Had er 2, dus ja nog 1. En een blauwe pols, meer nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar heb je nog wel een baan? en je ribbenkast is ook nog heel?
Mijn keuze is Gerard, Rudy en Rob.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga er geen vrij voor nemen, maar 's avonds is de kans groot dat ik hier regelmatig aanschuif
ben wel benieuwd wie er in gaan. mijn droomcombo zou Gerard, Michiel en Stenders zijn. MAar Rudy Mackay lijkt me ook wel wat voro de graveyardshiftsof 1 met leuk kijkmateriaal....Annemieke en Sofie en ehm........iets voor de vrouwen!
Sowieso dat laatste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Waalwijker het volgende:
Ik zou eigenlijk voor Gerard, Michiel en Domien gaan, maar ik zie toch liever Giel ipv Domien denk ik.
Nouja, ik had eigenlijk bedacht dat we dan een week Ekstra Weekend zouden hebben, maar Domien heeft een íets de groot ego denk ik....quote:
mmm, dat zou kunnen ja.....hoewel ik Veenstra juist wel leuk vind. MetMichiel vind ik meestal erg aangenaam.....eigenlijk is Ekdom, Veenstra en rimbimbimbimbimbimbim Tjibbe! het beste idee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:11 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Mijn keuze is Gerard, Rudy en Rob.
Michiel gaat gewoon té veel aandacht trekken in dat Glazen Huis, dat weet ik zeker. En hij is ook niet echt grappig ofzo.
arm vogeltjequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kom ik net thuis tref ik mijn kat aan met:
[ afbeelding ]
En een tuin vol veren
Misschien was het wel een gevederde muisquote:
das nog erger, daar zijn er veel minder van! misschien heeft jouw kat de laatste gevederde muis wel vermoord!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien was het wel een gevederde muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |