwe pinguin. alleen nog kijken wat voor kleur die gaat worden.

O joh er zijn maar 6 ov storingen, gelukkig niet waar ik heen moet, maar zal je zien, neem ik geen 3 treinen eerder om op tijd te zijn, zal er wel wat gebeuren. Maar ik ben het zat om steeds zoo vroeg te zijn. En die blaadjes vallen elk jaar, en nog kennen ze niets doen. En dan gaat het antisneeuwvries systeem wel werken? Ik hoop maar op geen sneeuw dit jaar
pi_88325828
Trui, wat ben je al ver met de poef! Weet je al hoe je de onderkant gaat doen?
En hoe is 't met de sloffenstory? :%

Phluphy, is het een vervelende verbouwing? Of vooral jammer dat je daardoor niet aan haken toekomt? En waar kunnen we de verbouwing volgen? :7

De bruidsjurk is mooi gelukt, Ynske! Nu moed verzamelen om 'm weg te geven? ;)

Spuuglokje, wat een lief mutsje. Jij haakt zó mooi regelmatig, hè. O+

Oh, en ik zag nog een vlaggetjeslijn voorbij komen. Wat leuk! Zou ik ook graag nog eens maken. :Y
pi_88326008
ik heb ook ineens weer de geest! ben met een Vera shawl begonnen. Maak hem met haaknaald 5 en zeeman babywol en een restant aan bolletjes online prima, dus hij wordt wat dichter dan de versie op de foto. Haakt lekker weg, en ik denk dat ie heel leuk wordt!

http://www.ravelry.com/patterns/library/vera-3
Kwak
  donderdag 4 november 2010 @ 14:39:52 #193
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88326488
leuk kwakz0r. is dat van die dunnere zeeman wol?
in de haak.
pi_88326711
Oh, die is leuk, kwakz0r! Wat voor kleuren gebruik je? Naald 5 werkt lekker door, ja.
pi_88329066
Hoi allemaal,

Een tijdje terug had ik opeens het idee om te gaan haken, zodoende kwam ik op dit topic terecht.
Heb de oude delen allemaal doorgebladerd en heb nu zooooveel gevonden wat ik wil gaan haken,
maar het komt er in de praktijk op neer dat ik er niet echt mee opschiet.. :P Wil zo veel, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar een granny square, wat hartjes/bloemetje, telefoonhoesje en peuterbal gehaakt. Ben nu bezig met Ollie de schildpad uit het boekje van Christel krukkert, maar nu is het schildje mislukt en heb ik geen zin meer om door te gaan. Ik moet van mezelf eerst dit afmaken voor ik aan wat anders begin, dus er zit niks anders op dan het maar weer uit elkaar te halen ;(
Ik wordt wel erg enthousiast van jullie foto's, erg leuk!
Ook leuk dat het zo'n actief topic is, blijf het ook zeker volgen!
pi_88330408
Afmaken voor aan wat nieuws beginnen, dat ken ik niet :P

Al moet mn konijn wel in elkaar voor ik aan mn pinguin mag. Hoef van mezelf niet het sjaaltje te maken, dat is namelijk zon pokkewerk.

deze is het en dan in het lichtblauw met een grijs mutsje en witgrijs sjaaltje, hij is zo leuk (en dit is pas de 3e keer dat ik m maak joh)
pi_88331431
Welkom pep! :)

Ik heb eigenlijk steeds wel meerdere tegelijk projectjes lopen. Maar ik maak ze ook wel af ('t één wat vlotter dan 't ander :7 ). Het enige dat ècht blijft liggen is het voeren van tassen/manden. Daar zie ik tegenop.

Mijn lopende projectjes van nu:

Nog een nekwarmer (ik draag ze binnen ook, moet er dus bij iedere outfit minstens eentje hebben :P )

En eentje op z'n tunisch (nog steeds geen groot succes, wat mij betreft :+ )

Een experimentje met zelfgemaakte Zpagetti. Bevalt uitstekend trouwens! Alleen is 1 shirt zó op. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen verder.

Nog maar eens een mandje/tasje. Voor 'n stukje stash en/of lopende projecten. ;)

En dan nog m'n deken-in-wording!
pi_88333654
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Eska het volgende:
Oh, die is leuk, kwakz0r! Wat voor kleuren gebruik je? Naald 5 werkt lekker door, ja.
het wordt rood, fuchsia, oranje, en dan nog iets oranjegeels of rozes... even kijken hoe t wordt... valt mee hoe snel t gaat hoor! t patroon zegt naald 4,5 met fingering weight yarn, ik gebruik sport en naald 5 dus t zou niet zo veel moeten schelen. lapje is nu oneveer 35 cm hoog en 45 cm breed.
Kwak
  donderdag 4 november 2010 @ 17:58:18 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88334073
Precies bijgelezen in de tijd dat pizza in de oven moet :P
Leuke dingen allemaal weer!!

En wat een hoop WIPjes Eska!!!

Ik wil ook altijd eerst iets af hebben voordat ik met het volgende begin....soms wel eens iets kleins tussendoor maar dat is dan meer "in opdracht" :P
pi_88335526

Ik wou dat ik nog breien ;( Of deze kon namaken gehaakt :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')