abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:17:58 #276
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_88395943
Wat een superpoef trui. O+
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_88396201
Wow, gaaf trui!

Je houdt hem zeker toch wel?
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:13:08 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88397015
ik denk 't wel hoor. :) bedankt voor alle complimenten! O+
in de haak.
pi_88397099
Trui, die poef is echt super!! Lucy-waardig ;) Maar echt, echt heel mooi! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef EsseEi het volgende:
..
Lijnloos m'n vriend vind je Up heel cool :D en het kussen idee vind ik ook heel tof en hij ook en vind je het goed als ik 'm (ooit) probeer na te maken? :@
..
Tuurlijk geen probleem hoor. Ik heb het idee ook maar van iemand anders, puur het upje omdat ik daar gek van ben had ik zelf bedacht. Oh en de manier waarop ik de gs-jes maak, maar da's ook weer een beetje gejat van Attic24. Als je wilt moet je maar even kijken op ravelry, daar heb ik op staan hoe de gsjes zijn gemaakt.
1 voorwaarde: FOTOS!!!! :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:27:16 #280
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88397301
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Trui, die poef is echt super!! Lucy-waardig ;) Maar echt, echt heel mooi! O+

[..]

Tuurlijk geen probleem hoor. Ik heb het idee ook maar van iemand anders, puur het upje omdat ik daar gek van ben had ik zelf bedacht. Oh en de manier waarop ik de gs-jes maak, maar da's ook weer een beetje gejat van Attic24. Als je wilt moet je maar even kijken op ravelry, daar heb ik op staan hoe de gsjes zijn gemaakt.
1 voorwaarde: FOTOS!!!! :D
Tuurlijk fotos!!! :D haha maar duurt nog wel even voor ik eraan begin denk ik....
en misschien neem ik wel andere GS'jes maar moet ik nog even kijken :) maar de volgorde is dan natuurlijk hetzelfde ;) hihi :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:26:37 #281
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88398810
De poef. Vanaf nu: Dé Poef. _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_88399229
Wat Phluphy zegt! :Y Hij is echt heel tof geworden. _O_
Nu nog een plek verzinnen waar Gijs 'm niet kan vinden. :P
pi_88399280
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:00 schreef mijsje het volgende:

ik zat naar het patroon van de "old rose wrap" te kijken, maar dat was volgens mij nog niet compleet. wel het vierkantje gewoon, maar het vierkantje met het bloemetje erop zag ik nog niet staan... ik vind de "old rose wrap" ook helemaal O+ maar zit even uit te vogelen met welke soort draad ik dat wil doen... (en welke naald...)
Oh wat goed dat jij al gezien hebt dat 't patroon nog niet compleet is/lijkt. Ik vind 'm ook erg leuk. Maar ik wacht dan nog even. :)
pi_88399484
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:30 schreef trui het volgende:
de poef is klaar. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ _O_
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:48:34 #285
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88401008
wat is old rose swap eigenlijk??

heb nu zoveel zin om die UP te haken dat ik eigenlijk al m'n andere projecten (fruitmandje waar ik mee begonnen was ;) en floortje die al een half jaar wacht) wil laten vallen. De enige reden om er niet aan te beginnen is: ik heb niet de goede kleuren wol :P En wil wel alle kleuren van de zelfde soort :P
(zeeman heeft geen beige achtigg :()
pi_88401140
dit is de "old rose wrap":

een hele mooie shawl die je ook als bolero kunt dragen door de knoopjes die je aan de zijkant erop zet.
op deze site kun je het patroon vinden van de vierkantjes, maar dat is nog niet compleet, want de roosjes zelf staan er nog niet bij. http://www.loopknitlounge.com/2010/07/old-rose-wrap/
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:00:04 #287
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88401337
Oh nu zie ik pas goed wat het echt is :)
ik dacht eerst gewoon een poncho (ben niet zo'n poncho fan) maar het is dus een shawl die je dicht kan doen...en laat ik nou wel een shawl fan zijn :P maar ergens opslaan dus ;)
pi_88401722
:D ja, dat dus, een shawl die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken :)
ow, mijn vierkantjes om die vierkantjes uit te proberen:
op de linkerfoto zijn de twee linker vierkantjes met de lichte sockenwol van de lidl (gekregen van Lyssa). helemaal links met naald 2,5 en in het midden met naald 4. rechts is met Nova (katoen van ik dacht de Wibra) en ook met naald 4. de middelste is ongeveer 7,5 cm breed, precies die je nodig hebt, maar dat vind ik qua uiterlijk de minste. (wat te grof voor dit mooie vierkantje) de groene vind ik persoonlijk de mooiste, maar die is dus veel te groot met ongeveer 9,5 cm.

de kleur van de eerste vierkantjes komt vrij goed overeen, het rechtse fotootje is hetzelfde vierkantje als het meest rechtse vierkantje op de linkerfoto... (volg je me nog? ;) )
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:33:53 #289
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_88402319
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef mijsje het volgende:
dit is de "old rose wrap":
[ afbeelding ]
een hele mooie shawl die je ook als bolero kunt dragen door de knoopjes die je aan de zijkant erop zet.
op deze site kun je het patroon vinden van de vierkantjes, maar dat is nog niet compleet, want de roosjes zelf staan er nog niet bij. http://www.loopknitlounge.com/2010/07/old-rose-wrap/
Ohja, die was ik al bijna vergeten, die vind ik zo tof. O+
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:57:15 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88402986
mijsje, het maakt toch eigenlijk niet uit als ze wat groter uitvallen? dan heb je er gewoon wat minder nodig in totaal.

ik heb m'n muts toch nog maar even afgemaakt met pompoentjes (nou ja, tjes..)

sorry voor de slechte kwaliteit, die spiegel heeft veel rare vlekjes en ik wist zo gauw niet hoe anders een foto te maken van mezelf.
in de haak.
pi_88403413
Wat is je poef leuk geworden trui! Echt tof! En die muts, haha, blije :D
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_88403416
:D Trui, die pompommen zijn echt helemaal te gek! :D past er ook wel goed bij moet ik zeggen! :D (maar of het helemaal mijn smaak is om zelf te dragen... ik vind het wel heel mooi als een ander zoiets draagt... ;) )

tja, iets grotere vierkantjes zou ook wel kunnen inderdaad, en dan ook wat minder in de lengte, maar in de breedte vind ik die 5 naast elkaar juist wel mooi, en voor een bolero moet het dan weer niet te breed worden... ik kijk nog even verder of ik iets kan vinden wat precies tussen de grootste van de sokkenwol en de nova van de wibra invalt... en dan natuurlijk wel in de juiste kleuren... :D (haar kleuren van de shawl zelf vind ik geweldig, maar ik vind het paars iets te paars, dat zou ik zelf iets zachter zoeken, of een totaal ander kleurtje... ik weet het nog niet... :) )
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:04:59 #293
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88404955
Leuk trui, ook de pomponnen. :Y Ik vind 'm zo'n lekker winters sfeertje geven, ik krijg gelijk zin in erwtensoep of zo. :D
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:08:55 #294
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88405085
Mijsje, die groenige kleur vind ik wel heel mooi, zoals die op de grotere foto staat.
Maar het is wel een moeilijke kleur, mij zou het echt te flets staan. Maar als je donker haar hebt kan het juist weer heel mooi zijn.

Maar ik geloof dat je vraag niet over de kleurtjes ging, hé? :') :P
... ♥ ik mis je ♥
pi_88407034
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef phluphy het volgende:
Mijsje, die groenige kleur vind ik wel heel mooi, zoals die op de grotere foto staat.
Maar het is wel een moeilijke kleur, mij zou het echt te flets staan. Maar als je donker haar hebt kan het juist weer heel mooi zijn.

Maar ik geloof dat je vraag niet over de kleurtjes ging, hé? :') :P
:D nee, het ging niet om de kleurtjes... die groene was mooi bij haaknaald nr 4, dus probeerde ik die. (de kleur komt meer overeen met de linker foto, het meest rechtse vierkantje. dat is dezelfde als die alleen op de foto staat...) ik wil m'n vierkantjes wel ongeveer de maat die wordt aangegeven, dus ongeveer 7,5 cm. dan is in ieder geval de breedte mooi en het aantal in de lengte moet ik nog even kijken, aangezien ik niet zo lang ben, en ik wil dat hij ook mooi zou kunnen als bolero, zoals ze ook laten zien.
maar dank je wel :) (je mag em wel hebben hoor ;) )
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:11:46 #296
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_88409218
Dank voor alle lieve woorden, 't zal nog wel een moeilijk zijn, maar het is niet anders.

On topic:
Ik ben toch aan een ander klein projectje tussendoor begonnen, zo moet 'ie worden:
klerkje
pi_88411843
Hey de walrusjes staan op ravelry!
Of was dat al gemeld?
pi_88411963
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hey de walrusjes staan op ravelry!
Of was dat al gemeld?
Nee klopt, ik lees het ook net! Ik heb mijn project meteen gelinked, als het goed ik komen er ook foto's van mijn walrussen bij te staan.

Mijn haakspul staat in nieuw huis, maar ik zit nog 1 nachtje in oud huis ;(

Wat een schatje Spiegelei!

En gave muts trui! Ik vind die pompoenen juist wel leuk _O-
pi_88412135
Er waren weer dingen verkocht bij het winkeltje, zo leuk gewoon.
En via mn moeders werk de opdracht om 2 katten te maken, vind het zon leuk idee dat dan 2 kindjes gewoon zon knuffel hebben.
pi_88421602
leuk Whoop, ik vind dat ook altijd het leuke aan knuffels maken en weggeven... :D

lieve pinguin spiegelei... ik hoop dat die je gedachten lekker afleidt... :*

:) de walrussen op ravelry... maar u zag ze eerst bij... juist Fok! :D
balen he? als je niet bij je spulletjes kan... ik herken het nog van toen wij verhuisden... komt morgen helemaal goed dus!!! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')