Ik had vandaag een extra t-shirt aan. Zolang je blijft lopen, valt de kou wel mee. Maar ik weet niet of ik ga lopen in een pak sneeuw hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef DesertRose het volgende:
Morgen weer!!!![]()
Hebben jullie speciale winter sportkleding aan als jullie buiten rennen met dit weer of gewoon extra laagje aan??
Yups, me too, dit weer is heerlijk om te lopen of te fietsen. Heb een tight een normaal T shirt met korte mouwen en een windbreaker aan that's all en dat loopt heeeerlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
in de winter zorg ik er alleen voor dat het spul dat ik draag winddicht is
ik ben zo`n persoon die in een tshirtje ga langlaufen met -10 als er maar geen wind is.
ik heb het erg snel veel te warm.(als torso maar warm is, armen en benen koud maakt me niet uit)
ik moet ook geen handschoenen aan. dan word ik gek.
mijn outfit bestaat nu uit looplegging van odlo, een thermo onderhemd, reebok topje(functioneerd meer als een sportbh) en een winddicht jackje zonder mouwen.
als het erg koud word rits ik de mouwen er weer aan.
ik heb het ook wel dat mijn longen eerst pijn doen maar dat zakt weer af naarmate ik het warmer krijg.
als je er last van blijft houden misschien een licht sjaaltje omdoen.
Kan gelukkig vanaf mijn huis alle kanten op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Netjes!
Ik heb hier bij mijn nieuwe huis niet echt een fijn rondje. Bij mijn oude huis kon ik mooi om het plantsoen heen. Dan had je mooie rondjes variërend van 3 tot 6 kilometer. Hier loop ik kris kras door de wijk heen en kom ik 4 keer langs hetzelfde punt als ik een beetje een rondje wil lopen.
Ik heb wel een ander schema gevonden voor 45 minuten. Het sluit aan op mijn huidige schema, dus dat schema ga ik volgenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Blurred86 het volgende:
@Vik: om van 20 naar 30 minuten te gaan heb je echt geen schema nodig hoor! dat kan je nu ook al wel lopen denk ikof anders bouw je het zelf gewoon in stapjes (van 1 of 2 of 3 minuten, wat je wilt) op, gewoon steeds iets langer lopen.
Oh dat sucks zegt. Ben je erdoorheen gegaan oid?quote:hier gaat het niet zo goedenkel wordt niet echt beter, ik loop nog steeds moeilijk. Hardlopen zit er nog even niet in dus denk ik.
nee, ik weet ook niet wat het is, overbelast denk ik? had tijdens het lopen nergens last van, pas na een uur of 3 na het lopen kreeg ik last (na 2.5 uur stilzitten in de bios). Het voelt nu wel alsof ik er doorheen gegaan ben, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander schema gevonden voor 45 minuten. Het sluit aan op mijn huidige schema, dus dat schema ga ik volgen.
[..]
Oh dat sucks zegt. Ben je erdoorheen gegaan oid?
Een muts opdoen misschien?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als ik ga lopen en thuis kom, duurt het een tijdje voordat m'n oren op temperatuur komen en dat is best een naar gevoel. M'n oren worden koud. Wat is de oplossing? Oorwarmers lijkt me een beetje gek maar ik moet natuurlijk iets doen.
eerderquote:gelukkig had ik handschoenen aan anders had ik mijn handen ook open gehad.
quote:ik moet ook geen handschoenen aan. dan word ik gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |