Klopt! Maar wel Samhain.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nog lang geen Sinterklaas hoor
wat heb jij gezopen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het idee van nuchter blijven niet dat je juist géén hoofdpijn hoofdpijn hebt
Ja hier en daar ben ik zelf nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het idee van nuchter blijven niet dat je juist géén hoofdpijn hoofdpijn hebt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
Ml-etje: ik heb een badjasje voor je
Als je me je adres geeft, stuur ik 'm morgen even op!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Pagan het volgende:
Ben te lui om de quote uit het vorige topic op te snorren, maar hier loopt een topic over kippen houden.
Kippen
Een bak als brievenbusquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Ml-etje het volgende:
geen pakketpost ervan maken en zeggen wat je van me krijgt hoor
(hebben nog zo'n bak als brievenbus).
Ahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan van 40 jr terug.
Schijnbaar pakt hij de 'éé' niet vanaf mobielquote:
Daar moet je dan natuurlijk ook gewoon niet op kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hier en daar ben ik zelf niet
Keek even op hyves/twitter en dergelijke
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een katerquote:
Dus is ML blij dat ze niks heeft gedronken. Ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een kater
Nou zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Aanrader trouwens;
http://www.mochirestaurant.com/
Japans eten maar geen sushi en ook invloeden uit andere keukens. Daar het Chef's menu op gister. Heel lekker, heel veel verrassingen en gegarandeerd dingen die je nog nooooooit hebt gegeten
Echt heel leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou zeg.Heb ik net Shabu van mijn wenslijstje geschrapt (als in: daar wil ik zeker nog eens terug maar ik ben er tenminste al geweest
), komt er weer een nieuwe bij.
As usual, jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus is ML blij dat ze niks heeft gedronken. Ofzo.
Gewoon ja zeggen
Oh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr sociale contacten op hyves en twitter hebben last van een kater
oehquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Aanrader trouwens;
http://www.mochirestaurant.com/
Japans en latijns eten (maar geen sushi) en ook invloeden uit andere keukens. Daar het Chef's menu op gister. Heel lekker, heel veel verrassingen en gegarandeerd dingen die je nog nooooooit hebt gegeten
aan een haan begin ik niet, ik heb geen zin om gelyncht te worden door de burenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
En leuk dat je kippies wilt! Wij hadden vroeger thuis altijd scharrelkipjes. En een haan, die er zelf voor zorgde dat de kat van de kipjes af bleef als ze los liepen
Leuukkk!! Heb me gisteravond op een gegeven moment gerealiseerd dat ik TCD leuker vond en dacht eerst roepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
Ml ja ik ga de 19e ook. Die in december wordt helemáál leuk
Dat wist ik, maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuukkk!! Heb me gisteravond op een gegeven moment gerealiseerd dat ik TCD leuker vond en dacht eerst roepen
Wanneer is die in Dec? Zie hem niet zo snel op de site.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik weet het niet meerZal het even navragen morgen!
Ik zit nu de foto's van afgelopen keer te kijken, toen ik er niet was.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
Cat, is die date van je nog steeds aan het bijkomen ofzo?![]()
Gewoon Kralingse Zoom. Gratisquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
datzelfde heb ik net ook gedaan.
Nou weekend van de 18e kan ik niet in dec rest uiteraard wel
Ik ben off ga even naar de Erasmus kijken om te zien waar ik over 2 weken college heb en waar ik dan kan gaan parkeren a 8 euro per avond![]()
Stresskippie als ik ben kan ik dat maar beter weten.
Jepquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Inggggggggg. Al uitgepoetst/geklust?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[Singles actie] Two dates down, one to go! Met verslagen! #6
En dat Brainpark is recht tegenover de Erasmus Uniquote:Vanaf 25 oktober zijn er minder parkeerplaatsen beschikbaar bij P&R Kralingse Zoom vanwege de bouw van een nieuwe parkeergarage.
De gemeente Rotterdam ontwikkelt een nieuwe parkeergarage bij de P+R Kralingse Zoom. De huidige capaciteit van 730 parkeerplaatsen wordt daardoor meer dan verdubbeld naar 1.525 parkeerplaatsen. Naar verwachting is de parkeergarage medio 2012 gereed.
Beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden zijn er minder parkeerplaatsen beschikbaar op de huidige P+R Kralingse Zoom. De gemeente Rotterdam heeft daarom een tijdelijk parkeerterrein ontwikkeld bij Brainpark III, bestaande uit circa 200 gratis parkeerplaatsen (P+R Kralingse Zoom “Extra”). Vanaf dit terrein is metrostation Kralingse Zoom bereikbaar.
Daar zou ik niet op zondag voor naar Rotterdam gaan rijden; parkeerplaatsen genoeg!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
ML;
[..]
En dat Brainpark is recht tegenover de Erasmus Uni![]()
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |