Tuurlijk geen probleem hoor. Ik heb het idee ook maar van iemand anders, puur het upje omdat ik daar gek van ben had ik zelf bedacht. Oh en de manier waarop ik de gs-jes maak, maar da's ook weer een beetje gejat van Attic24. Als je wilt moet je maar even kijken op ravelry, daar heb ik op staan hoe de gsjes zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef EsseEi het volgende:
..
Lijnloos m'n vriend vind je Up heel coolen het kussen idee vind ik ook heel tof en hij ook en vind je het goed als ik 'm (ooit) probeer na te maken?
..
Tuurlijk fotos!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Trui, die poef is echt super!! Lucy-waardigMaar echt, echt heel mooi!
[..]
Tuurlijk geen probleem hoor. Ik heb het idee ook maar van iemand anders, puur het upje omdat ik daar gek van ben had ik zelf bedacht. Oh en de manier waarop ik de gs-jes maak, maar da's ook weer een beetje gejat van Attic24. Als je wilt moet je maar even kijken op ravelry, daar heb ik op staan hoe de gsjes zijn gemaakt.
1 voorwaarde: FOTOS!!!!
Oh wat goed dat jij al gezien hebt dat 't patroon nog niet compleet is/lijkt. Ik vind 'm ook erg leuk. Maar ik wacht dan nog even.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:00 schreef mijsje het volgende:
ik zat naar het patroon van de "old rose wrap" te kijken, maar dat was volgens mij nog niet compleet. wel het vierkantje gewoon, maar het vierkantje met het bloemetje erop zag ik nog niet staan... ik vind de "old rose wrap" ook helemaalmaar zit even uit te vogelen met welke soort draad ik dat wil doen... (en welke naald...)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:30 schreef trui het volgende:
de poef is klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, die was ik al bijna vergeten, die vind ik zo tof.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef mijsje het volgende:
dit is de "old rose wrap":
[ afbeelding ]
een hele mooie shawl die je ook als bolero kunt dragen door de knoopjes die je aan de zijkant erop zet.
op deze site kun je het patroon vinden van de vierkantjes, maar dat is nog niet compleet, want de roosjes zelf staan er nog niet bij. http://www.loopknitlounge.com/2010/07/old-rose-wrap/
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef phluphy het volgende:
Mijsje, die groenige kleur vind ik wel heel mooi, zoals die op de grotere foto staat.
Maar het is wel een moeilijke kleur, mij zou het echt te flets staan. Maar als je donker haar hebt kan het juist weer heel mooi zijn.
Maar ik geloof dat je vraag niet over de kleurtjes ging, hé?![]()
Nee klopt, ik lees het ook net! Ik heb mijn project meteen gelinked, als het goed ik komen er ook foto's van mijn walrussen bij te staan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hey de walrusjes staan op ravelry!
Of was dat al gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |