Klopt! Maar wel Samhain.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nog lang geen Sinterklaas hoor
wat heb jij gezopen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het idee van nuchter blijven niet dat je juist géén hoofdpijn hoofdpijn hebt
Ja hier en daar ben ik zelf nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het idee van nuchter blijven niet dat je juist géén hoofdpijn hoofdpijn hebt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
Ml-etje: ik heb een badjasje voor je
Als je me je adres geeft, stuur ik 'm morgen even op!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Pagan het volgende:
Ben te lui om de quote uit het vorige topic op te snorren, maar hier loopt een topic over kippen houden.
Kippen
Een bak als brievenbusquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Ml-etje het volgende:
geen pakketpost ervan maken en zeggen wat je van me krijgt hoor
(hebben nog zo'n bak als brievenbus).
Ahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan van 40 jr terug.
Schijnbaar pakt hij de 'éé' niet vanaf mobielquote:
Daar moet je dan natuurlijk ook gewoon niet op kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hier en daar ben ik zelf niet
Keek even op hyves/twitter en dergelijke
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een katerquote:
Dus is ML blij dat ze niks heeft gedronken. Ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een kater
Nou zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Aanrader trouwens;
http://www.mochirestaurant.com/
Japans eten maar geen sushi en ook invloeden uit andere keukens. Daar het Chef's menu op gister. Heel lekker, heel veel verrassingen en gegarandeerd dingen die je nog nooooooit hebt gegeten
Echt heel leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou zeg.Heb ik net Shabu van mijn wenslijstje geschrapt (als in: daar wil ik zeker nog eens terug maar ik ben er tenminste al geweest
), komt er weer een nieuwe bij.
As usual, jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus is ML blij dat ze niks heeft gedronken. Ofzo.
Gewoon ja zeggen
Oh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een kater
oehquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Aanrader trouwens;
http://www.mochirestaurant.com/
Japans en latijns eten (maar geen sushi) en ook invloeden uit andere keukens. Daar het Chef's menu op gister. Heel lekker, heel veel verrassingen en gegarandeerd dingen die je nog nooooooit hebt gegeten
aan een haan begin ik niet, ik heb geen zin om gelyncht te worden door de burenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
En leuk dat je kippies wilt! Wij hadden vroeger thuis altijd scharrelkipjes. En een haan, die er zelf voor zorgde dat de kat van de kipjes af bleef als ze los liepen
Leuukkk!! Heb me gisteravond op een gegeven moment gerealiseerd dat ik TCD leuker vond en dacht eerst roepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
Ml ja ik ga de 19e ook. Die in december wordt helemáál leuk
Dat wist ik, maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuukkk!! Heb me gisteravond op een gegeven moment gerealiseerd dat ik TCD leuker vond en dacht eerst roepen
Wanneer is die in Dec? Zie hem niet zo snel op de site.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik weet het niet meerZal het even navragen morgen!
Ik zit nu de foto's van afgelopen keer te kijken, toen ik er niet was.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
Cat, is die date van je nog steeds aan het bijkomen ofzo?![]()
Gewoon Kralingse Zoom. Gratisquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
datzelfde heb ik net ook gedaan.
Nou weekend van de 18e kan ik niet in dec rest uiteraard wel
Ik ben off ga even naar de Erasmus kijken om te zien waar ik over 2 weken college heb en waar ik dan kan gaan parkeren a 8 euro per avond![]()
Stresskippie als ik ben kan ik dat maar beter weten.
Jepquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Inggggggggg. Al uitgepoetst/geklust?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[Singles actie] Two dates down, one to go! Met verslagen! #6
En dat Brainpark is recht tegenover de Erasmus Uniquote:Vanaf 25 oktober zijn er minder parkeerplaatsen beschikbaar bij P&R Kralingse Zoom vanwege de bouw van een nieuwe parkeergarage.
De gemeente Rotterdam ontwikkelt een nieuwe parkeergarage bij de P+R Kralingse Zoom. De huidige capaciteit van 730 parkeerplaatsen wordt daardoor meer dan verdubbeld naar 1.525 parkeerplaatsen. Naar verwachting is de parkeergarage medio 2012 gereed.
Beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden zijn er minder parkeerplaatsen beschikbaar op de huidige P+R Kralingse Zoom. De gemeente Rotterdam heeft daarom een tijdelijk parkeerterrein ontwikkeld bij Brainpark III, bestaande uit circa 200 gratis parkeerplaatsen (P+R Kralingse Zoom “Extra”). Vanaf dit terrein is metrostation Kralingse Zoom bereikbaar.
Daar zou ik niet op zondag voor naar Rotterdam gaan rijden; parkeerplaatsen genoeg!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
ML;
[..]
En dat Brainpark is recht tegenover de Erasmus Uni![]()
Linkje
quote:
Error.quote:
Zit heur weer in de trein?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Damn, wat hebben wij lekker gewandeld vandaag!
Nee, over een half uur gaan we vertrekken!quote:
Nope tot 23h betalen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Kralingse Zoom. Gratis
Als al in het centrum gratis parkeer na 18u zal het daar toch niet anders zijn?
hiquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Damn, wat hebben wij lekker gewandeld vandaag!
Ah shit, je had hier met Maes en mij moeten komen wandelen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hi
Check hier ook lekker gewandeld, niet ver, maat wel van het heerlijke weer genoten
it er zelfs over te denken of ik niet nog ff in de parool zou gaan zitten.
Ben nu bezig met een trouwjurk voor de barbies van isa. Vordert aardig
Jij boft maar: van vrijdag tot zondag FOK!-ers in tha house!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Maes zit als het goed is nu in de trein, wat heb ik een leuk weekend gehad, ook dankzij Elies natuurlijk
Had gekund, maar dit is leukerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, slimmie, ik had dat badjasje ook zelf ff op kunnen sturen natuurlijk
zodra t lopen weer zonder krukken gaat, doen we dat zeker een keerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah shit, je had hier met Maes en mij moeten komen wandelen!
Wat een weer vandaag he
Hihi omslachtiger maar ach , leuk was het zeker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij boft maar: van vrijdag tot zondag FOK!-ers in tha house!
[..]
Had gekund, maar dit is leuker
Ik van jou wel; met de camera in de corsagequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Hihi omslachtiger maar ach , leuk was het zeker!
Ik ga es wat foto's oploaden van Maes, van jou heb ik er geen een gemaakt
Tis die achterste die de lijntjes vast houdt van die dr voorquote:
kees en karel door elkaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens, vlnr: Sjon, Karel, Kees, Chico en Billy
Je leest de namen natuurlijk op hun tags , foppertquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens, vlnr: Sjon, Kees, Karel, Chico en Billy
Owwwwwwquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Tis die achterste die de lijntjes vast houdt van die dr voor
nee, ze heeft ze goed geninjaeditquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je leest de namen natuurlijk op hun tags , foppert
Niet foppertquote:
Ik moest de volgorde even uit mijn hoofd doen, maar Kees en Karel kun je niet per ongeluk omwisselen. On-mogelijkquote:
Je hebt toch gewoon bij Erasmus college? Dan is KZ toch geen 'eind'quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope tot 23h betalen.
Kralingse zoom ligt een eind van waar ik college heb helaas.
Hebbe?quote:
Apart!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Greys, hoe was die film met Norah Jones???
Oh ik denk dat ik m wel leuk ga vinden dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart!
Traag, broeierig, traag, apart en vooral ook erg traag.
Superleuke foto van Maes met je tuig!
Wat, de stoel of het onderstel???quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
het is moeilijk te zien, maar is hij gelakt of verchroomd geweest?
Jaja, komen dr aanquote:
Het is bijna jammer (bijnaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik m wel leuk ga vinden dus![]()
Ja leuk he die foto, ik ben gewoon stinkend jaloers dat zij dr zo leuk op staat ipv ikzelf
God ja, das bijna jammerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bijna jammer (bijna) dat je niet meer rookt.
Want het is een film om in het donker te kijken en flink bij te roken.
Ik ga eens even iets te eten regelen
We zaten onder een rode parasol zeiksnolquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:24 schreef APK het volgende:
Is mijn monitor kapot of worden de foto's steeds roder?
Joehoeoeoeoequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren @ Lush:
[ afbeelding ]
Maes werd helemaal in de watten gelegd door een heel erg leuk Lushmeisje![]()
Twas Halloween:
[ afbeelding ]
Maes en Bill in goed gesprek op t Vrijthof:
[ afbeelding ]
Buggychiwallies:
[ afbeelding ]
Mijn Chic en ik ( natgeregend haar)
[ afbeelding ]
Blij met de buit![]()
[ afbeelding ]
Brave broertjes:
[ afbeelding ]
Meer volgt zo
Een aanrader dus?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net dat Saving Face Serum op mn toet gesmeerd, wat een goddelijk spul !
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren @ Lush:
[ afbeelding ]
Maes werd helemaal in de watten gelegd door een heel erg leuk Lushmeisje![]()
Twas Halloween:
[ afbeelding ]
Maes en Bill in goed gesprek op t Vrijthof:
[ afbeelding ]
Buggychiwallies:
[ afbeelding ]
Mijn Chic en ik ( natgeregend haar)
[ afbeelding ]
Blij met de buit![]()
[ afbeelding ]
Brave broertjes:
[ afbeelding ]
Meer volgt zo
Hoe de neuk moet ik dat weten???quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het onderstel, was het ooit chroom of ooit lak?
Ik vind het heerlijk spul jaquote:
weet ik het, was het ooit glanzend metaal of had het een kleurtje (zwart waarschijnlijk)quote:
mooi landschapquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef oh-oh het volgende:
En die van vandaag:
[ afbeelding ]
Toen we gingen lopen waren er nog donkere wolken:
[ afbeelding ]
Maes bij het oorlogsmonument op de berg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stond daar een heeeeeeel mooi en superlief schaap, in een prachtige wei, maar helemaal alleen, en elke keer als ze wat hoorde kwam ze luid blatend aangesneld, je kon dr zo leuk mee kroelen, ik was helemaal flieft.
Bill had trek in kebab:
[ afbeelding ]
Ik ben lekker wolliger dan jij, lekker puh:
[ afbeelding ]
Nee Sjon jij mag dat niet!
[ afbeelding ]
Sjon wil dr knoflooksaus bij:
[ afbeelding ]
Ik wil een schaap, en dan wel zo eentje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben bijna 3 uur gelopen, en door modder, onder prikkeldraad door, door weilanden, door bos, twas heerlijk!
[ afbeelding ]
Chico heeft zo lekker gelopen , zonder zeuren![]()
[ afbeelding ]
Maes en de heuvels:
[ afbeelding ]
Kewl vliegmachientje vloog over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gave beeld kocht ik gisteren op de rommelmarkt, voor een prikkie, en tis Frits op ware grote, want zijn tuigje paste er precies op![]()
[ afbeelding ]
Na het wandelen heb ik de chineesjes allemaal gesnowfairied, en Maes knuffelde Chico lekker warm na zijn douche:
[ afbeelding ]
Uitgeteld waren ze![]()
[ afbeelding ]
Nou, da wast echt
Uhhhh, volgens mij was ie al roestig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet ik het, was het ooit glanzend metaal of had het een kleurtje (zwart waarschijnlijk)
of was hij al roestig toen je em kreeg?
Vast welquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
check, das makkelijk te fixen dan, gewoon een mooi nieuw laklaagje er op
Echt, er zou iemand moeten bestaan die zulke dingen kan verbieden!quote:
Da's geen Ingetje; da's een Ing!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wat balen van Mitzy![]()
Zo zeg, ik heb echt last van de wintertijd. Ook al is het maar een uurtje.
En dan een zwaar, maar rete-gezellig weekend helpt ook niet echt mee.
Morgen ook niet vrij, had collega beloofd voor haar te werken.
Dus vroeg op bedje....en heb vanmiddag van half 2 tot 17 uur liggen slapen
Ik heb er niets mee; het valt me niet eens opquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ik ben juist dol op wintertijd, de eerste week heb ik echt de hele week een uitslaapgevoel
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's geen Ingetje; da's een Ing!
Ik wilde dat ik zo kon slapen als jij
Ik lag er vannacht 4 uur in en 8 uur weer wakker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's geen Ingetje; da's een Ing!
Ik wilde dat ik zo kon slapen als jij
Lekkerrrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de frietketel maar aangeslingerd net, die stond er nog van gisteren, en ik was vergeten vlees uit de vriezer te halen voor mn hutspot, dus die moet maar wachten tot morgen
Boerenkoolquote:
Die bovenste bloemen zijn eetbaar, toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef oh-oh het volgende:
En die van vandaag:
[ afbeelding ]
Toen we gingen lopen waren er nog donkere wolken:
[ afbeelding ]
Maes bij het oorlogsmonument op de berg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stond daar een heeeeeeel mooi en superlief schaap, in een prachtige wei, maar helemaal alleen, en elke keer als ze wat hoorde kwam ze luid blatend aangesneld, je kon dr zo leuk mee kroelen, ik was helemaal flieft.
Bill had trek in kebab:
[ afbeelding ]
Ik ben lekker wolliger dan jij, lekker puh:
[ afbeelding ]
Nee Sjon jij mag dat niet!
[ afbeelding ]
Sjon wil dr knoflooksaus bij:
[ afbeelding ]
Ik wil een schaap, en dan wel zo eentje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben bijna 3 uur gelopen, en door modder, onder prikkeldraad door, door weilanden, door bos, twas heerlijk!
[ afbeelding ]
Chico heeft zo lekker gelopen , zonder zeuren![]()
[ afbeelding ]
Maes en de heuvels:
[ afbeelding ]
Kewl vliegmachientje vloog over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gave beeld kocht ik gisteren op de rommelmarkt, voor een prikkie, en tis Frits op ware grote, want zijn tuigje paste er precies op![]()
[ afbeelding ]
Na het wandelen heb ik de chineesjes allemaal gesnowfairied, en Maes knuffelde Chico lekker warm na zijn douche:
[ afbeelding ]
Uitgeteld waren ze![]()
[ afbeelding ]
Nou, da wast echt
Ik dacht juist dat die giftig warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:36 schreef nokwanda het volgende:
Die bovenste bloemen zijn eetbaar, toch?
Dat eerste was oorspronkelijk de bedoeling, maar hij gaat morgen in elk geval alweer werken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke foto's oh oh![]()
![]()
Greys, hebben jullie nu samen vakantie of gaat H.G. gewoon werken?
Dito!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef oh-oh het volgende:
Boerenkool is een van de weinige dingen die ik echt niet lust geloof ik
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boerenkool
Ik ga vispakketjes maken, kwartiertje werk ofzo en zóóóó goddelijk
Geen idee, we hadden geen hongerquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die bovenste bloemen zijn eetbaar, toch?
Jij hebt toch hopelijk wel hele leuke dingen gepland in je vakantie, ook als je meneer toch werken gaat he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste was oorspronkelijk de bedoeling, maar hij gaat morgen in elk geval alweer werken.
Elke dag een beetje uitslapen is ook erg leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt toch hopelijk wel hele leuke dingen gepland in je vakantie, ook als je meneer toch werken gaat he?
Arme Tombo... weer naar Shabu.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke dag een beetje uitslapen is ook erg leuk
En dinsdag met Tombo naar Shabu en daarna naar Rocky over the Rainbow.
Verder ga ik lekker met de beestjes trutten en misschien een dagje naar mijn zus en nog wat winterkleren shoppen enzo. Komt goed
Ze moeten een beetje vroeg afspreken, kunnen ze eerst nog een rondleiding door de Heineken brouwerij doen.quote:
Daar hebben we onszelf gisteren al (rond)omheen geleid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje vroeg afspreken, kunnen ze eerst nog een rondleiding door de Heineken brouwerij doen.
Als het teveel Shabu is kan ze ook gillen hoor, dan eten we ergens andersquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Tombo... weer naar Shabu.![]()
Lekker tuttelen is ook heel leuk.En zaterdag DTH!
Ik snap hem nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje vroeg afspreken, kunnen ze eerst nog een rondleiding door de Heineken brouwerij doen.
Lijkt me leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de afwas gedaan, wasmachine en droger draaien, en ik probeer nu wakker te blijven tot het journaal ieg
![]()
Als het goed is is Maes zo thuis![]()
Greys, volgende keer kom je maar mee hoor
Kan Bink met Chico over de heuvels huppelen en Edelweis zingenquote:
Vakantie, wat is dat? Ik heb sinds begin augustus geen vrij meer gehad (die twee weken waren gevuld met op vakantie gaan) en mijn volgende vakantie wordt tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vakantie is voorbij![]()
@cat hoeveel pleegkittens zijn er nog over?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan Bink met Chico over de heuvels huppelen en Edelweis zingen
Heb je het wel naar je zin gehad? Lekker geweest? Welkom terug!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys wanneer ziet je zusje d'r marinier voor de 1e keer?
Daar zou ik persoonlijk niet trots op zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
f_r heeft volgens mij van de werkende mensen hier de meeste vakantie van ons allemaal![]()
Mijn 20 dagen van dit jaar zijn nog niet op
Oh, ik vind dat ik best veel vrij heb, mijn werk is leuk zat, het stoort mij totaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk niet trots op zijn.Ontspanning is ook heel belangrijk. Of je moet dagen sparen voor een verre reis of zo.
Ik neem meestal een week mee naar het volgende jaar. Elk jaar weer, dus da's eigenlijk vrij nutteloos.
quote:
Oh crapquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik mag em pas activeren de 15e voor de maand dat mijn stufi officieel ingaat
en om de een of andere rare reden vind de ib groep dat dat pas in 2011 is...
weer bellen...
Receptje voor 2 personen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Post een keertje straks hoe je ze maakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Receptje voor 2 personen!Snel en lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ik ook eens proberen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En vooral dat eerste is heel fijn, ik heb echt een luie zondag!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snel en lekkerga ik ook eens proberen
Waarom pas 2011?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik ga het morgen toch even proberen hoor, dat ze maar de vlektyfus krijgen daar
[..]
Receptje voor 2 personen!Opgeslagen, dankjewel, klinkt lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jahoor zijn wel meer mensen die later zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik was laat met aanvragen, maar vind je het gek als ik eerst een maand zit te kloten met dat digid systeem en brieven met codes die niet aankomen
maar dan heb ik toch gewoon vanaf 1 september recht op studiefinanciering?
Was het ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgeslagen, dankjewel, klinkt lekker!
Ik het minste volgens mij: vorig jaar van 1 t/m 8 augustus was mijn laatste vakantie. Volgende jaar van 30 april t/m 6 mei mijn eerst volgendequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
f_r heeft volgens mij van de werkende mensen hier de meeste vakantie van ons allemaal![]()
Mijn 20 dagen van dit jaar zijn nog niet op
Had ik moetren weten; had ik alle liedjes voor je gezongen (met danspasjes erbij)quote:
Maar de liedjes ken ik wel en vind ik wel leuk ( schoolkoorverledenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik moetren weten; had ik alle liedjes voor je gezongen (met danspasjes erbij)
Owquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar de liedjes ken ik wel en vind ik wel leuk ( schoolkoorverleden![]()
)
Neequote:
Verras me maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Wat zal ik dan een volgende keer eens voor je zingen?
TIJDENS!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor of na het ondersteboven zoenen?
[..]
Receptje voor 2 personen!Klinkt lekkah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik eens een keer proberen.
En eet je daar nog wat aardappeligs of rijstachtigs bij?
Ik zit aan mijn tigste kopje thee met honing. Hopelijk komt er morgen wat meer uit dan schor gekraak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat is het dan, denk je? Het lijkt op iets dat ik ooit als kind heb gegeten.quote:
Jammer dat oh-oh er zaterdag niet bij is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik moetren weten; had ik alle liedjes voor je gezongen (met danspasjes erbij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb ik werkelijk zo een goede indruk op je gemaaktquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat oh-oh er zaterdag niet bij is.Hadden we een mooi duetje voor haar kunnen doen.
Joh, nu baal ik nog meer dat ik dr niet bij benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Eigenlijk wel, maar ik wil het liever niet toegeven, want ik ben zelf zo'n stoer wijf. Dus mijn imago en zo hèquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik werkelijk zo een goede indruk op je gemaakt?
misschien de volgende keer wat minder hard slaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik werkelijk zo een goede indruk op je gemaakt?
Dat echte doorbeuken bewaar ik voor als jij komt hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien de volgende keer wat minder hard slaan
Ben je al naar de verloskundige geweest en zo? Gaat alles goed en hoe ver ben je, als het goed is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat hoeveel pleegkittens zijn er nog over?
@greys wanneer ziet je zusje d'r marinier voor de 1e keer?
@Q hoe is het met je enkel?
Ssssssssht, ik zal het niet verder vertellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wil het liever niet toegeven, want ik ben zelf zo'n stoer wijf. Dus mijn imago en zo hè
Dan is het goed. Niet iedereen hoeft het te weten tenslotte!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ssssssssht, ik zal het niet verder vertellen
Psies, das iets tussen jou en mijquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan is het goed. Niet iedereen hoeft het te weten tenslotte!
Ik voel een bandquote:
Ik kijk mee. Leuke afwisseling na de onthoofdingen en woeste sex van de Tudors.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, Bridget Jones the Edge of Reason straks.
Prima voor de zondagavond
Yups, dies veilig thuisgekomen, zonder vertragingquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel een band
En toch is het verrassend!
Bon.... Maes al weer boven water?
Mooi, dan kunnen we nu met een gerust hart gaan slapen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Yups, dies veilig thuisgekomen, zonder vertraging
Alsof jij nu al naar bed gaat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we nu met een gerust hart gaan slapen!
Mocht ze zich nog even melden: hi Maes![]()
Nou dat niet, maar áls ik ga, ga ik met een gerust hartquote:
Waarom dan? Ben je niet in de gelegenheid om gewoon lekker te gaan snurken of kun je niet als je vroeg gaat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar áls ik ga, ga ik met een gerust hart
Ik zou eigenlijk beter wel gaan, zodat ik morgen een beetje fit ben. Maar de kans is groot dat het weer laat wordt
Een gerust hart is ook zeer belangrijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar áls ik ga, ga ik met een gerust hart
Ik zou eigenlijk beter wel gaan, zodat ik morgen een beetje fit ben. Maar de kans is groot dat het weer laat wordt
Heb ik woeste sex gemist?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk mee. Leuke afwisseling na de onthoofdingen en woeste sex van de Tudors.
The Tudors zit vol met woeste sex, ik zou gaan kijken als ik jou wasquote:
Dan ga ik dat wel eens vanaf deeltje 1 kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The Tudors zit vol met woeste sex, ik zou gaan kijken als ik jou was
Ik moet toegeven dat de sex in de eerste delen woester en meer frequent was. Koning Henry wordt oud.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik dat wel eens vanaf deeltje 1 kijken
Ga dan Spartacus eens zien! Ruige sex en woeste gevechten.quote:
Ik vond de previews er op tv sowieso wel interessant uit zien, maar ik wilde eigenlijk niet een serie gaan volgen. Maar dan ga ik online wel eens de eerste paar delen terugkijken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat de sex in de eerste delen woester en meer frequent was. Koning Henry wordt oud.![]()
De vorige keren vergat ik te eten geloof ik, omdat ik de helft van de tijd buiten met Elies stond te rokenquote:
Die heb ik gezien!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ga dan Spartacus eens zien! Ruige sex en woeste gevechten.
[ afbeelding ]
De bonnen gelden ook voor de MacDrive.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de previews er op tv sowieso wel interessant uit zien, maar ik wilde eigenlijk niet een serie gaan volgen. Maar dan ga ik online wel eens de eerste paar delen terugkijken.
[..]
De vorige keren vergat ik te eten geloof ik, omdat ik de helft van de tijd buiten met Elies stond te roken
Zijn jullie niet Samhain aan het vieren?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ga dan Spartacus eens zien! Ruige sex en woeste gevechten.
[ afbeelding ]
Nachtschade ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het dan, denk je? Het lijkt op iets dat ik ooit als kind heb gegeten.
De prequel "Gods of the Arena" gaat vanaf 21-01-2011 draaien in de VS.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!Niet allemaal, maar wel een aantal afleveringen (
)
Niet op de TT gelet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn jullie niet Samhain aan het vieren?
Hoe gaat met jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet op de TT gelet?![]()
We doen het ingetogen, naakt dansen om het vuur lukt ff niet. Alles goed hier, Strega mailt je wel even morgen voor een update. De SC gaat zo snel dat we hier minstens de helft missen.Jawel, wel op de TT gelet. Daarom verwachtte ik je ook niet onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten jullie nu saampjes naakt bij het vuur?
Van de SC mis ik de laatste tijd ook meer dan de helft. Ik doe mijn best om af en toe bij te lezen, maar dan kom ik niet aan reageren toe. En als ik wel reageer kom ik niet aan bijlezen toe. Van werk naar huis op en neer benik per dag 11 uur van huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik vind deze nog leuker dan het eerste deel geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja! Bridget!![]()
Al mijn knopjes (edit, quote etc.) zijn verdwenen!
Knap hoor, dat gepriegel. Ik doe het je niet naquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef Ynske het volgende:
trouwjurk is klaar... Nu de sleep, sluier en haarband nog
Fotoke:
[ afbeelding ]
Aber naturlichquote:
Bwehehehe, dat stukje net.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aber naturlich
Hij is leuker als Mr. Darcy in Pride&Prejudice overigens
Doe lekker rustig aan hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga straks na de film je PM nog even beantwoorden![]()
Nee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Cat, ik was vanmorgen op de koffie bij mn nicht die over is uit Amerika, zit daar een meisje dat vertelt dat ze gister een reunie had van de middelbare schoolklas, vorig jaar hadden ze van de hele school... Sounds familiar?
Die heeft dus bij UIO in de klas gezeten![]()
Ja echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
Wat is Nederland toch een durrup!![]()
Heb je het nog over onze date gehad met haar?
Wat vonden ze ervan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt
Idd puuuuuuuuuuur dorp
En ja, ik heb over mijn en jouw date gekletst
Grappigquote:
Bridget Jones?quote:
Ik kijk hell's kitchenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En manboobs!
Ik zap wel weer terug naar Bridget
jajaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes
Ik zapte even naar Genante Lijven en daar worden piemels gemeten door een voetbalelftal.
Ik zap nog even verder
Ja nee echt, daar krijg ik dan weer plaatsvervangende schaamte bij, bij dat soort gedoequote:
Oeh leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee echt, daar krijg ik dan weer plaatsvervangende schaamte bij, bij dat soort gedoe
Ik ben Oprah op youtube gaan zoeken met de Sound of Music cast die er afg. vrijdag waren.
Raindrops and roses, enzo![]()
Dat mis ik dan weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes
Ik zapte even naar Genante Lijven en daar worden piemels gemeten door een voetbalelftal.
Ik zap nog even verder
Heb je die operatie van mini-piem0l ook gezien?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes
Ik zap nog even verder
Borage lieverd, (komkommerkruid)quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is het dan, denk je? Het lijkt op iets dat ik ooit als kind heb gegeten.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Binnenkort extragratis al je privé gegevens bekend bij ons aller rioolkrantje
De Telegraaf (TMG) koopt Hyves.nl
Ik ben blij dat ik hem net verwijderd heb eigenlijk. Ben niet zo panisch over privegegevens maar het feit dat de Telegraaf straks toegang heeft tot al je krabbels, foto's, interesses, privegegevens etc. zou me toch niet lekker zittenquote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet aan Hyves en al die shit!
Zelfs in de vakantie is dit een prima tijd om op te staan, je gaat toch nie heel je vakantie verslapenquote:
Euh, ik moet nog ff bijlezen daarover, kom er op terug.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ik nu pas uit bed gebeld benquote:Op maandag 1 november 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs in de vakantie is dit een prima tijd om op te staan, je gaat toch nie heel je vakantie verslapen![]()
Bijna middag
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, in dr vakantie terwijl ze nog niet online is wel al gaan bellen?
That's bad!
Nee natuurlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |