Ja en ja. Ik ben stiekem wel lief, ik wil geen mensen hun relatie verneuken, vond het echt heel erg. Zij sloeg niet mee, laatste klap die ik m gaf was terwijl er politie bij stond, uitsmijters van die tent lachten m ook uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:26 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Je zoende met hem, omdat je eigenlijk een one night stand wou en hem daarna nooit meer terug wou zien.
En toen bleek dat die een vriendinnetje had toen vond je dat heel erg?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef Annnet het volgende:
Ik zoende met m, later bleek dat ie een vriendin had, in dezelfde kroeg. Eerst was ik heul verdrietig, daarna met zn vriendin naar m toe gegaan en m drie keer geslagen. Niemand ging er tegenin en hij ging met zn bloedneus naar de politie_!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja en ja. Ik ben stiekem wel lief, ik wil geen mensen hun relatie verneuken, vond het echt heel erg. Zij sloeg niet mee, laatste klap die ik m gaf was terwijl er politie bij stond, uitsmijters van die tent lachten m ook uit
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja en ja. Ik ben stiekem wel lief, ik wil geen mensen hun relatie verneuken, vond het echt heel erg. Zij sloeg niet mee, laatste klap die ik m gaf was terwijl er politie bij stond, uitsmijters van die tent lachten m ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |