abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2010 @ 19:58:55 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_88985191
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef DesertRose het volgende:
Morgen weer!!! *O*

Hebben jullie speciale winter sportkleding aan als jullie buiten rennen met dit weer of gewoon extra laagje aan??
Ik had vandaag een extra t-shirt aan. Zolang je blijft lopen, valt de kou wel mee. Maar ik weet niet of ik ga lopen in een pak sneeuw hoor.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 21 november 2010 @ 22:25:21 #127
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88994820
Als m'n stufi binnen is ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen en dan weer eens beginnen O-)
Maar als het zo koud wordt, hebben jullie dan geen last van je longen als je buiten loopt? Dat krijg ik namelijk altijd, of is het gewoon even doorbijten?
My mama didn't raise no fool
pi_88995296
in de winter zorg ik er alleen voor dat het spul dat ik draag winddicht is
ik ben zo`n persoon die in een tshirtje ga langlaufen met -10 als er maar geen wind is.
ik heb het erg snel veel te warm.(als torso maar warm is, armen en benen koud maakt me niet uit)
ik moet ook geen handschoenen aan. dan word ik gek.
mijn outfit bestaat nu uit looplegging van odlo, een thermo onderhemd, reebok topje(functioneerd meer als een sportbh) en een winddicht jackje zonder mouwen.
als het erg koud word rits ik de mouwen er weer aan.

ik heb het ook wel dat mijn longen eerst pijn doen maar dat zakt weer af naarmate ik het warmer krijg.
als je er last van blijft houden misschien een licht sjaaltje omdoen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 22 november 2010 @ 13:24:28 #129
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_89010097
Heb aan de lieve Sint wel hardloop handschoenen gevraagd.
Vind het toch wel prettig om gevoel te hebben in de vingers :P
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_89036550
als mijn handen echt te koud worden stop ik ze meestal in mijn mouwen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:17:20 #131
142271 James-Hetfield
pi_89042096
Gisteren deze route aan een stuk gelopen

*O*
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:20:55 #132
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_89042137
Netjes!

Ik heb hier bij mijn nieuwe huis niet echt een fijn rondje. Bij mijn oude huis kon ik mooi om het plantsoen heen. Dan had je mooie rondjes variërend van 3 tot 6 kilometer. Hier loop ik kris kras door de wijk heen en kom ik 4 keer langs hetzelfde punt als ik een beetje een rondje wil lopen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:26:21 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89042189
ik sla vandaag maar over -O- heb dit weekend 13.7 km gelopen en daarbij heb ik volgensmij mijn enkel overbelast.. baal er wel van, maar beter nu even goed rust nemen dan het risico lopen dat ik het erger maak!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:01:36 #134
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_89042701
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
in de winter zorg ik er alleen voor dat het spul dat ik draag winddicht is
ik ben zo`n persoon die in een tshirtje ga langlaufen met -10 als er maar geen wind is.
ik heb het erg snel veel te warm.(als torso maar warm is, armen en benen koud maakt me niet uit)
mijn outfit bestaat nu uit looplegging van odlo, een thermo onderhemd, reebok topje(functioneerd meer als een sportbh) en een winddicht jackje zonder mouwen.
als het erg koud word rits ik de mouwen er weer aan.

ik heb het ook wel dat mijn longen eerst pijn doen maar dat zakt weer af naarmate ik het warmer krijg.
als je er last van blijft houden misschien een licht sjaaltje omdoen.
Yups, me too, dit weer is heerlijk om te lopen of te fietsen. Heb een tight een normaal T shirt met korte mouwen en een windbreaker aan that's all en dat loopt heeeerlijk

Gisteren 6 KM aaneen :)
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:05:59 #135
142271 James-Hetfield
pi_89043957
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Netjes!

Ik heb hier bij mijn nieuwe huis niet echt een fijn rondje. Bij mijn oude huis kon ik mooi om het plantsoen heen. Dan had je mooie rondjes variërend van 3 tot 6 kilometer. Hier loop ik kris kras door de wijk heen en kom ik 4 keer langs hetzelfde punt als ik een beetje een rondje wil lopen.
Kan gelukkig vanaf mijn huis alle kanten op.
Na 15 minuten lopen sta ik al in het bos.
En de Holterberg is ook dichtbij voor wanneer ik mezelf echt wil afmatten.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:49:36 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89114891
Even een vraagje. Ik ben nu bezig met het beginnersschema van hardloopschema.nl met het doel om uiteindelijk 20 minuten achtereen te kunnen lopen. Over 2,5 week ben ik klaar met dit schema en ik ben nu aan het kijken naar vervolgschema's, maar ik vind niks geschikts op de site. Ik zou 2 á 3 keer per week een half uur willen hardlopen (afstand vind ik nog niet zo interessant, eerst 30 minuten volhouden, dat zou dan op 5 km uit komen per keer?). Heeft iemand enig idee in hoeveel tijd en met wat voor schema ik van 20 minuten naar 30 minuten zou kunnen?
Niet meer actief op Fok!
pi_89115548
Ik hoorde dat het gaat sneeuwen morgen. Iemand zei tegen mij 13 cm, maar dat is denk nogal bullshit :P
  woensdag 24 november 2010 @ 22:01:03 #138
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_89115763
13cm is al het erg plaatselijk zal vallen, zo niet dan rond de 5-6 cm. Maar of die voorspellingen kloppen weet je natuurlijk altijd pas achteraf.

Edit: Ik lees net dat het natte sneeuw zal zijn.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  woensdag 24 november 2010 @ 22:17:46 #139
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89116894
@Vik: om van 20 naar 30 minuten te gaan heb je echt geen schema nodig hoor! dat kan je nu ook al wel lopen denk ik :Y of anders bouw je het zelf gewoon in stapjes (van 1 of 2 of 3 minuten, wat je wilt) op, gewoon steeds iets langer lopen.

hier gaat het niet zo goed -O- enkel wordt niet echt beter, ik loop nog steeds moeilijk. Hardlopen zit er nog even niet in dus denk ik.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:19:09 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89116983
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Blurred86 het volgende:
@Vik: om van 20 naar 30 minuten te gaan heb je echt geen schema nodig hoor! dat kan je nu ook al wel lopen denk ik :Y of anders bouw je het zelf gewoon in stapjes (van 1 of 2 of 3 minuten, wat je wilt) op, gewoon steeds iets langer lopen.
Ik heb wel een ander schema gevonden voor 45 minuten. Het sluit aan op mijn huidige schema, dus dat schema ga ik volgen :).

quote:
hier gaat het niet zo goed -O- enkel wordt niet echt beter, ik loop nog steeds moeilijk. Hardlopen zit er nog even niet in dus denk ik.
Oh dat sucks zegt. Ben je erdoorheen gegaan oid?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 november 2010 @ 22:33:56 #141
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89118023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb wel een ander schema gevonden voor 45 minuten. Het sluit aan op mijn huidige schema, dus dat schema ga ik volgen :).

[..]

Oh dat sucks zegt. Ben je erdoorheen gegaan oid?
nee, ik weet ook niet wat het is, overbelast denk ik? had tijdens het lopen nergens last van, pas na een uur of 3 na het lopen kreeg ik last (na 2.5 uur stilzitten in de bios). Het voelt nu wel alsof ik er doorheen gegaan ben, maar dat is dus niet zo :?
  woensdag 24 november 2010 @ 23:08:48 #142
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_89119871
Als ik ga lopen en thuis kom, duurt het een tijdje voordat m'n oren op temperatuur komen en dat is best een naar gevoel. M'n oren worden koud. Wat is de oplossing? Oorwarmers lijkt me een beetje gek maar ik moet natuurlijk iets doen. :P
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  donderdag 25 november 2010 @ 08:30:30 #143
142271 James-Hetfield
pi_89125438
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als ik ga lopen en thuis kom, duurt het een tijdje voordat m'n oren op temperatuur komen en dat is best een naar gevoel. M'n oren worden koud. Wat is de oplossing? Oorwarmers lijkt me een beetje gek maar ik moet natuurlijk iets doen. :P
Een muts opdoen misschien?
Zoiets:

of desnoods

:P
pi_89137762
muts of grote band is lekker en houd goed warm.
als het lukt in budget koop er 1 die ademd anders krijg je zo`n plakbroei hoofd.
pi_89234231
Nieuweling meldt zich!
Ben begonnen met hardlopen, eerst zelf een beetje blokje om gerend, maar vandaag les 1 met Evy gedaan. Was goed te doen. :)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:40:20 #146
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89240021
Evy volhouden en over 4 weken loop je 5 km. aanéén. Keep up
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_89262155
eergister en vandaag gelopen
ging op zich erg lekker.
alleen vandaag ging het even mis.

hondje van mij liep naast mij en opeens kwam er uit een zijweg drie andere honden.
mijn hond trok er naartoe en ik verloor mijn balans.
het pad waar ik op liep was bevroren en vol met kapot puin.
ik ging snoeihard onderuit en landde op mijn linkerknie.
gelukkig had ik handschoenen aan anders had ik mijn handen ook open gehad.
knie deed goed zeer, maar besloot toch mijn ronde af te maken en dat ging best goed.
alleen in de auto en thuis met lekkere warmte begon mijn knie goed te schrijnen en is nu dubbeldik en flink geschaafd.
heb ik weer dus!!!
pi_89264791
Mijn vingers en oren vielen er bijna af vandaag!! Jeetje wat was het koud vandaag! Ik ga denk ik morgen zo een band halen voor mijn oren en handschoenen!!
En ik ben zo dol op AdidasMicoach, wat een top progamma is dat!!! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 21:19:13 #149
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_89273030
quote:
gelukkig had ik handschoenen aan anders had ik mijn handen ook open gehad.

eerder

quote:

:?

Evengoed strerkte met je knie,that sucks!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_89275549
ja ik wist dat ie ging komen haha!
ik word ook gek met handschoenen aan, alleen helaas ben ik nog bezig mijn hond netjes langs mij te laten lopen en de lijn die ik nu nog gebruik snijd in mijn handen.
wacht met smart op mijn heupgordel die ik besteld heb.
hij word wel braver en leert snel maar is af en toe erg enthousiast en trekt dan behoorlijk.
alleen vandaag was even een mindere dag.

dit weer is echt heerlijk om te lopen. helemaal geen last van de kou.
tot -10 is goed te doen.
en krijg van mijn pappa waarschijnlijk een leuk kadootje,
hij is langlauf-trainer en is nu weer een week weg met het bedrijf naar de sneeuw.
heb hem een hint gegeven over een mooi lichtgewicht race mutsje van het noorse biathlon damesteam.
ik heb altijd met en onder zijn leiding getraind en hij heeft het schema voor mij ook gemaakt.
ik ben alleen af en toe te enthousiast en wil teveel doen.
ben echt zo blij weer te sporten. ik heb het zo gemist.
mijn doel word volgend jaar de marike loop en de zevenheuvelenloop en misschien weer rolskieen en langlaufen. en hopelijk weer een beetje terug in lijn oude figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')