Morgen Michhasquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen PierreWerk ze man
[..]
Morgen
Mooizo, gisteren heb ik in Duitsland rondgehangen en vandaag ga ik ook lekker niksen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:09 schreef Michhas het volgende:
JawelGisteren mijn kamer verbouwd
vandaag lekker niksen
en jij?
1 dag chillen, 1 dag werken en het is alweer voorbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:14 schreef koekii het volgende:
[..]
Mooizo, gisteren heb ik in Duitsland rondgehangen en vandaag ga ik ook lekker niksen.Weekend gaat altijd zo snel voorbij!
Truequote:Op zondag 31 oktober 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 dag chillen, 1 dag werken en het is alweer voorbij![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 dag chillen, 1 dag werken en het is alweer voorbij![]()
quote:
Ow ja goedemorgen allemaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:36 schreef Faux. het volgende:
Goedemorgen
Mijn HTC!! en computer hebben zich al braaf aangepast aan de wintertijd, mijn wekkertje moet ik zelf even doen.
watsgeburt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:19 schreef Annnet het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht een kerel hard op zn bek geslagen.
Stoer, piks?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:19 schreef Annnet het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht een kerel hard op zn bek geslagen.
Jullie hebben hem gewoon hard in elkaar gestompt met z'n 2-en?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef Annnet het volgende:
Ik zoende met m, later bleek dat ie een vriendin had, in dezelfde kroeg. Eerst was ik heul verdrietig, daarna met zn vriendin naar m toe gegaan en m drie keer geslagen. Niemand ging er tegenin en hij ging met zn bloedneus naar de politie_!
Je zoende met hem, omdat je eigenlijk een one night stand wou en hem daarna nooit meer terug wou zien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef Annnet het volgende:
Ik zoende met m, later bleek dat ie een vriendin had, in dezelfde kroeg. Eerst was ik heul verdrietig, daarna met zn vriendin naar m toe gegaan en m drie keer geslagen. Niemand ging er tegenin en hij ging met zn bloedneus naar de politie_!
Haha!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef Annnet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |