Nou ja! Groningen is toch óók niet ver? Twee en half uur comfortabel treinen, van begin tot eind, zonder overstap. Amerikanen leggen die afstand af voor een broodje bij de bakker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn MA-scriptie ging gedeeltelijk over Hofwijck. Ik zou er ook graag eens rondkijken, maar dan is Den Haag toch een beetje ver.
Ja, het is een slap excuus. Ik heb zelfs nog een poosje in Den Haag stage gelopen, toen reisde ik die afstand dus ook regelmatig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja! Groningen is toch óók niet ver? Twee en half uur comfortabel treinen, van begin tot eind, zonder overstap. Amerikanen leggen die afstand af voor een broodje bij de bakker!
Of met een bezoekje aan Ringo en JAM natuurlijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:11 schreef k_man het volgende:
Je kunt het natuurlijk combineren met iets anders in Den Haag. Zeg het Mauritshuis, of het Eschermuseum.
Maar ook niet veel langer!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Shit, ik had me laatst voorgenomen hier te melden dat ik verwachtte dat Shaffy binnenkort dood zou gaan. Vergeten. Daar gaat mijn kans om de grote voorspeller van het overlijden van verlopen kunstenaars te worden.
Harry Mulisch gaat het trouwens nog zeker tot augustus 2010(!) volhouden.
Houd Wicher je wakker?quote:Op maandag 1 november 2010 08:15 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom in Gellius' Wondere Wereld Zonder Slaap, waar alles een kopie van een kopie van een kopie is.
ER IS NATUURLIJK GEEN ENKELE DISCUSSIE MOGELIJK OVER HET FEIT DAT Reve toch echt de grootste was, hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef Gellius het volgende:
Nu de Grote Drie allen verscheiden zijn mogen we toch wel vaststellen dat Hermans de allerGrootste was? Of kan dat pas als Harry onder de grond ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |